شما دعوتید به تماشای ورژن جدید شوخی‌های پشت‌وانتی!

درباره نیسان آبی ۲ چه می‌‌دانیم؟

حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری و ایمان صفا ستاره های فصل دوم نیسان آبی هستند

نیسان آبی نام سریال کمدی فیلیمو است که فصل اول آن به کارگردان منوچهر هادی تولید و منتشر شد و حالا در فصل دوم، مسئولیت کارگردانی را مسعود اطیابی به عهده گرفته است. سریالی که ترکیب متفاوتی از بازیگران کمدی را در خود جای داده و در فضایی متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر می‌کشد. اینجا معرفی اولیه فصل دوم و اطلاعات کامل فصل اول نیسان آبی را می‌خوانید.

درباره سریال نیسان آبی

فهرستی برای بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی

خلاصه داستان نیسان آبی دو

داستان نیسان آبی ۲ از اینجا شروع می‌شود؛ ۳ سال گذشت! ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم‌تاج و سرهنگ، خلاصه کل شکرآباد جمع شده بودند تا شامِ عروسی ممد را بخورند ولی نه تنها شام به کسی نرسید تازه اتفاقی افتاد که همه گرسنگی از یادشان رفت…

 

تعداد قسمت ها و زمان پخش نیسان آبی ۲ از فیلیمو

همانطور که شاید یادتان باشد، فصل اول نیسان آبی از چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ از پلتفرم فیلیمو پخش شد تا یکی از گزینه‌های پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی در پاییز ۱۴۰۰ برای تماشا باشد. فصل دوم نیسان آبی هم در پاییز ۱۴۰۲ یعنی چهارشنبه اول آذر پخش شد. تقریبا ۲ سال و یک ماه بعد از پخش فصل اول، نیسان آبی ۲ هم به فیلیمو رسید؛ چهارشنبه‌ها با نیسان آبی.

تعداد قسمت های فصل دوم سریال نیسان آبی، ۱۵ قسمت است که در ۹ اسفند ۱۴۰۲ قسمت آخر آن در فیلیمو پخش شد.

دانلود و تماشای آنلاین نیسان آبی 2

فهرست بازیگران و عوامل فصل دوم نیسان آبی

در نیسان آبی ۲ سعی شده تیم بازیگری -تا جایی که امکان داشته- حفظ شوند ولی تغییراتی در بازیگران فرعی، صورت گرفته است.

بازیگران فصل دوم نیسان آبی این ستاره‌ها هستند: حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، جواد پولادی، سوسن پرور، سیروس همتی، یوسف صیادی، صفر کشکولی و… راوی: بهادر مالکی.

  • کارگردان: مسعود اطیابی
  • تهیه‌کننده: احسان ظلی‌پور
  • نویسنده: سعید هوشیار

مجری طرح و مدیرتولید: مسعود زمانی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، تدوین: سیامک مهماندوست، محراب ملازم‌الحسینی، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی، آهنگساز: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تدارکات: مهدی عباسپور، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوانزاده، برنامه‌ریز: نرگس مشایخی، منشی صحنه: فرشته حسینی، عکس: پیموده باران و…

 

پوستر اصلی و تیزر فصل دوم نیسان آبی

پوستر اصلی فصل دوم نیسان آبی
پوستر سریال نیسان آبی ۲ – کاری از استودیو فیلیمو – عرفان شریفی

معرفی کامل و خلاصه فصل اول نیسان آبی

داستان سریال نیسان آبی چیست؟

می‌خواهید از داستان سریال نیسان آبی در فیلیمو سردربیاورید؟ پس باید بدانید که قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

خلاصه نیسان آبی یک

نیسان آبی یک قصه نوستالژیک از دو دوست است که پیش از انقلاب در کودکی با یکدیگر دوست شدند و این رفاقت با ازدواج با دو خواهر ادامه پیدا کرد تا این دو دوست علاوه بر رفاقت باجناق همدیگر هم باشند. رضا و جمشید از کودکی استعدادهای مختلفی را درون خودشان جست‌وجو می‌کردند. جمشید عاشق اتومبیل نیسان وانت بود و بزرگترین آرزویش این بود که روزی بتواند مانند جمشید هاشم‌پور ستاره سینمای ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بدرخشد. رضا نیز ترانه‌سرایی را در پیش گرفت و اگرچه استعداد آنچنانی نداشت اما تلاش کرد تا بتواند برای خوانندگان ترانه‌های کوچه بازاری بگوید. او مدعی است اکثر شعارهای پشت وانت‌ها از سروده‌های او است و از این بابت خوشحال است.

ساختمان کلی داستان نیسان آبی با معرفی کامل شخصیت‌های اصلی و فرعی از جمله جمشید و رضا و همسرانشان زری و پری و همچنین کاراکترهای فرعی از جمله ممدچاخان به خوبی چیدمان شده و از این بابت مخاطب می‌تواند خودش را جای شخصیت‌ها بگذارد و در دنیای فانتزی و کمدی آن‌ها زندگی کند. یکی از بامزگی‌های فصل اول سریال نیسان آبی شوخی با سکانس‌های مطرح فیلم‌ها و سریال‌های پرطرفدار بود. مثلا در یک جاهایی از سریال با موسیقی و اتمسفر سریال قورباغه شوخی شد و یا در سکانسی دیگر علیرضا خمسه پدرش را در حمام مانند سکانس ماندگار فیلم جدایی نادر از سیمین تمیز می‌کرد. این جنس شوخی‌ها و ارجاعات در سریال با فضای اصلی داستان که عشق یک راننده نیسان به سینما و جمشید هاشم‌پور است به خوبی در بطن ماجرا نشسته بود.

پوستر رسمی سریال نیسان آبیعلاقه جمشید قاسم‌پور به ستاره سینمای ایران جمشید هاشم‌پور و اینکه شمایل خودش و فرزندانش را هم با تراشیدن سر شبیه آن‌ها کرده بود یکی دیگر از شوخی‌های بامزه سریال بود. شوخی با نوستالژی‌های دهه ۶۰ و نحوه رابطه رضا و جمشید با همسرانشان و مخالفت‌های پدر زری و پری با این ازدواج‌ها یکی دیگر از فصل‌های بامزه سریال بود.

اما نیسان آبی از مسائل روز جامعه هم دور نمانده بود و سازندگان تلاش کردند در کنار شوخی‌های به اندازه و با نمک نگاهی هم به برخی آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی بیندازند. مساله گرانی ارز و تاثیر آن بر زندگی مردم و تورم ناشی از گران شدن دلار یکی از موضوعاتی بود که در سریال روی آن تمرکز شد. نگاه فیلمساز به مقوله مهاجرت و کلاهبرداری‌هایی که در این زمینه انجام می‌گیرد هم یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در سریال بود.

تنوع لوکیشن‌ها و طراحی صحنه دقیق سریال به همراه جذابیت‌های تنوع در پوشش بازیگران در دهه‌های مختلف باعث شده بود از لحاظ بصری نیسان آبی به یک سریال خوش رنگ و لعاب تبدیل شود.

چرا باید نیسان آبی را ببینیم؟

حال خوب؛ این خلاصه‌ترین دلیلی است که می‌توان در این روزهای بمباران خبرهای بد و تلخ، برای تماشای سریالی از جنس نیسان آبی ارائه کرد. سریالی که بعد از مدت‌ها سریال طنز را پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد داد. فارغ از جنس خاص کمدی، ترکیب بازیگران اصلی هم از برگ‌برنده‌های آن محسوب می‌شود، به‌خصوص حسین یاری که در این مجموعه به‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و اصلا دور از ذهن نیست که شما را هم در مواجهه اول‌،‌ شگفت‌زده کند.

