انتقام جویان ۵ در راه است

خبر و اطلاعات اولیه فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ

فیلم انتقام جویان ۵ با عنوان اصلی انتقام جویان: سلسله کانگ برای انتشار در سال ۲۰۲۶ در دست تولید قرار گرفته است.

فهرست اکشن ترین و مهیج ترین فیلم های تاریخ سینما

فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ Avengers: The Kang Dynasty به کارگردانی دستین دنیل کرتون در حال طی کردن مراحل تولیدش است. دستین دنیل کرتون کارگردان جوان آمریکایی که پیش از این فیلم‌های بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲، قصر شیشه‌ای، کلبه، فقط رحمت و شانگ-چی و افسانه ده حلقه را از او دیده‌ایم برای دومین همکاری‌اش با سینمای مارول مهیا می‌شود. جف لاونس نویسنده فیلمنامه این اثر است.

فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ اقتباسی از سلسله کانگ، که گاهی اوقات جنگ کانگ نیز نامیده می‌شود، اقتباس شده است. سلسله کانگ یک کمیک داستان ۱۶ قسمتی است که توسط کرت بوزیک نوشته شده و هنرمندانی از جمله آلن دیویس، کیرون دوایر، ایوان ریس و مانوئل گارسیا آن را به تصویر کشیده‌اند. فیلم انتقام جویان ۵ در ژانر اکشن-ماجراجویی قرار می‌گیرد و خبر خوب برای علاقه‌مندان به این فیلم این است که انتظار می‌رود دنباله آن با عنوان اصلی فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان Avengers: Secret Wars در ۲۰۲۷ منتشر شود.

 

خلاصه داستان فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ

داستان این فیلم که بر اساس کمیک آن است، از این قرار است که کانگ فاتح، یک جنگ سالار قرن ۳۰، و یکی از قدیمی‌ترین و مرگبارترین دشمنان انتقام جویان است. او در اوایل قرن بیست‌ویکم به همراه پسرش مارکوس تصمیم می‌گیرد که سیاره را تسخیر کند. او برای مدتی در این مسیر  پیش می‌رود و موفق عمل می‌کند، اما اولین شرور در کمیک‌های مارول که به‌طور فیزیکی جهان را تسخیر می‌کند (برخلاف کنترل ذهن، همان‌طور که دکتر دووم زمانی با تقویت قدرت‌های مرد بنفش این کار را انجام داد) به مخالفت با کانگ فاتح برمی‌خیزد و در نهایت توسط انتقام جویان شکست می‌خورد.

بررسی دنیای سینمایی مارول و ۶ فاز آن تا سال ۲۰۲۵

تاریخ انتشار فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ

فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ برای پخش در ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است. به محض مشخص شدن تاریخ انتشار دقیق این مطلب آپدیت می‌شود.

 

بازیگران فیلم Avengers: The Kang Dynasty

  • کاترین نیوتن (کیسی لانگ)
  • جاناتان میجرز (کانگ)
  • هایلی استاینفیلد (کیت بیشاپ)
  • آنتونی مکی (کاپینان آمریکا)
  • پل راد (مرد مورچه‌ای)

دانلود دوبله فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole