درام اجتماعی و جذاب محمد کارت را در فیلیمو ببینید

معرفی کامل و اطلاعات سریال یاغی

پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی و علی شادمان ستاره‌های این سریال اجتماعی هستند

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، برای پخش اختصاصی از فیلیمو آماده و تولید شد. این سریال یکی از پرطرفدارترین سریال‌های نمایش خانگی است که اینجا اطلاعات و معرفی آن را می‌خوانید.

درباره سریال یاغی

چرا امیر جعفری می‌تواند به این خوبی از پس نقش‌های مختلف بربیاید؟
هنر درست چرخیدن

نگاهی به سریال یاغی ساخته محمدرضا کارت در قسمت اول
ریشه در خاک

بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی

خلاصه داستان سریال یاغی

سریال یاغی با نگاهی آزاد به رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش ساخته شده است. یاغی داستان پسری است به نام جاوید که تلاش می‌کند تا از کنار همه سختی‌ها و بدبیاری‌ها و جامعه‌ای که او را به سمت خلاف هول می‌دهد، راهی برای خودش باز کند و با امید موفق شود. در خلاصه داستان رسمی آمده: «یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت‌های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می‌شوند یا برایش مانع می‌تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.»

 

بازیگران و عوامل یاغی از فیلیمو

نگاهی بیاندازید به فهرست بازیگران سریال یاغی تا حدس بزنید که با چه سریالی پرستاره و درخشانی مواجه هستیم؛ پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، (با حضور افتخاری) نیکی کریمی.

آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام‌فر، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و…

تماشای آنلاین سریال یاغی

در سریال یاغی بهترین پشت‌صحنه سینما و سریال جمع هستند؛ نگارش فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی یک سال گذشته انجام شده‌ و بارها مورد بازنویسی قرار گرفته است. باید بدانید که همین تیم نویسنده، تجربه نگارش فیلمنامه فیلم شنای پروانه را نیز در کارنامه خود دارند. فیلمی که بارها مورد تمجید منتقدان قرار گرفت و در پخش شبکه نمایش خانگی هم رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کرد.

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیر صدابرداری: سعید زند، مدیر تولید: مسعود زمانی، آهنگساز: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، مدیر برنامه‌ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: مجید طالبی، پیموده باران، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، مستند پشت‌صحنه: جواد رزاقی زاده، مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی، اتالوناژ: استودیو روشنا، پشتیبانی فنی: حمید لدنی.

دانلود تیتراژ سریال یاغی

زمان پخش و تعداد قسمت‌های یاغی

سریال یاغی پنجشنبه‌ها ۸ صبح از فیلیمو پخش شد؛ اولین قسمت آن ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و آخرین قسمت ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ روی خروجی این پلتفرم قرار گرفت.

همانطور که می‌دانید، سریال‌ها در جریان پروسه تولید، بارها تدوین می‌شوند و با کم و زیاد شدن سکانس‌های فیلمبرداری، امکان تغییر در تعداد قسمت‌ها وجود دارد. چرا؟ چون سازندگان همیشه دلشان می‌خواهد بهترین نسخه ممکن را به نمایش بگذارند. این اتفاق در جریان تولید سریال یاغی هم دور از ذهن نیست. برای همین با اندکی تغییر تعداد قسمت‌های یاغی ۲۰ قسمت در نظر گرفته شده است.

 

تیزر و پوستر رسمی سریال یاغی

پوستر رسمی سریال یاغی
پوستر سریال یاغی – کاری از استودیو لی‌مو – نسیم گرجی

رونمایی از پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی

اولین تصویر از سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی به همراه لوگوی آن منتشر شده است. پارسا پیروزفر با ترکیب متفاوتی از بازیگران دیگر در این سریال به ایفای نقش می پردازد.

از تصویر پارسا پیروزفر رونمایی شد

به مناسبت سالروز تولد طناز طباطبایی اولین تصویر او -که نقشی متفاوت در کارنامه کاری‌اش محسوب می‌شود- منتشر شد. در ویدیویی که به همراه این عکس منتشر شده است، صدای پارسا پیروزفر شنیده می‌شود که ترانه‌ای را برای «طلا» خانم می‌خواند.

رمان سالتو با نمایش سریال پرفروش شد

رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش، همزمان با پخش سریال با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو قرار گرفت. فیلمنامه سریال تازه محمد کارت را پدرام‌پور امیری، حسین دوماری و خود محمد کارت با نگاهی آزاد به این رمان به نگارش درآورده‌اند.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

260 نظر
  1. محمد می‌نویسد

    سلام فصل ۲ یاغی هم بسازید

  2. رعنا می‌نویسد

    الان که دارم شناسنامه سریال رو می بینم می گم وای این چه کار طاقت فرساست این چه د رایت و هوشمندی و انرژی ی مضاعفی است از کارگردان فکر کردن به این کارها آدم رو دیوونه می کنه چه برسه به اینکه کارگردان باشی هزاران بار تشکر از شما ای خستگی ناپذیر

  3. نوید می‌نویسد

    سلام
    خبری خوبی که از یاغی قرار برسه چی هست
    میشه جواب بدید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      چی از یاغی مونده که شما ندیدید هنوز؟

  4. مهدی می‌نویسد

    فصل دوم داره یا نه

  5. محمد می‌نویسد

    سلام پشت صحنه یاغی نمیاد دیگه؟؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      🙁

  6. مهدی می‌نویسد

    سلام پشت صحنه یاغی چیشد

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      باور کنید ما هم مثل شما منتظریم برسه!

  7. جواد می‌نویسد

    ما پشت صحنه یاغی میخوایم

  8. جواد می‌نویسد

    پشت صحنه یاغی چیشد

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      😐

  9. محمد می‌نویسد

    سلام وقتتون بخیر ، پشت صحنه یاغی این هفته پنجشنبه پخش میشه دیگه😅

  10. A.y می‌نویسد

    سلام
    مخاطب را مسخره کردید یک ماهه دارید می گید هفته ی دیگه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      خب نرسیده، چه کنیم! 🙁

  11. محمد می‌نویسد

    سلام پشت صحنه سریال یاغی پنجشنبه میاد؟؟؟

  12. محمد می‌نویسد

    سلام پشت صحنه یاغی فردا میاد؟؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      این هفته هم نه… ایشالا هفته دیگه برسه.

  13. محمد می‌نویسد

    سلام ی
    پشت صحنه پنجشنبه قطعی شد

  14. جواد می‌نویسد

    سلام الان پنجشنبه پشت صحنه یاغی منتشر میشه؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      منتظرم

fosil