سریال نیسان آبی یک چند قسمت است؟

یکی از سوال‌های پرتکرار این روزها این است که تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو چند قسمت است؟  این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از فیلیمو تهیه و تولید شد.

بازیگران و عوامل سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند.

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. اما حضور جمشید هاشم‌پور می‌تواند یکی از سورپرایزهای این سریال کمدی برای فیلم‌بازها باشد. بازیگر محبوب و ستاره چند دهه سینمای ایران که اتفاقا الگوی کاراکتر اصلی سریال، یعنی جمشید با بازی متفاوت حسین یاری هم هست.

عکس قسمت چهارم سریال نیسان آبی

علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه خواه از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح لباس: آرتا ماهان، طراح چهره‌پردازی: امید گل زاده، صدابردار: وحید دوزنده، مدیرتولید: محمد جمشیدی، دستیار اول کارگردان: علی سخنگو، مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی، تدوین: سیاوش کردجان، موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، عکاس: سمیه میری و کارگردان پشت صحنه: مهدی کریمی. این فهرست بقیه عوامل سازنده این سریال است.

دانلود موسیقی تیتراژ ابتدایی سریال نیسان آبی

انتظارمان از این سریال چیست؟

منوچهر هادی که حالا از کارگردانان پرکار شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود،‌ در حال حاضر فهرستی از سریال‌های موفق همچون عاشقانه و گاهی ناموفق همچون گیسو را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد اما همچنان و بی‌وقفه سریال می‌سازد. نیسان آبی تازه‌ترین ساخته او است که البته اولین تجربه کمدی‌سازی سریالی او در این فضای جدید محسوب می‌شود. هادی پیش‌تر و در تجربه‌های سینمایی خود مانند آینه بغل و یا رحمان ۱۴۰۰ به خوبی ثابت کرده که روی طنز موقعیت تخصص دارد و مخاطبان علاقه‌مند به آثار او هم معمولا در گیشه حامی‌اش بوده‌اند. همین ویژگی‌ها سبب شده است که انتظار از نیسان آبی هم بالا برود.

سریالی که می‌تواند آغازکننده دور تازه‌ای از فعالیت‌های منوچهر هادی در عرصه سریال‌های خانگی باشد و حتی بخشی از ناکامی‌های اخیر او در ساخت آثار ملودرام را هم جبران کند. مهم این است که نیسان آبی در ویترین این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعاً اثری متفاوت محسوب می‌شود که تا حدود زیادی می‌تواند فقدان آثار خانوادگی و متناسب با گروه سنی همه اعضای خانواده در میان تولیدات شبکه نمایش خانگی را جبران کند. سریالی که دور از انتظار نیست بخش عمده‌ای از مخاطبان شبکه نمایش خانگی به‌صورت هفتگی در انتظار قسمت‌های تازه آن بمانند.

رونمایی از پوستر و تیزر رسمی سریال کمدی فیلیمو

پوستر رسمی سریال کمدی فیلیمو منتشر شد. طراح این پوستر عرفان بهکار است و عکس‌ها را هم کوروش جوان گرفته است. شعار این سریال هم «یا دهنده بی‌منت» است. وقتی سریال را ببینید، متوجه می‌شوید ماجرا چیست.

پوستر اصلی سریال نیسان آبی
پوستر رسمی سریال نیسان آبی

متاسفانه در برخی فیلترشکن‌ها ویدئوی آپارات دیده نمی‌شود

عکس‌های سریال نیسان آبی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

370 نظر
  1. Crazy می‌نویسد

    مسخره ترین سریال ایرانی به نظرم

  2. رضا می‌نویسد

    آره دقیقا شرایط خیلی سخت شده، ولی به خدا حیفه، تازه پلتفرمهایی مثل فیلیمو و پلتفرم های دیگه واقعا تازه داشتن مردم رو سرگرم میکردن، حالا به هر حال سریالی یا مسابقه یا رئالیتیشوهایی رو می ساختن و برای اکثریت مردم جذاب بود، امیدوارم تیم اقتصادیتون و تیم مدیریتتون یه برنامه ریزی درست رو انتخاب کنن و انجام بدن تا روز به روز و سال به سال پیشرفت رو ببینیم و طوری که خودتون ماهی راحت دو تا سریال جدید با اپیزودهای تقریبا ۲۰ قسمت رو آماده پخش کنه تا برای مردم سرگرمی بشه و لذت ببرن و سالانه حداقل ۲۰ سریال به بالا رو بسازید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      دم شما گرم که اینقدر مهربونید و دقیق می‌فرمایید…

  3. رضا می‌نویسد

    سلام فیلیموی عزیز، لطفا جایگزین سریال نیسان آبی ۲ چه سریالیه؟ کنداکتور سریالاتون رو خالی نکنید، حیفه، مثل قبل هفته ای ۳ تا سریال و یک عدد رئالیتیشو پخش کنید لطفا

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ایشالا کم‌کم پر میشه کنداکتور هفتگی‌مون. ولی خب نمیشه مثل قبل… شرایط سخت شده.

  4. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، میشه لطفاً بگید به. پشت صحنه صداتو میاد یا بازنده؟

  5. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، یعنی هنوز پشت صحنه نرسیده 🫤🫤

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      خیلی تابلوست که نه!

  6. محمد معبودی می‌نویسد

    سریال به این خوبی حیفه ادامه نداشته باشه خواهشمندیم فصل بعدی رو هم بسازین خسته هم نباشید

  7. محمد معبودی می‌نویسد

    سریال به این خوبی حیفه ادامه نداشته باشه خواهشمندیم فصل بعدی رو هم بسازین

  8. محمد معبودی می‌نویسد

    واقعا سریال مهشری بود حیفه که فصل سومش ساخته نشه خواهش میکنم فصل سوم هم بسازین

  9. آرین محمودی می‌نویسد

    سلام فیلیموی عزیزچهارشنبه ۱۶اسفندپشت صحنه نیسان آبی پخش میشه؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هنوز نسخه پشت صحنه دست ما نرسیده…

  10. Baran می‌نویسد

    سریال جایگزینش رو اعلام نمیکنید؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      پشت‌صحنه نیسان آبی رو داریم یا نه؟ بعدش…

  11. پرهام حاتم نژاد می‌نویسد

    حالا که فصل دوم هم تموم شد پخشش ، اول اینکه خسته نباشید میگم به تیم ساخت نیسان آبی و فیلیمو
    هنوز درباره فصل سوم نیسان آبی تصمیم گیری نشده ؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      نه. هنوز زوده…

  12. امیر ترابی می‌نویسد

    فیلیمو واقعاً متأسفم برات برای اکران آنلاین فیلم داغون هولیا حداقل هتل رو اکران آنلاین میکردی که همه از خنده روده بر بشن نه هولیا که اینقدر افتضاح است اصلا هولیا فیلم نیست و اصلا هم مناسب فیلیمو نبود فیلیمو با اکران آنلاین این فیلم محبوبیتتو از دست دای واقعاً متأسفم برات فیلیمو

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      یادتون نره، فیلیمو پلتفرم پخش فیلمه. این فیلم میتونه خیلی قوی باشه و میتونه خیلی ضعیف باشه. فیلیمو اون رو پخش می‌کنه و انتخاب رو به عهده مخاطبان میذاره. ما نساختیم فیلم‌ها رو. چه از نظر شما قوی باشند، چه ضعیف.

  13. امیررضا می‌نویسد

    سلام فلیمو خسته نباشید به تیم زحمتکشان نیسان ابی تموم میشه این هفته ایا بازنده فرودین یا اردبیشهت پخش میشه چون دیگه سریالی ندارید سریال قطب شمال و هزار و یک شب ک برنامه جدی. مهران مدیری سریال برای آخرین بار و امرلی برای شماست ایا؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      راستش به دلیل حفظ محرمانگی نمیتونیم پاسخ این سوال‌ها رو بدیم… ولی خب خیلی از سریال‌هایی که نوشتید اصلا آماده پخش نیستند.

  14. باربد می‌نویسد

    سلام به تیم بزرگ فیلیمو برای عید چه برنامه ایی دارید
    سریال رئالیتی شو ویژه برنامه اکران آنلاین یا کلا هیچی
    کدومشون رو برای طرفداران آماده کردید؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ایشالا دم عید اعلام می‌کنیم. الان یه کمی زوده…

  15. امیر ترابی (امیر خان) می‌نویسد

    فیلیمو فسیل رو کی اکران آنلاین میکنی

  16. امیر ترابی می‌نویسد

    فیلیمو توروخدا یه فیلمی اکران آنلاین کن کمدی اجتماعی درام فرق نمی کنه فقط اکران آنلاین کن هتل هم باشه که محشر میشه

  17. نریمان یوسفی می‌نویسد

    لطفا فصل سوم نیسان ابی رو بسازید

  18. پرهام حاتم نژاد می‌نویسد

    شما گفتید که استقبال مخاطبان یکی از عواملیه که توی ساخته شدن یا ساخته نشدن فصل سوم نیسان آبی تاثیر داره
    لطفا میشه بگید تا اینجا ، با توجه یه آمار ، استقبال مخاطبان نسبت به فصل اول چطور بوده ؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      راستش این اطلاعات محرمانه است. ولی خودتون از اطرافیان‌تون میتونید بفهمید میزان استقبال بیشتر بوده یا کمتر.

  19. amir می‌نویسد

    سلام جای یسان آبی سریال جدید میاد؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ایشالا پشت‌صحنه نیسان آبی برسه…

  20. امیر ترابی می‌نویسد

    فیلیمو نیسان آبی ۲ چهارشنبه قسمت آخره

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بله. این چهارشنبه قسمت آخرشه.

  21. پرهام حاتم نژاد می‌نویسد

    قسمت ۱۴ خیلی خوب بود ، هم از نظر داستانی و هم از نظر طنز بودن
    چند تا سوال دارم ، آیا فصل سوم نیسان آبی ساخته میشه ؟؟ اگر هنوز مشخص نیست ، کی مشخص میشه؟؟ و اینکه اگر ساخته میشه ، احتمال برگشت منوچهر هادی به سریال وجود داره ؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بعید می‌دونیم -تا این لحظه- که فصل سوم داشته باشه. ولی وقتی سریال تموم شد، با توجه به نوع پایان داستان، استقبال مخاطبان و رویکرد تیم تولید، تصمیم گرفته میشه. برای همین نمیشه چیزی گفت.

  22. ایلیا می‌نویسد

    هفته بعد قسمت اخره؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بله ایشالا

  23. نریمان یوسفی می‌نویسد

    نیسان ابی فصل جدیدشو نمیسازید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      هنوز تصمیم‌گیری نشده.

  24. parsa می‌نویسد

    سلام فیلیمو مگه نگفتی ویدیو بهرام رادان تبلیغاتی نیست پس چرا تو قسمت جدید نیسان آبی تبلیغ کِلِور بود

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      دوتا تبلیغ متفاوت هست با دو موضوع مختلف. یکی‌اش تبلیغ تجاریه. دومی رو هم به زودی متوجه میشید.

  25. امیر ترابی می‌نویسد

    فیلیمو نیسان آبی ۲ هم بیست قسمت دارد ممنون میشم اگه جواب بدی

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      در متن نوشتیم… بخونید!

  26. امیر ترابی می‌نویسد

    فیلیمو عروس خیابان فرشته به فیلم نت اومد از فیلیمو بردارش

  27. امیر ترابی می‌نویسد

    سلام چند قسمت به پایان نیسان آبی ۲ مونده

  28. امیر محمد می‌نویسد

    دو قسمت دیگه تمومه ؟

  29. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    نیسان ابی فصل سوم را قصد ساختتنش رو دارید

  30. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    نیسان ابی فصل سوم دارد

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      تا این لحظه خیر

  31. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    فصل سوم نیسان ابی رو بسازید

  32. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    ایا نیسان ابی فصل سوم هم دارد یانه

  33. محمود می‌نویسد

    با سلام ، در فصل دوم چرا بچه عاطفه دختر جمشید قاسم پور نیستش ؟

  34. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    نیسان ابی فصل دومش خیلی جذابه لطفا فصل سوم نیسان ابی رو بسازید

  35. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، سریال بازنده جایگزین نیسان آبی ۲ میشه ؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      یه کمی وقت بدید، اعلام می‌کنیم.

  36. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    من لدت بردم تا اینجا از فضل دوم نیسان ابی لطفا فصل سوم نیسان ابی رو بسازید

  37. باربد می‌نویسد

    ممنون از فیلیموشات که خودش با نام فیک از خودش حمایت میکنه

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      اینطور نیست! بچه‌های فیلیموشات وقت این کارها رو ندارند! :)))))

  38. عرفان می‌نویسد

    سلام
    دوستانی که میگید چرا وسط برنامه ها و سریال ها تبلیغات پخش میشه
    این نه یک عمل غیر حرفه‌ای بلکه در سراسر دنیا وجود داره و در ضمن در ترکیه هر ۱۵دیقه تبلیغ پخش میشه.
    فقط نباید دیگه خیلی زیادش کنید.
    و زمان هرقسمت سریال کمتر از ۵۰دیقه نباشه.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      ممنون از نکات‌تون.

  39. باربد می‌نویسد

    فیلیمو از شما بعید بود که وسط سریال تبلیغ پخش کنید لطفا مثل تماشاخونه نباشید شما خیلی بالاتر از اینا هستید لطفا پخش تبلیغ وسط سریال رو حذف کنید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      راستش خودمون هم ناراحتیم از این قضیه ولی فشار اقتصادی خیلی زیاده. هم نمیشه هزینه اشتراک رو زیاد کرد (چون می‌دونیم اوضاع همه‌مون چطوریه)، هم نمیشه با این درآمدها، چرخش مالی و تولیدی داشت. این راه سخت رو انتخاب کردیم. می‌دونیم شما بهمون می‌بخشید این اتفاق رو…

  40. بابک مهدوی می‌نویسد

    سلام از سریال بازنده چه خبر؟؟؟؟ همچنان بی خبرید شما ؟؟؟؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      از مراحل تولید و تدوین بی‌خبر نیستیم و به جاهای خوبی هم رسیده ولی از مرحله بعد از اون (مجوز و انتشار) هنوز خبری در دسترس نیست.

  41. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، آیا سریال نیسان آبی همچنان ۱۵ قسمته؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      تا این لحظه که داریم با هم حرف می‌زنیم، بله. همون تعدادی است که در متن نوشتیم.

  42. علی می‌نویسد

    مگه مجبورید ۱۵قسمت پخش کنید ۱۰قسمتش کنید تموم شه

  43. نریمان یوسفی می‌نویسد

    نیسان ابی فصل سوم رو میسازید یانه

  44. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    نیسان ابی فصل سوم رو خواهشا بسازید مرسی

  45. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    ایا نیسان ابی فصل ۳ ساخته خواهد شد یاخیر

  46. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    ایا نیسان فصل ۳ ساخته خواهدشد یاخیر

  47. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    ایا نیسان ابی ۳ رو میسازید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      حالا بذارید فصل ۲ تموم بشه، راضی باشید…

  48. نریمان یوسفی صدر می‌نویسد

    ایا نیسان ابی ۳ هم ساخته میشه

  49. ایلیا می‌نویسد

    یا ممکنه سریال بازنده جایگزین نیسان آبی بشه ؟

  50. ایلیا می‌نویسد

    سلام فیلیمو شات عزیز ، آیا پس از پایان نیسان آبی ۲ صداتو ۲ جایگزین خواهد شد؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدهید 🌹

filimo the north pole