حسن فتحی عاشقانه تاریخی و اساطیری دیگری ساخته است

مست عشق؛ معرفی فیلم شمس و مولانا

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، هانده ارچل و ابراهیم چلیکول ستاره‌های این فیلم هستند

فیلم مست عشق ساخته حسن فتحی یکی از مهم‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن شکل گرفت و حالا بعد از چند سال رنگ پرده دیده است. یکی از پروژه‌های مهم و بین‌المللی سینمای ایران درباره شخصیت محبوب عارفان و صالحان مولانا جلال‌الدین محمد بلخی. در ادامه مروری داریم بر متن و حاشیه و اطلاعات فیلم مست عشق.

فهرست عاشقانه ترین فیلم های ایرانی

خلاصه داستان فیلم مست عشق

همانطور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد فیلم مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی از بزرگان سده خود بود که با شمس تبریزی آشنا شده و سیر مراحل عرفان و سلوک را طی می‌کند. مست عشق چگونگی رسیدن این دو یار به یکدیگر و سرگذشت آن‌ها را سوژه کرده است. با فیلمنامه‌ای از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی که در طول ساخت مشورت‌های بسیاری از مولوی شناسان برجسته از جمله دکتر محمدعلی موحد دریافت کردند و تلاش شده است تا داستان بسیار به واقعیت نزدیک باشد.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا را به تصویر می‌کشد. در واقع در فیلم مخاطب ۵ سال از زندگی مولانا را تماشا می‌کند و در این ۵ سال اتفاق‌های زیادی در زندگی این عارف بزرگ می‌افتد.

 

تیزر نسخه فارسی و ترکی فیلم مست عشق حسن فتحی

بازیگران و عوامل فیلم مست عشق

یکی از ویژگی‌های جذاب فیلم مست عشق ترکیب حضور بازیگران آن است. از ستارگان مطرح سینمای ایران و ترکیه همگی در این اثر سینمایی دور هم جمع شده‌اند و می‌توان این فیلم را یکی از مهم‌ترین و پرستاره‌ترین آثار سینمایی چند سال اخیر دانست؛ پارسا پیروزفر بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران در نقش مولانا بازی می‌کند و شهاب حسینی نیز در نقش شمس تبریزی با گریمی متفاوت و دیدنی در این اثر حضور دارد. حسام منظور دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم یعنی شخصیت حسام‌الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا) را بر عهده گرفته است.

بوراک توزکوپاران بازیگر مطرح سینمای ترکیه در نقش سلطان ولد (پسر بزرگ مولانا) حضور دارد. بوران کوزوم دیگر بازیگر مطرح ترکیه است که نقش علاءالدین (پسر مولانا) را بازی می‌کند. اما شاید یکی از مهم‌ترین چهره‌های این فیلم هانده ارچل ستاره تلویزیون و سریال‌های ترکیه است که در مست عشق در نقش  کیمیا خاتون (دختر مولانا) حضور یافته است. بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، ابراهیم چلیکول در نقش اسکندر و خالد ارگنچ ستاره مطرح ترکیه که پیش از این در سریال دیدنی حریم سلطان بازیگر نقش محوری بود در نقش پدر مولانا، از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مهران برومند تهیه‌کننده این اثر است که با سرمایه‌گذاران کشور ترکیه این فیلم را تولید کرده و تمامی تصاویر در کشور ترکیه ضبط شده است. فاهیر آتاک اوغلو آهنگساز آثاری همچون عمر و حریم سلطان، آهنگسازی موسیقی فیلم را بر عهده داشته و علیرضا قربانی موسیقی تیتراژ آن را اجرا کرده‌ است که در ادامه تماشا می‌کنید.

مدیر صدابرداری: علیرضا علویان، مترجم فیلمنامه: نفیسه لاله، رنگ شناس: هوتن حق شناس و مانا محمدطاهر، آهنگساز: فاهیر آتاک اوغول، تدوین: جیدا کاراقول و دیلبر کویونجو، دستیار فیلمبردار: عارف جان کوجا و موجایت کیلیچ، دستیار نورپردازی: سید اوزدن، دستیار کارگردان: گیزم کاراجا و سوال سنرجانشین تهیه کننده: شهرام زاهدی، سرپرست گروه کارگردانی: محمدرضا رستمی، مدیر فیلم برداری: مرتضی پورصمدی، مدیر تولید: تولگا توسون، مدیر هنری: نیلوفر چامور، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: فاتیح کجا، طراح جلوه های ویژه میدانی: آیتکین یالچین، طراح بدلکاری: شاهین کاراکوش از دیگر عوامل این فیلم هستند.

درباره حسن فتحی | کارگردان فیلم مست عشق

حسن فتحی یکی از مهم‌ترین فیلمسازان و سریال‌سازان ایرانی است که آثار ماندگار او در سینما و تلویزیون و نمایش خانگی طرفداران بسیاری دارد. از آخرین ساخته او یعنی سریال جیران یک سال می‌گذرد. سریال جیران از فیلیمو پخش شد و طرفداران بسیاری داشت و نشان داد فتحی علاقه بسیاری به قصه‌های تاریخی دارد چرا که او پیش از جیران نیز با ساخت سریال‌های مدار صفر درجه، شهرزاد و پهلوانان نمی‌میرند علاقه خودش به فرهنگ غنی و تاریخ پر افتخار کشور نشان داده است. حالا مست عشق بعد دیگری از علاقه فتحی در تصویرسازی از شخصیت‌های تاریخی را نشان می‌دهد که می‌تواند نقطه عطفی در کارنامه کاری این کارگردان باشد.

همانطور که بالاتر هم گفتیم فیلمنامه این اثر را احسان جوانمرد نویسنده سریال جیران با همکاری فرهاد توحیدی فیلمنامه‌نویس قدیمی و مطرح سینمای ایران بر عهده گرفته است.

شهاب حسینی در نقش مولانا در فیلم مست عشق

فرهاد توحیدی | نویسنده مست عشق

«هسته اصلی این فیلم ایرانی است. نویسنده و کارگردان ایرانی دارد و در واقع مولفین فیلم ایرانی هستند. حتی آهنگساز آن هم ایرانی خواهد بود. فیلمنامه این اثر با نگاه ایرانی نوشته شده و در فیلم به صراحت به اصلیت ایرانی مولانا اشاره می‌شود. اما در این فیلم به دلیل اینکه به طور مشترک ساخته می‌شود ما فقط به به یک بازار توجه نمی‌کنیم. مولانا در ترکیه از قداست خاصی برخوردار است و این فیلم مخاطبان بسیاری در ترکیه خواهد داشت؛ بنابراین این اثر برای آنها هم اهمیت دارد و جذاب خواهد بود. ما چاره‌ای نداریم جز اینکه در جمع عوامل و بازیگران فیلم ترکیب بین‌المللی داشته باشیم. اما مسئله اینجاست که خیلی‌ها فکر می‌کنند با واگذاری یک نقش به بازیگری اهل ترکیه نقش مصادره می‌شود؛ مگر زمانی که مصطفی عقاد در فیلم محمدرسول‌الله یا در عمر مختار آنتونی کویین را برای بازی در نقس حمزه عموی پیامبر یا عمر مختار انتخاب کرد، معنی‌اش این بود که این شخصیت‌ها توسط آنتونی کویین مصادره شده‌اند؟ این بازیگر در آن فیلم‌ها دیگر آنتونی کویین نیست؛ بلکه در هیبت عمر مختار یا حمزه درآمده است.» (منتشر شده در روزنامه سازندگی)

 

موسیقی تیتراژ و ویدیو کلیپ مست عشق | علیرضا قربانی

  • شعر: مولانا
  • خواننده: علیرضا قربانی
  • آهنگساز: حسام ناصری
  • میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد
  • تدوین: کیومرث بیک زند

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را
تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را

نفسی یار شرابم، نفسی یار کبابم
چو در این دور خرابم، چه کنم دور زمان را

تو مرا جان و جهانی چه کنم جان و جهان را
تو مرا گنج روانی چه کنم سود و زیان را

چه خوشی عشق چه مستی، چو قدح بر کف دستی
خُنُک آنجا که نشستی، خُنُک آن دیده جان را

ز تو هر ذره جهانی، ز تو هر قطره چو جامی
چو ز تو یافت نشانی، چه کنم نام و نشان را

مرده بُدم زنده شدم، گریه بُدم، خنده شدم
دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

ز همه خلق رمیدم، ز همه باز رهیدم
نه نهانم نه پدیدم، چه کنم کون و مکان را

ز وصال تو خمارم، سر مخلوق ندارم
چو تو را صید و شکارم، چه کند تیر و کمان را

دانلود آهنگ فیلم مست عشق | علیرضا قربانی

نوازندگان تصنیف مست عشق علیرضا قربانی:

  • سه تار: هومن مهدویان
  • کمانچه: سامان صمیمی
  • کاوال: فردین لاهورپور
  • دف و بندیر: ذکریا یوسفی
  • گیتارباس: دارا دارایی
  • سازهای الکترونیک: حسام ناصری
  • همخوان: نگین گودرزی، شقایق صادقیان، طناز اسدالهی، ذکریا یوسفی
  • ضبط : استودیو نُواک
  • طراح کاور: محمد یعقوبخانی

 

حاشیه های فیلم مست عشق حسن فتحی

ماجرای تاخیر در اکران مست عشق

در اعلام اولیه، قرار بود فیلم مست عشق در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ اکران شود ولی اعلام شد که با یک هفته تاخیر پخش خواهد شد. اما تا این لحظه هنوز پیش‌فروش اینترنتی بلیت آن در سینماتیکت شروع نشده است و معلوم نیست که آیا زمان اعلامی باز هم تغییر خواهد کرد یا خیر.

تهیه کننده ترک: تاخیر اکران مست عشق به ما مربوط نیست

حواشی فیلم مست عشق حسن فتحی تمامی ندارد و به اکران نسخه ایرانی این فیلم هم رسیده است. آنطور که رسانه‌ها نوشته‌اند «فریده اوزال» شریک ترک فیلم مست عشق در اظهارنظری به تعویق اکران این فیلم واکنش نشان داده و نوشته: «قرارداد مشارکت ساخت بخشی از زندگی مولانا بین دو طرف ایرانی و ترکیه‌ای سال ۲۰۱۹ در حالی امضا شد که طبق آن می‌بایست مراحل تولید در کمتر از ٣ ماه به پایان می‌رسید و پیش از انتشار ویروس کرونا در سینماها اکران می‌شد اما به‌رغم همه برنامه‌ریزی‌ها و مهیا شدن امکانات و ضبط ۷۰ ساعت فیلم، متاسفانه کار به نتیجه نهایی نرسید و گروہ سازنده ایرانی بدون رعایت مفاد قرارداد و تعهدات خود، برای تولید سریال «جیران» به ایران بازگشت و موجب خسارت‌ھای مادی و معنوی بسیاری برای طرف ترکیه‌ای شد. پس از فراز و فرودهای بسیار و به درخواست طرف ترک و نظارت سرکنسولگری ایران در استانبول تمام دیسک‌های موجود فیلم سال ۲۰۲۱ به طرف ایرانی تحویل شد.»

این تهیه‌کننده به حرف‌های حاشیه‌ای درباره انتخاب بازیگران هر کاراکتر واکنش نشان داده: «انتخاب بازیگر و عوامل فیلم از همان آغاز برعهده کارگردان بوده و هیچ فرد دیگری در این خصوص پیشنهاد و اصراری نداشته است یا رسانه دیگری به بهانه تعویق چندبارہ اکران  فیلم به ادعای نادرستی درخصوص تصمیم شریک ترکیه‌ای برای پخش سریال‌گونه فیلم و پیگیری حقوقی آن اشاره کرده است! تمام دعواهای مطرح شده حقوقى پیشین نیز با محکومیت طرف ایرانی خاتمه یافته و برخی هنوز به‌صورت پروندہ باز باقی ماندہ است. آنچه درخصوص اکران فیلم در ایران و ترکیه نیز مطرح می‌شود مانند ادعاهای پیشین، قصوری را متوجه طرف ترکیه‌ای نمی‌کند. عدم اکران به‌موقع و اخذ نمایش فیلم در هر دو کشور نیز برعهده تهیه‌کننده فعلی است.»

خرید آنلاین بلیت فیلم در سینما تیکت

حاشیه های مست عشق در زمان ساخت

  • ۲۴ شهریور ۹۸ اعلام شد قرار است داستان زندگی شمس و مولانا ساخته شود. اثری به نام «مست عشق» که حسن فتحی آن را کارگردانی کرده و مهران برومند تهیه کنندگی این پروژه سینمایی را برعهده داشت. گفته می‌شد که قبل از شروع فیلمبرداری، حدود ۳ سال برای این پروژه زمان گذاشته شده است.
  • در تاریخ ۱۶ مهر ۹۸ فیلمبرداری ‌مست عشق‌ شروع شد و پس از آن همایون شجریان و سهراب پورناظری به‌عنوان خواننده و آهنگساز این فیلم معرفی شدند.
  • در یک اتفاق عجیب کمتر از سه ماه بعد یعنی اوایل دی ۹۸ اعلام شد که فیلمبرداری این اثر سینمایی رو به پایان است و احتمالا در سال ۱۳۹۹ به صورت بین‌المللی اکران شود.
  • اواخر تابستان ۹۹ برخی عوامل سریال از بدقولی سازندگان اثر خبر دادند.
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۹، سهراب پورناظری سازنده موسیقی این فیلم از نیمه‌کاره ماندن فیلم حسن فتحی خبر داد و اعلام کرد که این فیلم رها شده و به مرحله پایانی نرسیده است.
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹‌، ویدئویی تازه از سکانس‌های تازه ‌مست عشق‌ منتشر شد و از قول روابط‌عمومی سرمایه‌گذار ترک فیلم اعلام کرد که تدوین نهایی فیلم حسن فتحی به پایان رسیده و در آذرماه همان سال و هفته جهانی مولانا این فیلم پخش جهانی خواهد شد.
  • حرف‌ها حکایت از شروع اکران بین‌المللی داشت و تقریبا ‌مست عشق‌ آماده این اکران بود، اما از همان زمان صحبت‌های متناقض عوامل دو طرف (ترک و ایرانی) شروع شد. همه نگاه‌ها به سمت سرمایه‌گذارن می‌رفت که می‌خواستند تغییراتی را در فیلم بدهند، همان زمان حسن فتحی واکنش تندی به این ادعاها نشان داد. او برای توضیح بیشتر یک فایل صوتی منتشر کرد و در آن گفت: «هرگونه دخل و تصرف در تدوین و امور فنی فیلم بدون اطلاع و هماهنگی و اجازه از کارگردان و تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار ایرانی فیلم فاقد وجاهت اخلاقی و حرفه‌ای و واجد پیگرد قانونی است. حدود ۸ سکانس مهم این فیلم هنوز فیلمبرداری نشده است. امیدواریم طی ۲ ماه آینده فیلمبرداری این سکانس‌ها انجام شود. درباره علت به تاخیر افتادن فیلمبرداری سکانس‌های باقی‌مانده علاوه‌بر اختلافات مالی بین سرمایه‌گذار ایرانی و ترکیه‌ای، شیوع بیماری کرونا نیز بسیار موثر بوده است.»
  • سازندگان این اثر بعد از بیانیه‌ها چندماه سکوت کردند، اما پخش چند تیزر در یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان که خبر از سریال مست عشق می‌داد، دوباره حاشیه‌هایی را برای این فیلم به وجود آورد. سرمایه‌گذار ترکیه‌ای فیلم در پاسخ به رسانه‌ها اعلام کرد که تدوین و مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده و با توجه به‌عدم اقدام طرف ایرانی برای اکران، قرارداد پخش سریال مست عشق با این شبکه ماهواره‌ای بسته شده و این روزها دوبله فارسی درحال انجام است تا پخش آن آغاز شود.
  • در شهریور سال ۱۴۰۰ خبر از توافق بین دوطرف آمد و خبر رسید که در‌نهایت با پیگیری‌های حقوقی انجام‌شده از طرف ایران این مشکل برطرف شده است. مهران برومند، تهیه‌کننده ایرانی این فیلم همان زمان گفت: «اختلاف‌نظری که درباره میزان سهم مالکیت فیلم سینمایی مست عشق میان تهیه‌کنندگان ایرانی و ترک بروز کرده و موجب توقف ادامه‌ تولید و آماده‌سازی و اکران فیلم شده بود با کمک‌های ارزشمند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری ایران در استانبول حل‌وفصل شد. بنابراین با انتقال صددرصد مالکیت فیلم به طرف ایرانی تمام راش‌های مست عشق به تهیه‌کننده ایرانی تحویل داده شده و به‌زودی فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده آغاز می‌شود و مراحل فنی آماده‌سازی فیلم پیگیری خواهد شد و مست عشق تا پایان سال آماده نمایش خواهد بود.»
  • پروژه سریال ۶۰ قسمتی «مولانا» براساس رمان «جلال‌الدین محمد رومی» نوشته بهمن شکوهی توسط فرهاد توحیدی در مرحله نگارش فیلمنامه است تا به‌عنوان پروژه مشترک در آینده نزدیک تولید شود.

 

پوستر فیلم مست عشق حسن فتحی

پوستر اصلی فیلم مست عشق

پوستر معرفی شخصیت فیلم مست عشق

پارسا پیروزفر در نقش مولانا در فیلم مست عشق
پارسا پیروزفر در نقش مولانا
شهاب حسینی در نقش شمس در فیلم مست عشق
شهاب حسینی در نقش شمس
بوران کوزوم در نقش علاالدین در فیلم مست عشق
بوران کوزوم در نقش علاالدین
ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر در فیلم مست عشق
ابراهیم چلیکول در نقش اسکندر

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

50 نظر
  1. عرفان می‌نویسد

    سلام
    پوستر شخصیت کیمیاخاتون و بقیه رو بذارید
    چندلر مینویسم منتشر نمیشه
    چرا نمیذاری اونا رو هم؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ما این پوسترها رو نه از تیم تبلیغات فیلم، که از سایتی ترک پیدا کردیم. نداشت پوستر کیمیاخاتون رو.

  2. فاطمه می‌نویسد

    فیلم اصلا در حد انتظار نبود، نا امید شدم‌

  3. امیر می‌نویسد

    این فیلم بی نظیره ،اما باید یک دور کتاب ملت عشق رو خونده باشید و یا حداقل داستان زندگی شمس و مولانا را بخونید تا بتونید به درستی کلام و نکات شمس تبریزی رو درک کنید و جایگاه شخصیت ها را متوجه بشوید.در غیر اینصورت درک فلسفه فیلم و نوع داستانش کمی براتون نامفهوم هست و چه بسا بگید این فیلم مزخرفه.
    من انتظار یک پایان تلخ داشتم اما خب میشه گفت خوشبختانه حسن فتحی پایان شیرینی رو رقم زد ،فیلمبرداری و موسیقی و بازی شاهکار شهاب حسینی در نقش شمس این فیلم رو یک فیلم ماندگار ایرانی کرده.

  4. مبینا می‌نویسد

    فهم نکات عمیق و موضوعاتی ک تزیین دنیایی کرده بودن و…. و زحمتی که برای رد کردن از فیلتر ها کشیدن رو هر فردی نمیتونه ببینه باید ذوق هنری و فرهنگی و فهمی عمیق تر از ظاهر داشته باشه

  5. ممدم می‌نویسد

    خیلی فیلم مسخره ای بود اصلا توقع نداشتم با این بازیگرا همچین چیزی بسازن
    فقط چرا ایقدر زود کیمیا خاتون مرد من بخاطر اون فیلمو دیدم🥲😂

  6. ن می‌نویسد

    شهاب حسینی بی نظیر و اسطوره هست و خدای بازی‌های متفاوت

    پارسا همیشه تکراری از در پناه تو تا الان

  7. آرزو می‌نویسد

    کی اکران انلاین میذارید؟

  8. Maede می‌نویسد

    فقط میتونم بگم واقعا که☹

  9. احمد می‌نویسد

    فیلم به صورت آنلاین هم اکران میشه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بله ولی هنوز پلتفرم مشخص نشده.

  10. سوسن می‌نویسد

    فیلمی بسیار سطحی و ضعیف در حد سریالهای ترکیه ای

  11. ممد می‌نویسد

    فیلم خوش اختی بود اما از لحاظ محتوای عرفانی خیلی عمیق نبود بنظرم فیلمنامه و متنها میتونست خیلی بهتر باشه

  12. ایلیا می‌نویسد

    فیلم خیلی جذابی بود پیشنهاد میشه نگاهش کنید بعد تمساح خونی

  13. آذین می‌نویسد

    دیشب اولین اکران فیلم رو من دیدم، به نظرم سانسورهایی داشت و اینکه بیشتر بار فیلم روی دوش شهاب حسینی عزیز بود که بینظیر هم بازی کردن ولی با تمام احترام و علاقه ای که به آقای پیروزفر دارم، نقششون به عنوان مولانا گیرا نبود و کاش از بازیگر قدرتری استفاده میشد. ابراهیم چلیکول بازیگر ترک در نقش اسکندر هم خیلی خوب بازی کردن. دیالوگ های فیلم عالی بود و در آخر هم که موسیقی تیزر با صدای علیرضا قربانی عزیز محشر… در مجموع فیلم خوبی بود ولی اونقدی که توقع داشتم نبود

  14. آهو می‌نویسد

    فیلم بسیار قشنگ بود ولی هر کسی نمی‌فهمه به درد اهل دل میخوره

  15. عرفان می‌نویسد

    سلام
    پوستر شخصیت کیمیاخاتون و بقیه رو هم بزارید
    مهم هانده‌س😂😂

  16. کارگردان می‌نویسد

    یکی از بزگترین حسرت های من در طول عمرم اینه که اسطوره های تاریخی یا دینی را در فیلم هایی با سطح بالا و در حد لول جهانی و نه با تبعیت از فرهنگ غرب تماشا کنم اما متاسفانه در اینجا اکثرا زمانی که میرن سراغ شخصیت های معروف انقدر با بازی های سطحی و صحنه های ساده شخصیت ها را کمرنگ میکنن که هر زمانی ادم یاد این شخصیت ها می افته یاد اون فیلم ضعیف می افته ، ایران اگر ۲۰ سال هم وقت بزاره واسه کار روی یک فیلم اما از همه چهره ها و استعداد های داخلی و خارجی به بهترین شکل استفاده کنه ارزشش به مراتب بیشتر از برخی کارگردانی ها و بازیگری هاست ، کاش روانشناسی رفتاری احساسی به عنوان یک تکنیک مهم در سینمای ایران حرفه ای بابب میشد حضرت سلیمان ، حضرت محمد ، عاشورا ، شهدا، شعرا ، شخصیت های تاریخی ووو تماما ظرفیت های بزرگی هستند که هنوز در شان اونها فیلمی ساخته نشده کاش تا عمرمون باقی هست جرقه این کار کلید بخوره وگرنه همش دور باطل هست و تاثیر گذاری قطره چکانی میشه

  17. یحیی می‌نویسد

    پارسا پیروزفر روگذاشتن مولانا!چشم سبز اخه…

  18. عرفان می‌نویسد

    تیزری‌ که به زبان ترکی استانبولی بود خیلی جذاب تره.

  19. عرفان می‌نویسد

    سلام
    پوستر رسمی رو سایت فیلم‌نیوز منتشر کرده تو پیجش شما هم اینجا بذارید پوستر رو.
    و یه سوال اینکه به جای اکران آنلاین سریالی پخش میشه؟؟
    یا کلا فیلم سینمایی میمونه؟؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ما هم داریم که. تازه با کیفیت اصلی.
      تا این لحظه بنا بر اینه که فیلم اکران بشه، دو ماه بعد درباره شیوه اکران آنلاینش تصمیم می‌گیرند. الان ما اطلاعی نداریم.

  20. فریبا می‌نویسد

    سلام گفته بودن از امروز یکشنبه فروش اینترنتی شروع میشه درسته خبرش؟ میدونید از چه ساعتیه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      نه هنوز حاشیه‌های این فیلم ادامه داره و فروش شروع نشده.

  21. بنده خدا می‌نویسد

    این فیلم بیشتر توهین ب شمس و مولانا ست….
    چون اینا عددی نیستم ک بخوان فیلم بسازن….
    چ داخل و چ خارج ، فرقی نداره…..

  22. ملکول می‌نویسد

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم زبان اصلی فیلم به فارسی هست یا ترکی؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      به هر دو نسخه گرفته شده. بازیگران اصلی (مولانا و شمس) به فارسی صحبت می‌کنند.

  23. Asteria می‌نویسد

    سلام وقت بخیر مگه قرار نبود ۲۹ فروردین اکران بشه؟ به تعویق افتاده؟ ممنون میشم پاسخگو باشید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      بله در پاسخ به کامنت‌ها نوشتیم یک هفته عقب افتاده

  24. آرتمیس می‌نویسد

    سلام، میخواستم بدونم بازیگرا هم تو اکران فیلم خواهند بود؟؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هنوز اطلاعی در دست نیست…

  25. Colon می‌نویسد

    میگم در پخش فیلم مست عشق که یک سری بازیگران ترکی هم درش بازی میکنند و زبان مادریشون ترکی هس اوبخت توی پخش این فیلم در سینماهای ایران صدا گذاری فارسی میشه رو صدا هاشون یا کلن قضیه متفاوتر از اینه؟

  26. Wb می‌نویسد

    میگم اون بازیگران ترکی که زبانشون ترکی هس خب اوبخت توی پخش فیلم صدا گذاری به زبان فارسی شده روی صداشون واسه پخش تو سینما های ایران یا قضیه متفاوتر از اینه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      دوبله شده. مثل نسخه ترکی که بازیگران فارسی دوبله شدند. ببینید تیزرها رو.

  27. بهار می‌نویسد

    سلام. فیلم مست عشق کی پخش میشه ؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هفته آینده، چهارشنبه در سینماها

  28. زمانی می‌نویسد

    متوجه نشدم،سریاله یا سینمایی؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سینمایی است و پخشش یک هفته عقب افتاده.

  29. لیدا می‌نویسد

    این فیلم از روی کتاب ملت عشق ساخته شده و امیدوارم چیزی رو حذف نکرده باشند پس بسیار زیبا و پر معنا خواهد بود

  30. نگار می‌نویسد

    یک سوال سانسور هم شده یا نه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      هنوز اطلاعی در دست نیست

  31. نگار می‌نویسد

    شهاب حسینی بی نظیر و اسطوره هست و خدای بازی‌های متفاوت

  32. Roya می‌نویسد

    وای خدا کنه هرچه زودتر تو نمایش خانگی و فیلیمو بیاد
    بی صبرانه منتظرم…🍃
    ممنون از فیلیمو شات🤍

  33. سونیا می‌نویسد

    باسلام چرادرتبریز سانسی برای اجرا ندارد؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      از ۲۹ فروردین اکران میشه

  34. نگار می‌نویسد

    درود خیلی زیباست ک همچین کارگردانانی هستند ک ب تاریخ رجوع میکنند ،خواهش من اینه ک فیلم تاریخی در موضوع با امپراطوری هخامنشیان و اشکانیان هم ساخته بشه چون بسیار زیبا ب تصویر کشیده میشه و همه رو ب وجد میاره👌❤️

  35. پیشداد می‌نویسد

    چه طوری میشه بلیط برای اکران عمومی رو تهیه کرد؟؟؟؟
    میشه راهنمایی کنید؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      کافیه روی عکس سینماتیکت که این بالا می‌بینید، کلیک کنید

  36. عرفان می‌نویسد

    سلام
    تیزر رسمی همین ویدیو هست؟؟
    پوستر رسمی رو هم بذارید.
    و اینکه بعد از اکران در سینما به عنوان مینی سریال در نمایش خانگی پخش خواهد شد؟؟؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      بله، با کیفیت به دستمون برسه میذاریم. عکس هم همینطور.

      تصمیم با تهیه‌کننده محترمه که به نمایش خانگی میاد یا نه؟

fosil