اکشن، اکشن، اکشن

خبر و اطلاعات فیلم مرد تحت تعقیب

مرد تحت تعقیب یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی و بازیگری دولف لاندگرن است که فیلمنامه را نیز دولف لاندگرن با همکاری مایکل ورث نوشته. ساشا چابان تنظیم موسیقی این اثر را برعهده داشته و فیلمبرداری این اکشن مهیج در می ۲۰۲۲ در لاس کروسس نیومکزیکو آغاز شده است.

خلاصه داستان فیلم مرد تحت تعقیب

فیلم مرد تحت تعقیب Wanted Man درباره یک افسر پلیس است که در دوراهی بزرگی قرار می‌گیرد. این مرد ناچار است تصمیم بگیرد که به چه کسی می‌شود اعتماد کرد؟ او مامور می‌شود تا یک شاهد عینی را پس از تیراندازی کارتل که منجر به کشته شدن چندین مامور DEA می‌شود، اسکورت کند. اما قضیه به این سادگی پیش نمی‌رود و ناگهان او متوجه می‌شود حمله توسط نیروهای آمریکایی انجام شده! حالا افسر پلیس باقی می‌ماند و تصمیمش که به کدام طرف اعتماد کند؟

فهرست اکشن ترین و مهیج ترین فیلم های تاریخ سینما

زمان پخش فیلم Wanted Man

حقوق پخش فیلم مرد تحت تعقیب، در نوامبر ۲۰۲۳ توسط کوویر دیستریبیوشن در آمریکای شمالی خریداری شد و آن را برای اکران همزمان در سینماهای منتخب و بر اساس تقاضا در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) برنامه ریزی کرد.

 

بازیگران فیلم مرد تحت تعقیب

  • دولف لوندگرن (تراویس یوهانسن)
  • کلسی گرامر
  • کریستینا ویلا
  • مایکل پر
  • راجر کراس
  • آرون مک فرسون

درباره دولف لاندگرن کارگردان فیلم Wanted Man

دولف لاندگرن، بازیگر، ورزشکار و فیلمساز ۶۶ ساله سوئدی است. او در ۱۹۸۵ در فیلم راکی ۴ نقش ایوان دراگو (رقیب سرسخت راکی) را بازی کرد و تا امروز موفق به نقش‌آفرینی در بیش از ۷۰ فیلم اکشن شده است. لاندگرن مردی باهیبت بخصوص است، او ۱۹۶ سانتی‌متر قامت دارد و یک کیک بوکسینگ کار حرفه‌ای است. برخی فیلم‌های مهمی که لاندگرن در آن‌ها ایفای نقش کرده عبارت می‌شوند از: آکوامن و پادشاهی گم‌شده، کرید ۲ و بی‌مصرف‌ها که همگی در ژانر اکشن قرار می‌گیرند.

 

پوستر فیلم مرد تحت تعقیب

پوستر فیلم مرد تحت تعقیب

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole