یکتا ناصر حرف‌های متفاوتی درباره بازی در نیسان آبی دارد +ویدیو

برای این همکاری با منوچهر هادی نگران بودم

یکتا ناصر بازیگر پرکاری در سال‌های اخیر نبوده اما مدت‌هاست که پای ثابت ترکیب بازیگران فیلم‌های همسرش یعنی منوچهر هادی است. او که هم در تجربه‌های سینمایی و هم در سریال‌های خانگی منوچهر هادی تجربه ایفای نقش داشته است، به بهانه بازی در نقش زری در سریال نیسان آبی از تجربه این همکاری خانوادگی می‌گوید.

  • کار کردن با منوچهر هادی چگونه است و رابطه زن و‌شوهری شما چگونه جلوی دوربین تفکیک می‌شود؟

واقعیت این است که سعی می‌کنیم رابطه‌مان آسیبی به کارمان وارد نکند. از نظر من وقتی آدم‌ها رابطه‌ای با هم دارند، کار کردن‌شان با یکدیگر سخت‌تر می‌شود. بالاخره ملاحظاتی وجود دارد که به دلیل جلوگیری از سوءتفاهم دیگران، ناگزیر باید بیشتر به آن‌ها توجه داشته باشیم و آن را مراعات کنیم. همکاران ما به‌خوبی واقف هستند به این موضوع که ما وقتی سر کار هستیم، مانند یک کارگردان و بازیگر هستیم و سعی می‌کنیم روابط حرفه‌ای و شخصی‌ام را تفکیک کنیم تا آسیبی به هیچکدام وارد نشود.

همه چیز درباره سریال نیسان آبی

  • موتور سریال نیسان آبی کی برای شما روشن شد؟

خیلی وقت است. فیلمبرداری کار از فروردین امسال آغاز شد اما از آنجایی که می‌دانستم منوچهر از چه زمانی این کار را آغاز کرده است، از حدود ۵ یا ۶ ماه قبل‌تر در جریان کار بودم و می‌دانستم پیگیر است تا شرایط کار فراهم شود. دائما با نویسنده‌ها و تهیه‌کننده‌ها مذاکره می‌کرد تا این کار به ثمر برسد.

  • جنس سریال نیسان آبی متفاوت از آثار طنزی است که اخیرا در شبکه خانگی و یا حتی تلویزیون دیده‌ایم. به‌نظرتان این سریال مخاطبان سخت‌گیر این روزها را راضی می‌کند؟

فکر می‌کنم هم ما و هم همه دوستانی که در این حوزه کار می‌کنند، امیدمان این است که این اتفاق رخ دهد و مخاطبان راضی باشند. شخصا از زمانی که این کار آغاز شد نگران بودیم. پیش‌تر در کارهای طنز منوچهر هادی حضور داشتم و برایم سخت بود که بخواهم در این فضا کار جدیدی را ارائه دهم. ولی به مرور که کار پیش رفت، احساس خیلی خوبی نسبت به آن داشتم. براساس تجربه و شناختی که از قبل داشتم به نظرم آمد این کار می‌تواند تماشاگرانش را تا حدود زیادی راضی نگه دارد. امیدوارم این اتفاق دنباله‌دار باشد و در ادامه هم شاهد رضایت مخاطبان باشیم.

  • واقعا هم همین‌طور است و تا همین‌جا هم سریال مورد توجه مخاطبان بوده است.

من در این بیست و چند سالی که شروع به کار کرده‌ام و تعدادی هم تجربه سریال در کارنامه‌ام دارم، واقعا می‌توانم بگویم سریال نیسان آبی سخت‌ترین کاری بود که من و دیگر دوستان آن را تجربه کردیم. به‌شدت فضاهای مختلفی را در این کار تجربه می‌کردیم. سکانس‌های کوتاه ولی زمان‌بر در کار داشتیم. مثلا سکانس عروسی که در قسمت اول بخش‌هایی از آن پخش شد، واقعا بالای ۷ ساعت داشتیم برایش تدارک می‌دیدیم. به لحاظ فیزیکی و روحی خیلی کار سختی بود و فکر می‌کنم اگر اتفاق خوبی هم برای این کار بیفتد همه اعضای گروه استحقاق آن را داشته‌اند و در نتیجه کار سهیم و شریک هستند.

یکتا ناصر و بهناز جعفری در سریال نیسان آبی

  • اتفاقا یکی از ویژگی‌های نیسان آبی همین است؛ اینکه در شرایطی که اکثر سریال‌های خانگی آپارتمانی هستند، این سریال پر از لوکیشن‌های متنوع است و حتی از نظر زمانی هم شاهد روایت داستان در دهه‌های مختلف هستیم. از دهه ۶۰ و ۷۰ گرفته تا دهه ۹۰ که همین تنوع برای مخاطب جذاب است.

واقعا امیدوارم که همین‌طور باشد.

  • پیش از آغاز پخش سریال، صحبت‌ها و حواشی‌ای پیرامون «نیسان آبی» و شخص منوچهر هادی در فضای مجازی مطرح شد که از جنس پیش‌داوری براساس کارهای قبلی آقای هادی بود. با این دست واکنش‌ها مواجه شده بودید؟

بله من هم متوجه این جریان هستم. البته نمی‌توانم نظر خاصی درباره این جریان داشته باشم. به این دلیل که من همسر منوچهر هادی هستم و هر چه بگویم شاید خیلی قابل استناد نباشد. اما طبیعتا این واکنش‌ها برای ما خوشایند نیست. هرچند در این سال‌ها به‌مقدار خیلی زیادی به این موارد عادت کرده‌ایم. کمااینکه در سوی دیگر شاهد محبت افراد هم هستیم. محبت‌ها خوشحالمان می‌کند و انتقادها هم در مواردی تأثیر بسیاری روی کارمان دارد، اما حرف‌هایی هم هست که کمکی به ما نمی‌کند، خیلی‌هایش درست هم نیست و جوابی هم نمی‌توان به آن‌ها داد. فکر می‌کنم جزو ویژگی‌های این حرفه، وجود همین افرادی است که ممکن است مغرضانه تو را قضاوت کنند. در سریال دل منوچهر هادی هم من بازی کرده بودم. هر کاری نقص‌ها و ضعف‌هایی دارد. کمااینکه «نیسان آبی» هم از این مسئله مستثنی نیست. طبیعتا نقص‌های برخی کارها بیشتر و برخی کارها کمتر است. اما فکر می‌کنم ما در جامعه‌ای جوگیر هستیم. چه خوب و چه بد، ناگهان شروع می‌کنیم یک چیز را بزرگ کردن اما اگر منصفانه بخواهیم نگاه کنیم متوجه می‌شویم شاید آنقدرها هم که می‌گویند نباشد. نه آنقدر خوب و نه آنقدر بد. در مجموع سعی می‌کنیم به این موارد توجه نکنیم و تمرکزمان را روی بهتر کار کردن بگذاریم.

  • اگر یک نیسان آبی داشتید، پشتش چه جمله‌ای می‌نوشتید؟

(می‌خندد) سوال سختی است! شاید خطاب به همه آدم‌های اطرافم می‌نوشتم «کمی با من مدارا کن».

  • در زمینه تماشای نسخه قانونی سریال «نیسان آبی» چه توصیه به مخاطبان دارید؟

طبیعتا این کار اخلاقی‌تر است و باعث می‌شود انسان حس بهتری نسبت به کاری که انجام می‌دهد داشته باشد. فکر می‌کنم آن‌ها که اهل تماشای قانونی آثار باشند، حتما این مورد را رعایت می‌کنند و برخی دیگر هم هستند که برای هر کار بدی توجیه پیدا می‌کنند!

تماشای آنلاین سریال نیسان آبی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. صالح حسینی می‌نویسد

    بهترین فیلم کمدی ۱۴۰۰واقعا حالمو خوب کرد هنوزم باز روزی ۳ تا ۴ ساعت براش وقت میزارم و میبینم حتما این فیلم رو ببینید این فیلم فقط کمدی نیست و رفاقت ، عشق ؛ خیانت رو نشون میده که واقعا فیلم قشنگی می شود مخصوصا با حضور سلطان جمشید هاشم پور
    واقعا رست منوچهر هادی درد نکنه با این فیلمی که ساخت و تا عمر دارم به فکر فیلم هات هستم

  2. مریم می‌نویسد

    لطفا لطفااااااا با جواد عزتی مصاحبه کنیدو

  3. عرفان می‌نویسد

    با حسین یاری و منوچهرهادی مصاحبه کنید

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      بله حتما. البته آخرین تلاش‌های ما برای مصاحبه با آقای یاری به نتیجه نرسید.

fosil