همه نکات جذاب قسمت دوازدهم سریال نیسان آبی

حضور مرموز سحر قریشی در نیسان آبی!

سحر قریشی تازه‌ترین بازیگری است که در قسمت دوازدهم به ترکیب بازیگران مطرح «نیسان آبی» افزوده شده است؛ نقش او در سریال چیست؟ باید تا قسمت بعد منتظر بمانیم. داستان دارد هیجان‌انگیز هم می‌شود.

همه چیز درباره نیسان آبی

ایده ازدواج مخفیانه «سرهنگ» با بازی تحسین‌آمیز غلامرضا نیکخواه و «علم‌تاج» با بازی پرنمک و پر از ریزه‌کاری‌های خلاقانه گیتی قاسمی،‌ یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها در قسمت دوزادهم سریال نیسان آبی را رقم زده است؛ ایده‌ای که فراتر از متن و طراحی موقعیت، به واسطه توانمندی این دو بازیگر توانا، طعم و مزه‌ای متفاوت پیدا کرده و بخشی از بار طنز این قسمت از مجموعه را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد این ایده در قسمت‌های بعد نیز ظرفیت بالایی برای ایجاد موقعیت‌های طنز و غیرمنتظره در داستان داشته باشد.

پیش‌تر و در بررسی قسمت‌های قبلی «نیسان آبی» اشاره‌ای به توانمندی منوچهر هادی در بهره‌گیری از موقعیت‌های دراماتیک کاملا جدی در بستر روایت داستان طنز خود کرده بودیم. در قسمت دوازدهم نیز موقعیت تراژیک سکته قلبی «ممد چاخان» و تکاپوی دوستانش برای احیای او به خوبی در متن روایت جا خوش کرده و تلخی آن آسیبی به شیرینی کلیت روایت سریال نزده است. تقلای جمشید قاسم‌پور و رضا خرسند برای گرفتن شفای دوست خود از امام رضا(ع) هم یکی از آن ایده‌هایی بود که طعم و مزه خاصی به این قسمت از سریال بخشید.

منوچهر هادی تلاش بسیاری داشته است تا حرف‌های جدی و گاه طعنه‌وکنایه‌های تند و تیز خود به مسائل روز جامعه را در لابه‌لای سکانس‌های شیرین و کمدی «نیسان آبی» جاسازی کند. در قسمت دوازدهم و در سکانس مربوط به درخواست وام جمشید قاسم‌پور از بانک، رضا خرسند خطاب به فرزندش کامبوزیا یادآوری می‌کند که «پول‌های بانک متعلق به مردم و امانت است» او همزمان سراغ از رئیس بانک می‌گیرد که در قسمت‌های قبل شاهد دستگیری او به دلیل اختلاس و خیانت در محافظت از بیت‌المال بودیم.

بهناز جعفری همچنان یکی از برگ‌برنده‌های «نیسان آبی» است. کاراکتر پری به‌واسطه ایده جذاب «شکاک بودن» حالا تبدیل به یکی از موتورهای محرکه سریال شده و منوچهر هادی به خوبی از این ظرفیت در خلق موقعیت‌های طنز بهره می‌گیرد. در قسمت دوازدهم نیز مشخصا در سکانس فراری دادن سرهنگ توسط علم‌تاج و مواجهه آن‌ها با زری و پری و رضا و جمشید، شاهد نقش‌آفرینی‌ای جذاب از بهناز جعفری هستیم که بار کمدی دو چندانی به این سکانس بخشیده است.

سحر قریشی تازه‌ترین بازیگر مطرحی است که به ترکیب بازیگران «نیسان آبی» اضافه شده است. در آخرین سکانش از قسمت دوزادهم سریال نیسان آبی شاهد حضور مرموز کاراکتر آتوسا با بازی سحر قریشی هستیم که علیرضا خمسه به‌عنوان چهره موجه و مورداعتماد اهالی محل، وسطه آشنایی او با جمشید قاسم‌پور برای اشتغالش در گاوداری شده است. با توجه به حضور متفاوت بازیگران در مجموعه «نیسان آبی» باید منتظر ماند و دید منوچهر هادی برای سحر قریشی چه ایده‌ای در سر دارد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil