نگاهی به قسمت هشتم سریال حیثیت گمشده

به دنبال یک زندگی معمولی

معرفی و اطلاعات مینی‌سریال حیثیت گمشده

قسمت هشتم سریال حیثیت گمشده روز جمعه دهم شهریور از فیلیمو پخش شد. در این قسمت خیلی از رازهای مگوی زندگی هاجر توسط همسر سابقش گفته شد و معلوم شد که هاجر چرا و به چه دلیلی انقدر از زندگی دلزده است و حتی مرگ خودخواسته‌اش هم پایانی بر زندگی‌ای است که دیگر توان ادامه دادنش را نداشته است. کاراکتر هاجر در سریال حیثیت گمشده نماد یک زن امروزی است که خسته از روزمرگی‌ها و نداشتن پیشرفت در زندگی دلخوش به ادامه آن در جایی غیر از وطن خود است. هاجر خوب می‌داند سرگشتگی امروزش حاصل گذشته تلخی است که پدرش برایش درست کرده و در دو زندگی مشترکی که پشت سر گذاشته احساس سرخوردگی و شکست را با خودش همراه داشته است. او می‌داند دیگر نمی‌تواند با این شیوه و با این حجم از بی‌توجهی‌های امیر زندگی کند. هاجر به دنبال یک زندگی معمولی بود که هیچ وقت نتوانست آن را تجربه کند.

در قسمت هشتم شخصیت جدیدی به مخاطب معرفی شد. ویژگی این سریال این است که در هر قسمت از یک چهره جدید و یک کاراکتر متفاوت رونمایی می‌کند. در قسمت‌های گذشته شاهد بودیم که امیر در جستجوی پرسش‌هایش از زندگی هاجر به سراغ اسماعیل، سهیلا و احمد بلور رفت و حالا در این قسمت سعید که همسر سابق هاجر هم بوده است یکی از شخصیت‌هایی بود که گره اصلی سئوال‌های امیر را باز کرد. امیر باید این را می‌دانست که انگیزه‌های هاجر برای قاچاق مواد مخدر چه بوده و چرا تا این اندازه خودش را در معرض اتفاق‌های خطرناک قرار داده است. اگرچه معمای سعید با آن صورت و بدن سوخته هنوز کامل حل نشده است اما امیر را به یک قدمی فرفری نزدیک کرده است. فرفری حالا به قول امیر غول مرحله آخر است. غولی که برای رسیدن به آن امیر مجبور شد زندگی خودش را یکجا بفروشد و تمام زندگی‌اش را بر سر رسیدن به نقطه پایانی قمار کند. امیر حالا یک راه بیشتر پیش رویش نیست. او باید برای انتقام گرفتن از فرفری که مهره اصلی رابطه با هاجر بوده باید بتواند از تمام زندگی خود بگذرد. زندگی‌ای که دیگر نوری درون آن وجود ندارد و تمام بارقه‌های امید درون آن کشته شده است.

در داستان حیثیت برخی از شخصیت‌ها قربانی بدون گناه هستند. یکی از آن شخصیت‌ها رسول است که در ماجرای قتل سهیلا بدون آنکه بداند در محل قتل حضور داشت و حالا انگشت اتهام به سوی او دراز شده است. رسول گرفتار واقعه‌ای شده است که هیچ دخل و تصرفی در آن نداشته و حالا باید تاوان رفاقت با هاجر و امیر را بدهد. از سوی دیگر ریحان خواهر کوچکتر هاجر نیز قربانی اعتیاد پدرش هست و در این مسیر نه تنها نمی‌تواند به عنوان یک کودک آزاد و رها زندگی کند بلکه اسیر خواسته‌های پدرش برای خریدن مواد مخدر است و همین موضوع باعث شده است سرنوشت تلخی که هاجر پشت سر گذاشت حالا گریبان ریحان را بگیرد.

حیثیت گمشده هفته آینده به پایان می‌رسد. امیر حالا با پول‌های تقلبی که از سعید گرفته است خودش را به مهمانی دماوند رسانده و قرار است با فرفری روبرو شود. باید دید قسمت آخر این سریال پر هیجان به کجا می‌رسد و امیر می‌تواند انتقام هاجر را بگیرد؟

دانلود و تماشای آنلاین سریال حیثیت گمشده از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. هدیه می‌نویسد

    عکس های قسمت آخر رو نمیذارید؟

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      تازه امروز رسید، آماده‌اش کنیم، میذاریم زود…

filimo the north pole