یک فانتزی آمریکایی درباره کشف تخیل

اطلاعات ابتدایی فیلم جذاب ایف IF

رایان رینولدز و استیو کارل در فیلمی از جان کرازینسکی؛ یعنی این فیلم را باید دید

فیلم لایواکشن IF در ژانر کمدی فانتزی قرار می‌گیرد و اثری مناسب برای تماشای خانواده است. جان کرازینسکی کارگردان فیلم اگر است که پیش از این فیلم‌های محبوب یک مکان ساکت ۱ و ۲ را از او دیده‌ایم. او این فیلم را هم کارگردانی کرده، هم در یکی از نقش‌ها حضور داشته و هم صداپیشگی کرده است.

فهرست بهترین فیلم های علمی تخیلی تاریخ سینما

خلاصه داستان فیلم ایف

فیلم IF ایف (اسم مخفف شده دوستان خیالی Imaginary Friends است و معنای «اگر» نمی‌دهد) داستان دختری به نام بی است که توانایی خاصی دارد. او قادر است دوستان خیالی افراد را ببیند. در ابتدا این تواناییِ بخصوص بی را به وحشت می‌اندازد اما به مرور به دیدن موجودات خیالی کوچک و بزرگ عادت می‌کند. در ادامه او متوجه می‌شود که تنها کسی نیست که از این ویژگی بهره‌مند است. همسایه طبقه بالایی بی نیز می‌تواند دوستان خیالی افراد را ببیند و آن‌ها باهم آشنا می‌شوند و تازه قصه از اینجا آغاز می‌شود…

زمان پخش فیلم IF دوستان خیالی

فیلم ایف If که با بودجه ۷۰ میلیون دلاری به نتیجه رسیده، برای اکران در ۱۷ می ۲۰۲۴ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. فیلم پس از اکران جهانی، وارد استریمرها می‌شود و در کمترین زمان می‌توانید این فیلم خانوادگی را در فیلیمو تماشا کنید.

 

بازیگران و صداپیشگان فیلم ایف

  • رایان رینولدز (در نقش کال)
  • جان کرازینسکی (در نقش پدر بی)
  • کیلی فلمینگ (در نقش بی)
  • فیونا شاو (در نقش مادربزرگ)
  • استیو کارل (صدای آبی)
  • فیبی والر-پل (صدای شکوفه)
  • لویی گوست جونیور (صدای خرس)
  • امیلی بلانت (صدای اسب شاخدار)
  • مت دیمون (صدای گل)
  • مایا رودلف (صدای متحد)

عکس فیلم ایف IF

درباره فیلم IF

در اکتبر ۲۰۱۹، پارامونت پیکچرز از لاینزگیت و سونی در میان دیگران پیشی گرفت تا حقوق دوستان خیالی Imaginary Friends با به‌طور خلاصه IF ایف را به دست آورد، پروژه‌ای که توسط جان کرازینسکی و رایان رینولدز ساخته شده بود و کرازینسکی قرار است آن را نویسندگی و کارگردانی کند. در ماه مه ۲۰۲۱، قراردادهای ابتدایی با پارامونت امضا شد. در اکتبر ۲۰۲۱، فیبی والر-بریج و فیونا شاو به بازیگران/صداپیشه‌ها پیوستند. در ژانویه ۲۰۲۲، استیو کارل، آلن کیم، کیلی فلمینگ و لوئیس گست جونیور به این گروه جذاب اضافه شدند. این فیلم کرازینسکی و کارل را که در سریال محبوب آفیس The Office (2005-2013) بازی کردند، دوباره کنار هم قرار می‌دهد.

 

پوستر و تیزر فیلم ایف

شعار اصلی فیلم ایف IF این است: «داستانی که برای دیدنش باید باورش کنی»

پوستر فیلم ایف IF

خبر و اطلاعات فیلم کمدی اگر

پوستر معرفی شخصیت های فیلم دوستان خیالی IF

معرفی شخصیت‌ها و کاراکترهای فیلم ایف IF یا دوستان خیالی را اینجا می‌بینید. نام بازیگر و صداپیشه در بالای هر پوستر دیده می‌شود و در بخش پایینی توصیف آن کاراکتر. فقط ببینید برای چند دیالوگ کوتاه چه صداپیشه‌های ستاره‌ای در این فیلم حاضر شده‌اند.

رایان رینولدز در فیلم ایف IF

کیلی فلمینگ در فیلم ایف IF

استیو کارل در فیلم ایف IF

معرفی کاراکترهای فیلم ایف IF موجودات خیالی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole