برای یکی از محترم‌ترین و با استعدادترین ستاره‌های هالیوود

بهترین فیلم های کیت وینسلت

۱۵ نقش‌آفرینی برتر Kate Winslet را اینجا می‌بینید

کیت وینسلت با کارنامه چشمگیر که بیش از ۲۵ سال را در بر می‌گیرد، به یکی از محترم‌ترین و با استعدادترین بازیگران نسل خود تبدیل شده است. او کار خود را با پیتر جکسون در فیلم جنایی «آفریدگان بهشتی» (۱۹۹۴) آغاز کرد و ۷ بار نامزد اسکار برای همکاری با آنگ لی (عقل و احساس)، جیمز کامرون (تایتانیک)، ریچارد ایر (ایریس)، میشل گوندری (درخشش ابدی ذهن پاک)، تاد فیلد (بچه‌های کوچک)، استیون دالدری (کتابخوان) و دنی بویل (استیو جابز) شده است. بهترین نقش‌آفرینی‌های کیت وینسلت را مرور می‌کنیم.

فهرست بهترین فیلم های کیت وینسلت به ترتیب تاریخ مرتب شده‌اند؛ به‌روز خواهد شد

فهرست مفصل بهترین فیلم های عاشقانه جهان

فیلم استیو جابز | ۲۰۱۵ | Steve Jobs

اگرچه بیشتر زمان فیلم به نقش‌آفرینی مایکل فاسبندر در نقش اصلی تعلق دارد، وینسلت در نقش جوانا هافمن، کارشناس بازاریابی کمپانی اپل و کاراکتر احساسات‌برانگیز در فیلم استیو جابز نوشته آرون سورکین و به کارگردانی دنی بویل می‌درخشد. وینسلت یک بار دیگر نامزد اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد که شایسته آن بود.

کیت وینسلت در فیلم استیو جابز

فیلم خدای کشتار | ۲۰۱۱ | Carnage

ممکن است کمدی سیاه خدای کشتار ساخته رومن پولانسکی، کارگردان فراری از آمریکا و بدنام، بخاطر حضور او پشت دوربین نگاه‌های منفی را در پی داشته باشد، اما وینسلت تا حد زیادی به عنوان یکی از ۴ بازیگر اصلی در اقتباس سینمایی از نمایشنامه مشهور یاسمینا رضا، در نقش نانسی کوان بی‌عیب و نقص ظاهر می‌شود. او در کنار جودی فاستر، جان سی رایلی و کریستوف والتس، در کسوت مادر پسری که با بچه دیگری وارد دعوا می‌شود بسیار نوآور ظاهر شده و به تماشاگر اجازه می‌دهد نه تنها بخندد، بلکه با این ۲ زوج همذات پنداری کند. نقش‌آفرینی کیت وینسلت همراه با جودی فاستر در مراسم گلدن گلوب نامزد جایزه شد.

جودی فاستر و کیت وینسلت وکریستف والتس در فیلم کشتار

سریال میلدرد پیرس | ۲۰۱۱ | Mildred Pierce

کیت وینسلت از آن تیپ بازیگرانی نیست که با موج روز همراه باشد و بخواهد در کارنامه کاری خود تعداد بی‌شماری سریال تلویزیونی داشته باشد. اما مجموعه کوتاه تلویزیونی میلدرد پیرس نخستین باری است که وینسلت را به قاب کوچک تلویزیون می‌برد و برای او نخستین جایزه امی بهترین بازیگر زن را به ارمغان می‌آورد. میلدرد پیرس اقتباس از رمان کلاسیک جیمز. ام کین منتشر شده در سال ۱۹۴۱ است، کیت وینسلت نقش مادر جوان میلدرد پیرس را ایفا می‌کند که مجبور می‌شود زندگی تازه‌ای را برای خود در دوران رکود اقتصادی آمریکا شروع کند. میلدرد پیرس سریال ۵ قسمتی محصول شبکه اچ‌بی‌او است که تاد هینز کارگردانی کرد و علاوه بر کیت وینسلت، گای پیرس، ایوان ریچل وود و ملیسا لئو در سریال ایفای نقش کردند.

دانلود سریال میلدرد پیرس در فیلیمو

فیلم شیوع | ۲۰۱۱ | Contagion

در شیوع ساخته استیون سودربرگ، کیت وینسلت نقش دکتر ارین میرس، افسر خدمات اطلاعات بیماری‌های همه‌گیر را ایفا می‌کند. فیلم سودربرگ در شصت و هشتمین دوره جشنواره ونیز برای نخستین بار به نمایش درآمد و بازخورد مثبتی میان منتقدان داشت. با همه‌گیری کرونا گویی داستان شیوع رنگ واقعیت به خود گرفت و فیلم سودربرگ نه سال پس از ساختش مخاطب بیشتری پیدا کرد. نقش کیت وینسلت کوتاه است. او کنار جود لا، مت دیمون، ماریون کوتیار، لارنس فیشبرن و گوئینت پالترو به ایفای نقش پرداخت.

فیلم شیوع

فیلم کتاب‌خوان | ۲۰۰۸ | The Reader

وینسلت سرانجام اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای کتاب‌خوان، اقتباس از رمان آلمانی و تحسین شده برنهارد شلینک کسب کرد. این فیلم به کارگردانی استیون دالدری، نویسندگی دیوید هر و با بازی رالف فاینس و تهیه‌کنندگی آنتونی مینگلا و سیدنی پولاک به تولید رسید. وینسلت وظیفه دشواری داشت که یک کاراکتر همدلانه از شخصیت هانا، نگهبان سابق اردوگاه آلمان نازی در دوران جنگ جهانی بسازد و او دستاورد چشمگیری با توجه به شخصیت ذاتی خودش در کتاب‌خوان نشان داد.
فیلم کتاب‌خوان با بازی کیت وینسلت

فیلم جاده انقلابی | ۲۰۰۸ | Revolutionary Road

کیت وینسلت در نقش آپریل ویلر زنی که گرفتار زندگی مشترک بی‌عشق در جاده انقلابی ساخته سام مندس شده، برای دومین بار مقابل لئوناردو دی‌کاپریو ایفای نقش کرد. در کمال تعجب جاده انقلابی نامزد ۳ جایزه اسکار شد اما در مراسم اسکار ناموفق ماند. فیلم‌نامه نوشته جاستین هیث بر مبنای رمانی به همین نام اثر ریچارد ییتس منتشر شده در سال ۱۹۶۲ است. وینسلت نقش‌آفرینی قدرتمندی از زنی ناامید در دهه ۵۰ میلادی در حومه نیوانگلند از خود به نمایش گذاشت.

تماشای فیلم جاده انقلابی در فیلیمو

فیلم بچه‌های کوچک | ۲۰۰۶ | Little Children

نقش سارا پیرس را در بچه‌های کوچک اثر کارگردان گزیده‌کار تاد فیلد ایفا می‌کند. وینسلت در سال‌های میانی ۲۰۰۰ به بازیگر مهم هالیوود تبدیل شد و این درام برای او سومین نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را به ارمغان آورد. او در یک اثر به سبک نوشته‌های جان چیور در مورد رضایت نداشتن ساکنان حومه شهر و نبود بلوغ عاطفی، اجرای دقیقی از کاراکتر زنی متاهل ناراضی نشان می‌دهد که با مردی متاهل (پاتریک ویلسون) ارتباط برقرار می‌کند.
فیلم بچه‌های کوچک

فیلم درخشش ابدی ذهن پاک | ۲۰۰۴ | Eternal Sunshine of the Spotless Mind

کیت وینسلت به آسانی در قالب نقش کلمانتین کروچینسکی فرو رفت و بخاطرش نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست شد اما قافیه را به هیلاری سوانک برای محبوب میلیون دلاری (کلینت ایستوود) باخت. او دربرابر نوشته و دیدگاه‌های چارلی کافمن (فیلمنامه‌نویس) و میشل گوندری (کارگردان) و همکاری با جیم کری در بهترین نقش‌آفرینی دوران بازیگری‌اش، یکی از بهترین داستان‌های عاشقانه مدرن را جان می‌بخشد.

تماشای آنلاین فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک در فیلیمو

فیلم انیگما یا معما | ۲۰۰۱ | Enigma

انیگما ساخته مایکل آپتد یک فیلم هیجان‌انگیز و تریلری جاسوسی است که داستانش در زمان جنگ رخ می‌دهد و از رمان رابرت هریس در مورد فعالیت‌های ماشین رمزگشایی بلتچلی پارک اقتباس شده است. وینسلت در نقش هستر والاس به دوگری اسکات دوست داشتنی کمک می‌کند. تام استوپارد فیلمنامه اقتباسی را نوشت و میک جگر، خواننده مشهور سرمایه گذار انیگما بوده است.

دانلود فیلم انیگما در فیلیمو

فیلم آیریس | ۲۰۰۱ | Iris

فیلم بیوگرافی ریچارد آیر از زندگی آیریس مرداک زیرسلطه رابطه دلخراش جودی دنچ و جیم برادبنت به عنوان نویسنده و شوهرش، جان بیلی، قرار دارد که زوال عقل زندگی و رابطه آن‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. وینسلت در نقش جوانی‌های آیریس مقابل دوربین ظاهر می‌شود، در دورانی که دانشجویی با روحیه بود که در اطراف آکسفورد دوچرخه سواری می‌کرد، آیریس کاراکتری سهل و ممتنع برای کیت وینسلت است که می‌توانست در خواب هم آن را ایفا کند. ریچارد آیر و چارلز وود فیلمنامه را نوشتند و منتقدان یکی از نقاط قوت فیلم را نقش‌آفرینی چهار بازیگر اصلی فیلم جودی دنچ، جیم برادبنت، کیت وینسلت و هیو بونه‌ویل می‌دانند.
کیت وینسلت در فیلم آیریس

فیلم تایتانیک | ۱۹۹۷ | Titanic

نقش رز کیت وینسلت را به یک ستاره بزرگ تبدیل کرد: جهان عاشق جک و رز در ماجرای فاجعه غرق شدن کشتی تایتانیک به کارگردانی جیمز کامرون شد، فیلمی که ۱۱ جایزه اسکار کسب کرد و یکی از رکوردداران تعداد اسکار همراه با بن‌هور و بعداً ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه شد. وینسلت بده-بستان فوق‌العاده‌ای با لئوناردو دی کاپریو، به نمایش گذاشت و از شخصیت یک دختر جوان نق نقو و لوس، قهرمانی کاملاً دوست‌داشتنی ساخت. و بله، هر دوی آن‌ها می‌توانستند روی در معلق در آب جا بگیرند و نجات پیدا کنند!

دانلود فیلم تایتانیک در فیلیمو

فیلم جود | ۱۹۹۶ | Jude

کیت وینسلت در اقتباس حسین امینی از کتاب جود گمنام نوشته توماس هاردی و به کارگردانی مایکل وینترباتم نقش سو براید را در این فیلم تاریخی ایفا می‌کند. کریستفر اکلستون در نقش جود فاولی مقابل کیت وینسلت ظاهر شده. وینسلت در قالب شخصیت سو با توجه به اوج و فرود داستان روحیات مختلف سو را به نمایش می‌گذارد. جود در جشنواره فیلم تورنتو در سال ۱۹۹۶ به نمایش درآمد. از نکات بارز فیلم نقش‌آفرینی کریستفر اکلستون و کیت وینسلت است.
 فیلم جود

فیلم هملت | ۱۹۹۶ | Hamlet

ادای سخنان ویلیام شکسپیر می‌تواند بیشتر اوقات به یک نقش‌آفرینی خشک یا غیرقابل توجه تبدیل شود، به‌ویژه اگر اثری به شهرت هملت باشد. کنت برانا و گروه بازیگرانش شامل کیت وینسلت در نقش اوفلیا، دختر پولونیوس، هملت را به فیلم تبدیل کردند. اوفلیا دختری است که در نهایت کارش به جنون می‌کشد. اگرچه منتقدان انگلیسی و دیگر گروه‌های و سازمان‌های اهدای جوایز هملت را تا حد زیادی نادیده می‌گیرند، اما کیت وینسلت در برداشت ۴ ساعته کنت برانا از شاهکار شکسپیر که ۴ نامزدی اسکار را به همراه داشت، نقش برجسته‌ای را ایفا می‎کند. کیت وینسلت در هملت در کنار بازیگران مطرحی استعداد خود را نشان داد در کنار جک لمون، جولی کریستی، ژرار دوپاردیو، بیلی کریستال، چارلتون هستون، ریچارد آتن بارو، رابین ویلیامز، جودی دنچ و درک جاکوبی.

دانلود فیلم هملت در فیلیمو

فیلم حس و حساسیت | ۱۹۹۵ | Sense and Sensibility

محبوبیت دوباره آثار جین آستن در سینما را اغلب به خاطر برداشت آنگ لی از رمان معروف عقل و احساس می‌دانند که کیت وینسلت در نقش ماریان دَشوود، دختر ۱۶ساله پرهیجان و ایده آلیست در عقل و احساس ظاهر می‌شود. اما تامپسون، بازیگر مشهور انگلیسی رمان را اقتباس و نقش النور دشوود را هم مقابل کیت ویسنلت ایفا کرد. این نقش اولین نامزدی اسکار کیت وینسلت را برای او به ارمغان آورد، اما مقابل بازی میرا سوروینو در آفرودیت توانا در مراسم اسکار ناکام ماند، او برنده جایزه از انجمن بازیگران آمریکا شد.

تماشای فیلم حس و حساسیت در فیلیمو

فیلم آفریدگان بهشتی | ۱۹۹۴ | Heavenly Creatures

وینسلت زمانی که برای بازی در درام جنایی آفریدگان بهشتی ساخته پیتر جکسون انتخاب شد کاملاً گمنام نبود: او در فصل تاریک در تلویزیون بازی کرده بود و در مجموعه پزشکی حادثه نقش کوتاه داشت. اما در اولین فیلم بلندش نقش نوجوان انگلیسی مرفه به نام جولیت را ایفا کرد که رابطه شیفته‌واری با پالین دختر نیوزلندی سرکش و از طبقه کارگر پیدا می‌کند که در نهایت ماجرای پالین و جولیت به قتل ختم می‌شود. کیت وینسلت برای نقش جولیت از میان ۱۷۵ دختری که تست بازیگری دادند، انتخاب شد. پیتر جکسون فیلمنامه را با کمک فران والش نوشت. کیت وینسلت و بازیگر نقش پالین، ملانی لینسکی نخستین تجربه سینمایی خود را با آفریدگان بهشتی تجربه کردند.
فیلم آفریدگان بهشتی با بازی کیت وینسلت

اگر می‌خواهید همه فیلم های کیت وینسلت در فیلیمو را تماشا یا دانلود کنید، اینجا را کلیک کنید

تماشای فیلم های کیت وینسلت در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole