نگاهی به قسمت هفدهم سریال گناه فرشته

قمار روی اسب بازنده

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت هفدهم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت هفدهم سریال گناه فرشته جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد بودیم که بعد از اعدام فرشته بسیاری از رازها برملا شد و از همین رو تمام شخصیت‌های داستان دچار یک سرگشتگی و پشیمانی شدند که نتیجه‌اش جز فروپاشی روحی نبود. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین اتفاق‌های این قسمت از سریال گناه فرشته.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

آیا فرشته واقعا بی گناه بود؟

کسی چه می‌داند؟ شاید واقعا فرشته بی‌گناه بود و سر بی گناه بالای دار رفت. این را اشاره‌ها و نشانه‌هایی می‌گوید که بعد از مرگ و اعدام او در قسمت هفدهم گناه فرشته اتفاق افتاد. اینکه چه کسی و یا کسانی دوست داشتند فرشته اعدام شود و مهتاب به عنوان وکیل خانواده عشیری بازیچه دست این اتفاق شد بر کسی پوشیده نیست. اما چطور می‌توان با این همه مکر و حیله کنار آمد وقتی دختری بی گناه پای چوبه دار رفته است؟ عماد تهرانی که گویا همه چیز به او ختم می‌شود سرمنشا اصلی تمامی اتفاقات است. اتفاق‌هایی که باعث شد پسرش و عروسش دست به قمار بزرگی بزنند و روی اسب بازنده شرط ببندند و همین موضوع تبدیل به عذاب وجدان همیشگی برای خانواده تهرانی شد.

مهتاب بازنده اصلی این بازی

مهتاب که بعد از اعدام فرشته دچار سردرگمی و بحران روحی شده است به دنبال سرنخ‌هایی می‌گردد که متوجه شود بالاخره فرشته گناه کار بود یا بی‌گناه. همین کنجکاوی مهتاب او را به برادر مانیا رساند که قرار بود برای اعدام نشدن فرشته اعتراف کند که در لحظه آخر که قرار بود با مهتاب ملاقات کند درون زندان کشته شد. به نظر می‌رسد حالا بعد از اعدام فرشته نوید هم دیگر تمایلی به ارتباط برقرار کردن با مهتاب نباشد به خصوص آنکه با وکیل قبلی فرشته تبانی کرده و به عنوان وکیل اصلی شرکتش با او همکاری می‌کند و این مهتاب است که هم زندگی‌اش را باخت و هم تا ابد عذاب وجدان بی‌گناهی فرشته را باید به دوش بکشد.

حامد در قسمت هفدهم گناه فرشته به هوش آمد

حامد تهرانی به هوش آمد و اولین خبری که به گوشش رسید اعدام فرشته بود. همانطور که عماد قبلا گفته بود در ماجرای کشته شدن مانیا هم سوژه اصلی زیر گرفته شدن با ماشین حامد بود که مانیا در این میان کشته شد و این نشان می‌دهد دست‌های پشت پرده نمی‌خواهد حامد زنده بماند و قرار نیست همه چیز آنطور باشد که باب میل عماد تهرانی و خانواده تهرانی است.

متین دفتری و ماموریتی که انجام شد

متین دفتری وکیل امیر عشیری یکی از مهره‌های پشت پرده جریان‌هایی بود که یک سوی آن به عماد تهرانی می‌رسید و دیگر سو خانواده عشیری حضور داشتند. متین دفتری که در ماجرای اعتراف گرفتن از برادر مانیا برای اعدام نشدن فرشته چند روزی غیب شده بود حالا دوباره به میانه میدان آمده و سعی می‌کند آخرین ماموریت‌هایش را هم انجام دهد. باقیمانده اموال همسر عشیری را برایش تبدیل به پول نقد کرد و به او توصیه کرد برای همیشه از ایران برود. حالا همه چیز به قسمت پایانی رسیده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی و یا کسانی پشت پرده این اتفاق‌ها بودند و سرنوشت حامد تهرانی و عماد تهرانی چه می‌شود.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

6 نظر
  1. ناشناس می‌نویسد

    واقعا حیف شهاب حسینی که تو این فیلم بازی کرده، خیلی خوب بازی کرده ولی نقش صدام قبول می کرد بهتر بود.

  2. امیر می‌نویسد

    اسمشو باید میزاشتن گناه بیننده نه گناه فرشته…

  3. طلوعی می‌نویسد

    سلام فیلیمو گناه فرشته چند قسمته
    کاش زود تر تموم شه. زخم کاری بیاد .
    انقام

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      هفته آینده قسمت آخر هست

  4. بهراد می‌نویسد

    فیلم قشنگیه ولی…
    این داستان سر دراز دارد…….

  5. بهناز می‌نویسد

    سریال بسیار خسته کننده شده کلیشه های ده بیست سال پیش که مدام میخوان طولش بدن. ۱۷قیمت گذشته وکماکان مثل قسمت های اول همه چی مبهم. مبهم بودن تا یه حدی جذابه ولی نه انقد که دیگه خسته ات کنه. قسمت ۱۶ که کلا با کابوس های فرشته تموم شد بقیه هم همینطور……. حیف به بازی بسیار خوب آقای حسینی.

fosil