نکات جذاب قسمت دوم سریال نیسان آبی

وقتی نیسان آبی دزدیده شد

با توجه به سابقه‌ای که از عشق و علاقه ویژه جمشید به نیسان آبی در قسمت اول سریال دیده بودیم، شوک پایانی داستان در همان قسمت اول، سرقت نیسان بود. نیسانی که رضا آن را از جمشید امانت گرفته بود و دزدی آن می‌توانست میانه این ۲ رفیق قدیمی را شکرآب کند. قصه نیسان آبی در قسمت دوم با همین ماجرای سرقت آغاز شد و بخش عمده‌ای از این قسمت به ماجرای سرقت و مواجهه جمشید قاسم‌پور با این اتفاق اختصاص داشت.

  • اصلی‌ترین چالش رضا خرسند با نقش‌آفرینی دوست‌داشتنی مهران غفوریان در قسمت دوم نیسان آبی رساندن خبر دزدی نیسان به جمشید است. جمشید که پس از چندماه از زندان آزاد شده چشم به راه است تا رضا نیسان محبوبش را بازگرداند اما خبر ندارد نیسان به سرقت رفته است. رضا سرانجام برای دادن این خبر تلخ به جمشید از طبع شاعرانه خود کمک می‌گیرد و در یک مهمانی خانوادگی یکی از سروده‌های خود را می‌خواند!
  • تیم نیسان‌سواران یا همان دوستان هم‌صنفی جمشید، که در قسمت قبل بازگشت او از زندان را جشن گرفتند، در قسمت دوم سریال هم با محوریت ممد چاخان حضور دارند. ممد چاخان با بازی ایمان صفا از آن نقش فرعی‌های جذاب در سریال نیسان آبی است که تا همین‌جا توانسته نظرات را به سمت خود جلب کند. بازی او در سکانسی که قرار است خبر دزدیده شدن نیسان را به جمشید بدهد، تماشایی از آب درآمده است.
  • رفت و برگشت داستان نیسان آبی از زمان حال به گذشته در قسمت دوم هم ادامه دارد و موقعیت‌های طنزی را به‌وجود می‌آورد. یکی از شوخی‌های این قسمت با زمان گذشته، سکانسی از دیدار عاشقانه جمشید و زری در پارک و استفاده از نوار کاست به جای ابزارهای ارتباطی امروزی برای تبادل حرف‌های عاشقانه بود!
  • خسرو شاهسواری رقیب عشقی جمشید است که زمانی خواستگار زری بوده اما حالا به‌واسطه اقساط عقب‌مانده نیسان آبی یکی از طلبکاران جمشید محسوب می‌شود. پای خسرو در قسمت دوم سریال به میان کشیده می‌شود. در واقع سرقت نیسان زیر سر خسرو بوده تا بتواند جمشید را مجبور به تسویه اقساط عقب‌مانده خود کند. کشمکش میان جمشید و خسرو از بخش‌های جذاب قسمت دوم بود.
  • همان‌طور که در همان قسمت اول مشخص شد، منوچهر هادی در کنار خلق موقعیت‌های طنز قصد شوخی و مزاح با برخی خاطرات سینمایی ما را هم دارد. در قسمت دوم نیسان آبی هم رگه‌هایی از این شوخی‌ها وجود داشت. زمانی که داستان به گذشته می‌رود تا نشان دهد رضا خرسند در مواقعی پیشگویی‌های درستی داشته است، جمشد و رضا را در کوچه می‌بینیم که از دختر بچه‌ای می‌پرسند اسمش چیست و او می‌گوید: من ترانه ۹ سال دارم و بعد رضا پیش‌بینی می‌کند که او در آینده در فیلمی با نام من ترانه ۱۵ سال دارم، بازی خواهد کرد!

بنر فیلم نیسان آبی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 نظر
  1. فقط حسین یاری می‌نویسد

    لطفا مطلب در مورد کارنامه درخشان بازیگری حسین یاری بزارید
    خیلی طرفدار دارن

  2. اوا می‌نویسد

    حسین یاری بهترین بازیگر کمدی ایرانه

  3. رستا می‌نویسد

    حسین یاری از همه تو این سریال بهتر بازی میکنه و قطعا تو طنز هم مثل درام عالیه

  4. امیر می‌نویسد

    من عاشق حسین یاری شدم

  5. عرفان می‌نویسد

    حسین یاری بهترین بازیگر ایران هستش با اختلاف

  6. فقط حسین یاری می‌نویسد

    حسین یاری عشقه بهترین بازیگر این سریال هست

fosil