ادامه‌ای بر فیلم Beetlejuice

زمان پخش بیتل جوس ۲ مشخص شد

تیم برتون با نسخه جدید Beetlejuice دست به کار شده است

فیلم بیتل جوس ۲ در ژانر کمدی-وحشت قرار می‌گیرد. تیم برتون کارگردان این فیلم است و آلفرد گوگ ست، گراهام-اسمیت و دیوید کاتزنبرگ نویسندگان آن هستند.

فهرست بهترین فیلم های کمدی خارجی

خلاصه داستان فیلم بیتل‌جوس ۲

فیلم بیتل جوس ۲ Beetlejuice در ادامه فیلمی به همین نام که در ۱۹۸۸ تولید شده بود، ساخته شده و همان ماجرا را ادامه می‌دهد. داستان به دنبال نقل مکان خانواده دیتز به هاوایی، اوج می‌گیرد. آن‌ها در خانه میتلندها ساکن می‌شوند. آدام میتلند و باربارا، همسرش، در یک تصادف جانشان را از دست می‌دهند اما روحشان بعد از مدتی به زمین بازمی‌گردد تا خانواده دیتز را از خانه‌شان بیرون کنند. آن‌ها سعی می‌کنند این خانواده را بترسانند و خانه را روح زده و طلسم شده نشان دهند.

 

زمان پخش فیلم Beetlejuice 2

فیلم بیتل جوس۲ برای اکران در ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

 

بازیگران فیلم بیتل جوس ۲

  • مایکل کیتون (بیتل جوس)
  • وینونا رایدر (لیدیا دیتز)
  • کاترین اوهارا (دلیا دیتز)
  • جنا اورتگا (آسترید دیتز)
  • مونیکا بلوچی (همسر بتلژوز)
  • ویلم دافو (یک کارآگاه ارواح که در زندگی یک ستاره اکشن فیلم B بود)

فهرست ترسناک ترین فیلم های جهان

درباره فیلم Beetlejuice 2

در سپتامبر ۲۰۱۱، برادران وارنر ست گراهام اسمیت را که با برتون در سایه‌های سیاه Dark Shadows و فیلم آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام Abraham Lincoln: Vampire Hunter همکاری کرد، برای نوشتن و تولید دنباله بیتل جوس استخدام کرد. گراهام اسمیت با این هدف قرارداد امضا کرد که «فیلمی ساخته شود که ارزش دنباله‌دار شدن را داشته باشد، چیزی که فقط برای پول نباشد.» او همچنین قاطعانه به بازگشت کیتون و عدم انتخاب مجدد این نقش توسط برادران وارنر تاکید کرد. برتون و کیتون به طور رسمی امضا نکرده بودند، اما اگر فیلمنامه به اندازه کافی خوب بود، بازخواهند گشت. گراهام اسمیت در فوریه ۲۰۱۲ با کیتون ملاقات کرد. او دراینباره می‌گوید: «ما چند ساعت در مورد چیزهای مهم صحبت کردیم. این یک اولویت برای برادران وارنر است. این اولویت برای تیم است. [مایکل] ۲۰ سال است که می‌خواهد این کار را انجام دهد.»

 

پوستر فیلم بیتل جوس ۲

پوستر فیلم بیتل جوس ۲

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole