زخمی، عمیق‌تر از انزوا…

مینی‌سریال حیثیت گمشده؛ آنچه باید بدانید

مهدی حسینی نیا ستاره این سریال فیلیمو است

دومین سریال‌ سجاد پهلوان‌زاده این‌بار نه یک تریلر جاسوسی که یک درام هیجان‌انگیز و پرتب‌وتاب است. اینجا اطلاعات اولیه مینی سریال «حیثیت گمشده» را جمع‌آوری کرده‌ایم و به زودی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود.

درباره سریال حیثیت گمشده

بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی

داستان سریال حیثیت گمشده درباره چیست؟

فعلا خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده منتشر نشده است اما آنچه که از نام و فضای تنها عکس منتشر شده از آن بر می‌آید احتمالا باید منتظر یک داستان پرکشش ملودرام باشیم که فضایی تراژیک هم دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای «حیثیت» در میان است!

بعد از استقبال مخاطبان از سریال موفق و پرمخاطب سقوط این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم؛ مینی سریال حیثیت را همان تیم موفق سقوط برای پخش اختصاصی از فیلیمو تهیه و تولید می‌کنند.

 

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال حیثیت

حیثیت همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال و تعداد قسمت‌های آن ۹ قسمت است. زمان پخش این سریال هم جمعه‌ها ساعت ۸ صبح تعیین شده و اولین قسمت آن -استثنائا- یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ پخش شد. قسمت آخر، ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش می‌شود.

دانلود و تماشای آنلاین سریال حیثیت گمشده از فیلیمو

بازیگران و عوامل سریال حیثیت

حیثیت گمشده سریال جدید فیلیمو به‌کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندکی محمدرضا منصوری است که محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارد.

مهدی حسینی‌نیا که در سال‌های اخیر و به خصوص از میانه دهه ۹۰ یکی از بهترین بازیگران سینما و نمایش خانگی است که نقش‌های مکمل ماندگاری را بازی کرده است. حالا وقت آن رسیده که حسینی‌نیا نقش اول را بر عهده داشته باشد تا پس از سال‌ها حضور موفق در نقش‌های مکمل به صورت ویژه در یک سریال قهرمان اصلی باشد.

دیگر بازیگران این سریال؛ بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی هستند. با هنرمندی رحمان باقریان، با حضور نادر فلاح و آرش فلاحت‌پیشه و بازیگر خردسال هم آرشیدا درستکار است.

نویسنده سریال: احمد سلگی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی، مدیر صدابرداری: امین میرشکاری، طراح صحنه: امیرحسین حداد، طراح لباس: امیر ملک‌پور، طراح گریم: شهرام خلج، طراح جلوه های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده، طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، مدیر تولید: آرش صالحی، دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی، مدیر برنامه‌ریزی: محسن جعفرزاده، مدیر تدارکات: جواد باقری، منشی صحنه: الناز کوتی، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری و عکاس: مجید طالبی

دانلود موسیقی تیتراژ سریال حیثیت

درباره کارگردان حیثیت

سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته است. سقوط یک تجربه سخت و متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی متفاوت از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد. این کارگردان جوان که تدوینگر آثار متاخر محمدحسین مهدویان هم بوده، در حیثیت هم همچون سریال اولش از حضور مهدویان در مقام مشاور و طراح پروژه استفاده کرده است. این نکته را هم از ما درگوشی داشته باشید که فضای این مینی‌سریال هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

 

حاشیه های سریال حیثیت فیلیمو

تغییر نام سریال حیثیت به حیثیت گمشده / تاخیر پخش قسمت اول

  • همانطور که می‌دانید روزهای ابتدایی انتشار خبر فیلمبرداری این سریال، حیثیت نام این سریال تازه فیلیمو بود. ولی حالا که به روزهای پخش آن نزدیک شده‌ایم، نام اصلی سریال با عنوان حیثیت گمشده رونمایی شده است. گویا شباهت نام اولیه به نام طرح دیگری، دلیل این تغییر بوده و حالا سریال حیثیت گمشده را باید به عنوان سریال جدید فیلیمو نام ببریم.
  • پخش قسمت اول سریال حیثیت گمشده دچار حاشیه شد؛ ابتدا اعلام شد سریال با ۱۲ ساعت تاخیر، به‌جای ۸ صبح، ۸ شب جمعه پخش شود. ولی با همه تلاش‌های صورت گرفته، پخش این قسمت به جمعه نرسید و فعلا به تعویق افتاد. هنوز زمان جایگزین و تاریخ دقیق پخش حیثیت، مشخص نشده است.

 

تیزر و پوستر رسمی سریال حیثیت گمشده از فیلیمو

پوستر اصلی مینی سریال حیثیت
پوستر اصلی سریال حیثیت گمشده – کاری از استودیو لی‌مو – عرفان شریفی

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

149 نظر
  1. رضا می‌نویسد

    سلام ، حیثیت گمشده سریال خوب و باحالی بود، آقای پهلوان زاده مینی سریال جدیدی در حال ساخت دارن؟

  2. ماهان می‌نویسد

    قسمت آخر همزمان با زخم کاری میاد؟

fosil