فصل دوم سریال میر از ایست تاون | کیت وینسلت از ایده‌های جذاب برد اینگلزبی می‌گوید

کیت وینسلت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برد اینگلزبی، ایده‌های خیلی جذابی برای فصل دوم سریال میر از ایست تاون دارد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

کیت وینسلت در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برد اینگلزبی، ایده‌های خیلی جذابی برای فصل دوم و احتمالی سریال میر از ایست تاون (Mare of Easttown) دارد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


میر از ایست تاون، سریال پرطرفدار شبکه HBO که کیت وینسلت در آن نقش کارآگاهی به نام میر شیهان را ایفا می‌کند از ابتدا قرار بود که یک مینی‌سریال باشد و این شبکه اعلام کرده بود که هیچ‌گونه مذاکره‌ای برای ساخت فصل دوم انجام نشده است؛ اما حالا وینسلت طی مصاحبه‌اش با Entertainment Weekly، طرفداران را با احتمال بازگشت دوباره این سریال خوشحال کرده است.

وینسلت در این مصاحبه گفته است: «در پایان فیلم‌برداری با خودمان گفتیم: «دیگر هیچ‌وقت نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم و اگر HBO بحث فصل دوم میر از ایست تاون را به میان بیاورد، کاملاً قاطعانه به آنها جواب منفی می‌دهیم. امکان ندارد بتوانیم دوباره این کار را انجام دهیم.» اما کمی بعد، صحبتش پیش آمد؛ به‌خصوص زمانی‌که سریال با چنین استقبال بی‌نظیری مواجه شد… و خوشبختانه برد گفت که ایده‌های جالبی برای فصل بعدی دارد. باید ببینیم که چه پیش می‌آید. خود من هم باید ببینم که آیا می‌توانم دوباره در این نقش ظاهر شوم یا نه. بازی در نقش میر، بار احساسی و روانی زیادی را به من تحمیل کرد و باید ببینم که آیا می‌توانم از نظر روحی خودم را یک‌بار دیگر برای آن آماده کنم یا نه.»

سریال میر از ایست‌تاون در امی ۲۰۲۱ توانست ۱۶ نامزدی را از آن خود کند؛ از جمله نامزدی بهترین مینی‌سریال و همین‌طور نامزدی چهار بازیگر آن یعنی کیت وینسلت، ایوان پیترز، جین اسمارت و جولیان نیکلسون.


مروری بر سریال Mare of Easttown

سریال میر از ایست‌تاون در جشنواره امی ۲۰۲۱


منبع: Independent

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. سعیده می‌نویسد

    من این سریالو خیلی دوست داشتم امیدوارم فصل دومش ساخته بشه

fosil