ساخته تحسین‌برانگیز رامین کوشا منتشر شد

موسیقی متن فیلم تفریق

اینجا موسیقی تفریق را آنلاین بشنوید

رامین کوشا آهنگساز جوان و خوش‌آتیه‌ای است که پیش از این هنرنمایی‌اش را در سریال آکتور شنیده بودیم. حالا موسیقی متن فیلم تفریق را منتشر کرده است. موسیقی‌ای که در حال و هوای مبهم و پر سوال، به تار و پود فیلم نشست و مورد توجه مخاطبان هم قرار گرفت. اینجا بخش متنخبی از آن را می‌شنوید.

همه چیز درباره فیلم تفریق

موسیقی متن فیلم تفریق را رامین کوشا ساخته و بعد از دیده شدن و استقبال کارشناسان و مخاطبان، آلبوم رسمی و کامل این موسیقی را منتشر کرده است. بخش‌های گزیده و منتخبی از موسیقی فیلم مانی حقیقی را اینجا آنلاین می‌شنوید و اگر دوست داشتید، می‌توانید آلبوم کامل آن را در ۱۴ قطعه در لینک مشخص شده در پلتفرم‌های جهانی توزیع موسیقی، دریافت کنید.

پیش از این، نسیم قاضی‌زاده درباره اثرگذاری و موقت موسیقی متن فیلم تفریق و تاثیر آن در فضاسازی عمیق‌تر فیلم نوشته بود: «کوشا در تفریق، موسیقی اضطراب و خیانت را ساخته است. موسیقی شک… موسیقی ترجیح دادنِ یار… موسیقی روزی که همه در ازدواج از آن می‌ترسند. اضطراب در موسیقی فیلم آنچنان که از برنارد هرمان به عنوان یکی از اصلی‌ترین‌ها الگوها می‌توان یاد کرد، با رفت‌ و آمدهای سریع سازی همراه است. انگار هدف اصلی بازنمایی ترس و تپش قلب و بالاتر رفتن ضربان توسط موسیقی است. این کار را می‌توان به بهترین شکل و در عین حال بالاترین حجم صوتی با سازهای زهی در ترکیب با سازهای کوبه‌ای انجام داد.» می‌توانید متن کامل این نقد را در لینک زیر بخوانید.

نگاهی به موسیقی فیلم تفریق ساخته رامین کوشا

کاور آلبوم موسیقی متن فیلم تفریق ساخته رامین کوشا
کاور آلبوم موسیقی متن فیلم تفریق – آهنگساز: رامین کوشا

اگر دوست داشتید این آلبوم را به‌طور کامل (یعنی ۱۴ قطعه) در پلی‌لیست خود داشته باشید یا در شرایطی همیشه به آن دسترسی داشته باشید، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

لینک اسپاتیفای

دانلود و تماشای آنلاین فیلم تفریق مانی حقیقی

آشنایی با رامین کوشا، آهنگساز فیلم تفریق

رامین کوشارامین کوشا آهنگساز ایرانی-آمریکایی است و متولد ۱۳۶۶ در تبریز. او از ۷ سالگى پیانو و تئورى موسیقى یاد گرفت و پس از اتمام تحصیلات دبیرستان برای ادامه تحصیل در رشته موسیقى فیلم به آمریکا مهاجرت کرد. کوشا در دانشگاه موسیقى CSUN در رشته آهنگسازى فیلم فارغ‌التحصیل شده است. او در این سال‌ها هم از اساتیدی چون احمد پژمان، بروس براتون و یان کروز استفاده کرده و هم در ورکشاپ UCLA Extension در کنار آهنگسازان شناخته‌شده‌ای چون هانس زیمر، جان ویلیامز، کریستوفر یانگ و دیوید نیومن تجربه کسب کرده است.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil