نگاهی به قسمت پنجم سریال حیثیت گمشده

حل معمای چند مجهولی

معرفی و اطلاعات مینی‌سریال حیثیت گمشده

قسمت پنجم سریال حیثیت گمشده روز جمعه بیستم مرداد از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد بودیم که امیر به دنبال پیدا کردن راهی برای کسب پول و صاف کردن بدهی‌های همسرش در برابر اسماعیل دست به هر کاری می‌زند. امیر پیش از آنکه تصمیم بگیرد روی پول پیش خانه‌اش و یا حتی سهم خودش از کارهای غیرقانونی کارگاه مصالح ساختمانی قمار کند؛ تصمیم گرفت با نقشه خواهرش به سراغ گاوصندوق خانه خواهرش برود اما با اتفاقی پیش‌بینی نشده روبرو شد که منجر به آبروریزی شد. فرشاد با بازی امیر نوروزی نماد یک آدم فرصت‌طلب و عیاش است که از هر فرصتی برای به دست آوردن بهترین اتفاق برای خودش کوتاهی نمی‌کند.

فرشاد پس از آنکه در جوانی با استفاده از ترفند گرو نگه داشتن خانه تهمینه و امیر پدرشان هاشم را تحت فشار قرار داد تا با تهمینه ازدواج کند حالا بعد از سال‌ها باز هم هوای زن دیگری را کرده و زندگی‌اش را بر پایه عیاشی و تنوع طلبی بنا کرده است. بازی خوب امیر نوروزی در نقش فرشاد با نگاه ولع‌آلود او به مطامع دنیا و خشم متفاوتی که او در سینه دارد همگی نشان از آن دارد که او ازدواج با تهمینه را تنها به خاطر یک جمله انجام داده است و آن هم این است که:« من هر کسی را که بخواهم به دست می‌آورم!» همین روحیه طلبکارانه و سرشار از عقده فرشاد است که اجازه زندگی آرام را به تهمینه نمی‌دهد و خواهر امیر همواره تحت ظلم شوهرش قرار گرفته و هیچ سهمی از زندگی پر از رفاه فرشاد ندارد.

ستاره پسیانی در سریال حیثیت گمشده

یکی از ویژگی‌های سریال حیثیت گره‌افکنی مناسب در پایان هر قسمت است. در قسمت ۵ شاهد هستیم که وقتی امیر می‌خواهد سر از رازهای هاجر در بیاورد درست در جایی که اسماعیل و رفقایش به جان هم افتادند دیگر نشانه‌ای از زندگی مخفی هاجر باقی نمی‌ماند. حال امیر با کلی سئوال بی جواب و سه جنازه‌ای که روی دستش مانده باید به دنبال سرنخ‌هایی از سعید یاکوزا باشد تا بلکه بتواند این معمای چندمجهولی را حل کند. قسمت‌های آینده سریال حیثیت بدون شک سرشار از هیجان و نکات دیدنی است که مخاطب را تا انتهای آن همراه می‌کند.

دانلود و تماشای آنلاین سریال حیثیت گمشده از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. سیامک ولیانی می‌نویسد

    تمام اتفاقات بخاطر کینه خواهر امیر است و باعث تمام اتفاق ها خواهر امیر است

  2. سیامک ولیانی می‌نویسد

    همه چیز زیر سر خواهر امیر است

filimo the north pole