یک شب زیبا، جادویی و هیجان‌انگیز

نقد و بررسی فیلم شتابان از میان برف‌ها

فیلم‌های مخصوص شب کریسمس، همیشه حال‌وهوایی متفاوت داشته است، فیلم‌هایی که با رنگ‌های شاد قرمز و سبز و دکورهای پرنور و رنگارنگ، سعی می‌کنند به شب‌های برفی و یخ‌زده حس‌وحالی دیگر ببخشند. در چنین فیلم‌هایی در کنار دکور پرزرق و برق، در کنار بوی خوشمزه بهترین شیرینی‌ها و غذاها، بازهم به دنبال آن هستند تا به مخاطب چیزهایی را یادآوری کنند، مثل مفهوم کانون خانواده، دوستی‌ها و رفاقت‌های قدیمی، درست کردن رابطه‌هایی که از دست رفته و یا امکان فروپاشی آن وجود دارد. فیلم شتابان از میان برف‌ها یکی دیگر از فیلم‌هایی با حال و هوای کریسمس است که سعی دارد در آن بار دیگر مفهوم خانواده را پررنگ‌تر و زیباتر جلوه دهد. باید دید نظر مخاطبان پس از تماشای این فیلم چیست و آیا توانسته مثل سایر فیلم‌های کریسمسی تا سال‌های سال نظر مخاطبان را جلب کند یا نه.

خلاصه داستان فیلم شتابان از میان برف‌ها

داستان فیلم شتابان از میان برف‌ها Dashing Through the Snow از این قرار است؛ دی گاریک (لوداکریس) یک مددکار اجتماعی است که از همسرش آلیسون (تیونا پریس) جدا شده است که با او یک دختر هشت‌ساله به نام شارلوت (مدیسون اسکای ولیدوم) زندگی می‌کند. زمانی که آلیسون، اجازه می‌دهد شارلوت بعد از سال‌ها کریسمس را با پدرش بگذراند، که دلیلش این است که ادی از کودکی به کریسمس اعتقادی نداشته است، زیرا از جدایی احتمالی والدینش می‌ترسید. وقتی ادی با مردی روبرو می‌شود که ادعا می‌کند بابانوئل است (لیل ری هاوری)، ادی شب را طی می‌کند تا از (نیک) کمک بگیرد.

دانلود و تماشای رایگان فیلم شتابان از میان برف ها

بازیگران و عوامل فیلم Dashing Through the Snow

در این فیلم بازیگرانی همچون، لیل رل هاوری در نقش نیک، لوداکریس در نقش ادی گاریک به همراه، تیونا پریس، اسکار نونز، مری لین راجسکوب، راوی پاتل، مارکوس لوئیس، سباستین سوزی، ایفای نقش می‌کنند.

کارگردان شتابان از میان برف‌ها کیست؟

کارگردان فیلم شتابان از میان برف‌ها Dashing Through the Snow تیم استوری است که در کارنامه خود فیلم‌هایی همچون، دو قسمت سواری با هم و دو قسمت چهار شگفت‌انگیز را دارد.

چه کسانی فیلمنامه شتابان از میان برف‌ها را نوشته‌اند؟

اسکات روزنبرگ، یکی از نویسندگان خلاق است که همه او را با فیلم‌های مثل ونوم و جومانجی؛ مرحله بعد می‌شناسند.

سایر عوامل سازنده فیلم شتابان از میان برف‌ها

فیلم شتابان از میان برف‌ها به تهیه‌کنندگی ویل پکر و جان‌جاکوب و توسط شرکت‌های Walt Disney Pictures، Will Packer Productions و Smart Entertainment تولید شده است. همچنین موسیقی متن زیبای آن توسط کریستوفر لنرتس ساخته شده است.

فیلم شتابان از میان برف ها

نقد و بررسی منتقدان درباره فیلم شتابان از میان برف‌ها

ورایتی

اوون گلیبرمن | فیلم باعث می‌شود به زمان گذشته بازگردید به آن هدیه کریسمسی که هنوز به یاد دارید، هدیه‌ای که شما آن‌را دریافت کردید و همه چیز را برایتان معنادارکرد.

Cinemalogue. com

تاد جورجنسون | به نظر می‌رسد این یک فیلم تعطیلات خانوادگی است که از لحاظ فرهنگی فراگیرتر باشد، یک سرمایه‌گذاری ارزشمند به نظر می‌رسد، اما در مورد این کمدی احمقانه و قابل پیش بینی، درواقع این فیلم یک فرصت از دست رفته است.

RogerEbert. com

مونیکا کاستیو | فیلم شتابان از میان برف‌ها تمام ویژگی‌های فیلمی را دارد که والدین در ناامیدی برای یافتن چیز جدیدی برای بچه‌هایشان به نمایش می‌گذارند و به امید اینکه از آن‌ها خواسته نشود که فیلم را با آن‌ها تماشا کنند، کنار می‌روند.

گاردین

چارلز برامسکو | در فیلمسازی و هدیه دادن، فکر است که اهمیت دارد، و در اینجا چیز زیادی وجود ندارد.

گیسان سوفیا | چیزهای زیادی برای درک وجود دارد، لحظات سرگرم کننده برای کل خانواده، و نوع پیام مفیدی که همه می‌توانند از آن استفاده کنند.

Thedailybeast. com

فلچر پیترز | در حالی که دیدن بازی لوداکریس در چنین نقش خانوادگی پس از کار موسیقی و شرکت مکرر در فرانچایز Fast & Furious تکان دهنده است، پس از تماشای این فیلم، باید اعتراف کنید: لوداکریس برای بازی در فیلم‌های کریسمس ساخته شد.

مارک دوجیک | فیلم گاهی حواس پرتی سرگرم کننده‌ای دارد، اما پیروی دقیق از این فرمول، بزرگ‌ترین عامل حواس پرتی از یک فرض بالقوه هوشمند است.

Blu-ray. com

برایان اورندورف | هیچ جادو یا خنده‌ای در فیلم وجود ندارد، بدون شادی است. این دردناک نیست، اما وقتی نوبت به هیجانات کریسمس می‌رسد، استوری و روزنبرگ به سادگی در حال گذراندن آن هستند.

فیلم شتابان از میان برف ها

نقد فیلم شتابان از میان برف‌ها در وب‌سایت ورایتی

درDashing Through the Snow، لیل رل هاوری دارای انرژی بی‌نظیری مانند آدم‌هایی بسیار سریع است که قبل از اینکه فرصت فکر کردن به آن را داشته باشید، داستان او را باور می‌کنید. کل موضوع باور برای فیلم کلیدی است، زیرا هاوری نقش بابانوئل را بازی می‌کند یا، شاید، یک جنایتکار کوچک که تظاهر به بابا نوئل می‌کند. این شخصیت خود را نیک می‌نامد، و لباسی شبیه به بابا نوئل قدیمی ویکتوریایی به تن کرده است: عینک‌های نیمه فریم، کتی با دکمه‌های طلایی، جلیقه‌ای از تزئینات طلایی و…

خوانش خط هاوری بداهه به نظر می‌رسد، و این نکته بسیار خوبی است. او شمع پرشور و سریع یک کمدی فرموله شده با موتوری ارزان است، هرچند که به اندازه کافی بی‌ضرر است. در چند سال گذشته، شاید سه یا چهار فیلم کریسمس در هر فصل تعطیلات وجود داشت. اما حالا در دوران استریم، مجموعه صنعتی کریسمس-فیلم را داریم. که ده‌ها نفر از خط تولید خارج می‌شوند، و بیشتر آن‌ها لحن بسیار مشابهی دارند که از زمان ساخت کمدی‌های هالیوود مثل Jingle All the Way ۱۹۹۶ نشات می‌گیرد. این لحن که در عین حال احمقانه، مصنوعی و بدبینانه است در فرهنگ مصرف کننده غرق شده است، اما همیشه به شیوه‌ای دلگرم کننده برای گفتن اینکه کریسمس هنوز روح دارد، ساخته می‌شود.

بهترین و جذاب ترین فیلم ها درباره کریسمس

امتیازهای فیلم

وب‌سایت میانگین امتیاز
IMDB ۵.۳ از ۱۰
منتقدان در راتن تومیتوز ۳۶ درصد از ۱۱  نقد
کاربران راتن تومیتوز ۷۵ درصد

مصاحبه با کارگردان فیلم شتابان از میان برف‌ها

تیم استوری از نحوه عملکرد که لوداکریس و هاوری در کنار اسکای جوان تحت تأثیر قرار گرفت و گفت حتی زمانی که برنامه‌های فشرده فیلمبرداری به این صورت بود که او سر صحنه فیلمبرداری حضور نداشت و باید آن‌ها او را در مقایل حود احساس می‌کردند، هم‌کاری‌های لازم را انجام می‌دادند.

استوری اذعان می‌کند: احساس می‌کنم در حال حاضر پیر نشده‌ام و احساس می‌کنم هنوز هم می‌توانم همه چیز را خنده‌دار کنم. در هر دو این موقعیت‌ها، چیزی را پیدا می‌کنید که کمی تعادل شما را حفظ می‌کند و این چیزی است که من به‌عنوان یک فیلم‌ساز به دنبال آن هستم، اگرچه دوست دارم مردم را بخندانم. همیشه مشغول سرگرم کردن بزرگسالان و نوجوانان هستم و به آن علاقه دارم، اما چگونه می‌توان بچه‌ها را سرگرم کرد؟

 

پوستر فیلم شتابان از میان برف ها

پوستر فیلم شتابان از میان برف ها

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole