نگاهی به قسمت هفتم سریال حیثیت گمشده

زیر پوست شهر

معرفی و اطلاعات مینی‌سریال حیثیت گمشده

قسمت هفتم سریال حیثیت گمشده روز جمعه سوم شهریور از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد آن بودیم که امیر برای رسیدن به پاسخ سئوالاتش درباره زندگی هاجر به مهمانی‌ای می‌رود که احمد بلور گرداننده آن است و می‌تواند امیر را به مقصدهای بعدی‌اش نزدیک کند. فیلمنامه حیثیت گمشده بر اساس الگوی پلکانی سعی کرده است در هر قسمت بخشی از راز معمای اصلی را فاش کند و در این میان امیر به عنوان عنصر پیش‌برنده داستان در روند شکل‌گیری درام مانند یک بازی چند مرحله‌ای به جلو حرکت می‌کند.

حضور اسماعیل به عنوان یکی از شخصیت‌های خاکستری در سریال تا به اینجا به خوبی توانسته است در کنار ردیابی‌های امیر به عنوان یکی از یاران کمکی به رسیدن امیر به پاسخ سئوالاتش همراه قهرمان قصه باشد. اسماعیل نه شخصیتی منفی است و نه ویژگی‌های مثبت او به روند زندگی‌اش می‌چربد. با این حال آشنایی‌زدایی فیلمساز از شخصیت اسماعیل به عنوان یک قاچاقچی مواد مخدر و نشان دادن روحیات مثبت او ثابت می‌کند شخصیت‌پردازی در سریال روند منطقی و رئال خودش را طی می‌کند و قرار نیست شخصیت‌های قصه درگیر تیپ‌های آشنایی شوند که تا پیش از این در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده‌ایم. اسماعیل همانقدر که به واسطه شغلش مشکلات زیادی برای جوانان ایجاد کرده به همان اندازه هم برای خودش اصولی دارد و از خطوط قرمزی مانند بی‌ناموسی و فسادهای از این دست دوری می‌کند و برای همین در مسیری که امیر برای یافتن سرنخ‌هایی از زندگی هاجر او را همراهی می‌کند.

سهیلا دختر شیرازی که در تهران مشغول به کارهای خلاف است یکی دیگر از شخصیت‌هایی است که در این قسمت به واسطه مخاطراتی که برای خودش ایجاد کرده بود زندگی‌اش پایان یافت. همکاری او با آرش در کارهای خلاف از یک سو و مطلع بودنش از راز هاجر از سوی دیگر باعث شد سهیلا نتواند به زندگی‌اش ادامه دهد و در حالی که تلاش می‌کرد قبل از رفتنش از تهران آخرین اطلاعات را به دست امیر برساند توسط افرادی نامعلوم به قتل رسید. قتلی که البته با حضور بی‌موقع رسول بالای سرش باعث شد پسرخاله و خواستگار سابق هاجر گرفتار یک ماجرای جنایی شود و قتل سهیلا به نام او زده شود.

حالا امیر با رازهای بیشتری به سراغ سردسته اصلی ماجرا می‌رود. فردی به نام فرفری که میهمانی‌هایی در دماوند می‌گیرد و امیر به همین راحتی نمی‌تواند به آنجا ورود کند. آیا امیر می‌تواند در مسیری که پیش گرفته موفق شود؟ دو قسمت پایانی سریال حیثیت گمشده اوج هیجان است. هیجانی از جنس اعاده حیثیت.

دانلود و تماشای آنلاین سریال حیثیت گمشده از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. هدیه می‌نویسد

    سلام فیلیموشات، این هفته قسمت هشتم قسمت آخره یا قسمت نه با قسمت اول زخم کاری میاد؟

filimo the north pole