خبر و اطلاعات فیلم چلنجرز

فیلم چلنجرز با حضور زاندیا به عنوان بازیگر و تهیه کننده ساخته شده است. این فیلم در ژانر کمدی رمانتیک ورزشی قرار می‌گیرد و بزودی منتشر می‌شود.

فیلم چلنجرز Challengers به کارگردانی لوکا گوادانینو تهیه شده است. این فیلم در ژانر کمدی-رمانتیک ورزشی قرار می‌گیرد و برای نمایش در جشنواره ونیز آماده می‌شود. جاستین کوریتزکس نویسنده فیلمنامه، ترنت رزنر و آتیکوس راس نیز تنظیم موسیقی این فیلم را برعهده داشته‌اند. مترو گلدوین مایر و پاسکال پیکچرز تولیدکنندگان فیلم چلنجرز و پخش برعهده متروگلدوین مایر است.

خبر مهم درباره این فیلم زندایاست که در گروه تهیه‌کنندگان نیز حضور دارد. معرفی فیلم با حضور زندایا می‌تواند با سرعت بسیار بالاتری سیر موفقیتش را طی کند. او می‌تواند به ۲۰۰ میلیون دنبال کننده خود در رسانه‌های اجتماعی این فیلم را معرفی کند، زیرا او یکی از ۲۵ ستاره برتر اینستاگرامی است که در سراسر جهان دنبال می‌شود. پرواضح است که این فیلم واقعا به حمایت او نیاز دارد تا طرفدارانش را به سینماها بکشاند. پیرو همین تاثیرگذاری لازم به‌ذکر است که تریلر فیلم Challengers در صفحه او ۱۵۰ میلیون بازدید داشته و این آمار برای ۲۴ ساعت اولی است که این ویدیو منتشر شد. در نتیجه احتمال می‌رود موفقیت فیلم چلنجرز تا حدودی قابل پیش‌بینی باشد. باید منتظر بمانیم تا فیلم اکران شود و نظر مخاطب و منتقد درباره آن مشخص شود.

 

خلاصه داستان فیلم چلنجرز

فیلم Challengers داستان سه بازیکنی را دنبال می‌کند که در نوجوانی یکدیگر را می‌شناختند و در یک تورنمنت تنیس شرکت می‌کردند تا برنده گرند اسلم مشهور جهان شوند و حالا دوباره باهم روبه‌رو شده‌اند تا رقابت‌های قدیمی را در داخل و خارج از زمین دوباره از سر بگیرند. در این میان یک ماجرای عاطفی قدیمی دوباره نو می‌شود و چالش‌های عجیب آن به تصویر کشیده می‌شود.

 

زمان پخش فیلم چلنجرز

فیلم چلنجرز در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۴ شهریور ۱۴۰۲) منتشر می‌شود.

 

بازیگران فیلم Challengers

  • زندایا (تشی دونالدسون)
  • مایک فیست (آرت دونالدسون)
  • جاش اوکانر (پاتریک تسوایگ)
  • هایدی گارزا (استاد دانشگاه استنفورد)
  • جیک جنسن (فین لارنس)

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole