درامی دارک در راه است

بازیگران فیلم در دست دانته مشخص شدند

فیلم در دست دانته با حضور ستارگان هالیوود و به کارگردانی جولیان اشنابل در دست تولید قرار گرفته است؛ مشهورترین بازیگر این فیلم جیسون موموآ است.

خلاصه داستان فیلم در دست دانته

فیلم در دست دانته in the hand of dante درباره مردی است که گرفتار جهنمی استعاری شده است. او در دام ازدواجی اجباری گرفتار شده و احساس خفقان دارد. مسیری که برای نجات از این مخمصه پیش می‌گیرد راهی تاریک و خشن است که به سمت عشقی ممنوعه ختم می‌شود. ورود به این مسیر برای او آغاز بهشتی است که زندگی او را به سمت دستاوردهای بزرگ می‌کشاند و استعدادهای درونش را شکوفا می‌کند.

 

بازیگران فیلم in the hand of dante

  • اسکار آیزاک
  • جیسون موموآ
  • جرارد باتلر
  • گال گدوت

 

درباره فیلم در دست دانته

فیلم در دست دانته به کارگردانی جولیان اشنابل (نامزد اسکار) و مارتین اسکورسیزی در دست تولید قرار گرفته است. این فیلم در ایتالیا فیلمبرداری می‌شود و چندی پیش یک توافقنامه موقت از SAG-AFTRA دریافت کرده است که به آن اجازه می‌دهد در طول اعتصاب بازیگران فیلمبرداری کند. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته نیک توشس ساخته شده است. نیک توشس و جولیان اشنابل نویسندگان فیلمنامه این اثر هستند.

 

با جولیان اشنابل کارگردان فیلم آشنا شوید

جولیان اشنابل (زاده ۲۶ اکتبر ۱۹۵۱) نقاش و فیلمساز آمریکایی است. در دهه ۱۹۸۰، او به خاطر نقاشی‌هایی که با بشقاب‌های سرامیکی روی تابلوهای بزرگ می‌کشید، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

تابلوهای نقاشی جولیان اشنابل

جولیان اشنابل از دهه ۱۹۹۰، از طرفداران سینمای هنری مستقل بوده است. او کارگردانی فیلم پیش از آغاز شب Before Night Falls را بر عهده گرفت که بر اساس زندگی‌نامه رینالدو آرناس، نمایشنامه‌نویس، نویسنده و شاعر کوبایی، تولید شده بود. نقش اول این فیلم را خاویر باردم بازی کرد و برای آن نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. این فیلم برجسته نامزد چهار جایزه شد که عبارت می‌شوند از جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کن، جایزه گلدن گلوب بهترین کارگردانی، دریافت نامزدی برای جایزه اسکار بهترین کارگردانی و جایزه سزار برای بهترین کارگردان.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole