داستانی پیچیده‌تر و هیجان‌انگیزتر؛

فصل دوم انیمه خون زئوس تولید می‌شود

انیمه خون زئوس که فصل اولش درحال پخش است برای تهیه فصل دوم مهیا می‌شود. در فصل جدید داستان این انیمه پیچیده‌تر و هیجان‌انگیزتر روایت خواهد شد.

فهرست بهترین انیمه های ژاپنی تاریخ

خلاصه داستان انیمه خون زئوس

انیمه سریالی خون زئوس داستان هرون، مرد جوانی است که در یونان باستان زندگی می‌کند. او از مادرش الکترا (مامی گامر) می‌آموزد که پسر زئوس (جیسون اومارا)، خدای یونانی آسمان و رعد است و متوجه می‌شود که هدف زندگی او نجات جهان از یک ارتش شیطانی است. اما شیطان‌ها تنها مانع هرون نیستند. همسر زئوس، هرا (کلودیا کریستین) از وجود او باخبر شده و تهدید به انتقام می‌کند. او با برادر هرون، سرافیم، رهبر شیطان‌ها، متحد می‌شود، اگرچه سرافیم به انگیزه‌های او مشکوک است. در همین حال، درگیری بین انسان‌ها، خدایان و شیطان‌ها در المپ شکل می‌گیرد، زیرا نیروهای خداگونه هرون بیدار می‌شوند.

 

زمان پخش انیمه Blood of Zeus

فصل اول انیمه سریالی خون زئوس اکنون در حال پخش است. فصل دوم این انیمه را در سال ۲۰۲۴ تماشا می‌کنیم.

دانلود دوبله انیمه خون زئوس

درباره انیمه Blood of Zeus

والس و چارلز پارلاپانیدس خالقان سریال Blood of Zeus، این اثر را بر اساس اساطیر یونان باستان و خدایان آن بنا کرده‌اند. همانطور که مخاطبان این انیمه می‌دانند، در این قصه تمرکز روی هرون است که نیمی انسان و نیمی زئوس گونه بوده، هرون کسی است که منجر به خشم همسر زئوس، هرا، شد.

انیمه سریالی Blood of Zeus، محصول نتفلیکس، برای به‌نمایش گذاشتن دومین فصلش بازمی‌گردد. فصل جدید انیمیشن خون زئوس نوید گسترش دنیای اساطیری وسیعی را می‌دهد که ما را برای تماشا مشتاق‌تر می‌کند. با توجه به چیزهای کمی که درباره این انیمه فاش شده، به نظر می‌رسد هرون یک چالش دگرگون کننده را تجربه کرده؛ زیرا اینبار در مسیرش نیرویی که از پدرش به ارث بوده را با کنترل و هدف بیشتری به کار می‌گیرد. این پیشرفت، زمینه را برای روایتی فراهم می‌کند که انتظار می‌رود عمیق‌تر به پیچیدگی داستان خدایان و روابط آنها با بشریت بپردازد.

آنچه مخاطب از فصل دوم انیمه خون زئوس انتظار دارد این است که هرون چگونه از قدرت‌های تازه کشف شده‌اش استفاده خواهد کرد؟ آیا او می‌تواند قلب انسان را با کشش بی‌امان الوهیت آشتی دهد؟ با ورود خدایان جدید به این قصه، چه دسیسه‌هایی آشکار خواهند شد؟

 

عکس های انیمه خون زئوس

عکس های انیمه خون زئوس عکس های انیمه خون زئوس

عکس های انیمه خون زئوس

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole