خبر و اطلاعات اولیه فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها

فهرست بهترین فیلم های فانتزی سینما

فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves توسط جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی کارگردانی شده است. این فیلم براساس داستان سیاه‌چال‌ها و اژدهایان اثر هاسبرو تولید شده و در ژانر کمدی-فانتزی قرار می‌گیرد. پروسه ساخت این فیلم بارها دچار چالش‌هایی شد که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۳ به طول انجامید. در این دوره کارگردان‌های مختلفی به این پروژه دعوت شدند اما گلداستاین و دالی آخرین کسانی بودند که وقتی پارامونت پیکچرز ساخت فیلم را برعهده گرفت، تا انتها پای کار باقی ماندند. در نهایت فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves موفق شد در جشنواره SXSW (یکی از بزرگترین فستیوال‌های موسیقی در آمریکا) شرکت کند، نظر منتقدها را به خود جلب کند و ۲۰۷ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

 

خلاصه داستان فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها

یک دزد خوش‌قیافه و گروهی از ماجراجویان غیرعادی برای پیدا کردن یک یادگاری گرانبها و گمشده، تلاشی حماسی را آغاز می‌کنند. آن‌ها در مسیر پیدا کردن این یادگاری با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند و از خطرهای بزرگی عبور می‌کنند. اما اوضاع زمانی خطرناک‌تر می‌شود که آن‌ها با افراد اشتباهی برخورد می‌کنند و همه‌چیز تغییر می‌کند.

 

زمان پخش فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها

فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها در ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر شده است. مدت زمان این فیلم ۱۳۴ دقیقه است.

دانلود دوبله  فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها

بازیگران فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها

  • کریس پاین (اجین، یک بارد)
  • میشل رودریگز (هولگا، یک بربری)
  • رگی-ژان پیج (زِنک، یک پالادین)
  • جاستیس اسمیث (سایمون، یک ساحر)
  • سوفیا لیلیس (دوریک، یک تیفلینگ دروید)
  • هیو گرانت (فورج فیتزویلیام، یک روگ)
  • کلوئی کلمن (کیرا دارویس)
  • دیزی هد (سوفیا)
  • جیسون وانگ (درالاس)

 

جدول امتیازهای فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها

وبسایت میانگین امتیاز
IMDB ۷.۳ از ۱۰
کاربران متاکریتیک ۷.۵ از ۱۰
منتقدان راتن تومیتوز ۹۰ درصد بر اساس ۳۰۵ نقد
کاربران راتن تومیتوز ۹۳ درصد
منتقدان متاکریتیک ۷۲ درصد براساس ۶۶ نقد

 

نقد و بررسی فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها

نیکلاس باربر |   بی‌بی‌سی کالچر

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک شاهکار نیست، اما فیلمی سرگرم‌کننده، شاد و بی‌تکلف است و به احتمال قوی محبوب خواهد بود. امیدم این است که لازم نباشد ۲۳ سال دیگر تا اکران فیلم بعدی Dungeons & Dragons صبر کنیم، چرا که تولید این قسمت سال‌ها به‌طول انجامید.

ریچارد روپر | شیکاگو سان‌تایمز

با ارزش‌ترین دارایی این فیلم، بازیگرانش هستند. کریس پاین، میشل رودریگرز و جاستیس اسمیث نقاط قوت فیلم دخمه ها و اژدهایان به‌نظر می‌رسند. این اولین باری نیست که کسی از فیلم Dungeons & Dragons اقتباس می‌کند، اما این نسخه به جرات بهترین است.

ونلی ما | نیوز

فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها ممکن است دقیقا همان کمدی بزرگی که انتظارش را داریم نباشد. اگر با این دید به سمتش می‌روید که یکی از ستون‌های اکران‌های سینمایی است و باید تماشا شود، خیال شما را راحت می‌کنم که نه! بدیهی است که جزییات بسیار زیادی در فیلم وجود دارد که باظرافت به آن پرداخته شده است. این جزییات شامل اجساد، زامبی‌ها، جادوها، یک کلاه ایمنی جادویی، دستگاه‌های انتقال از راه دور و جهان‌های زیرزمینی می‌شود.

لاروشکا ایوان زاده | مترو

فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves یک فیلم پاپ کورنی است. یادم می‌آید موقع تماشایش به من خوش گذشت اما نکته‌ای برای تحسین یا تقبیح آن ندارم که بنویسم. البته اینکه می‌گویم فیلیمی پاپ‌کونی است چندان چیز بدی درباره این اثر نیست!

 

دانلود دوبله فیلم دخمه ها و اژدهایان: شرافت دزدها از فیلیمو

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole