سریال نیما جاویدی یک جایزه جهانی دیگر گرفت!

دیپلم افتخار جشنواره سرین کمپ آلمان برای آکتور

سریال آکتور کاری از نیما جاویدی در سومین حضور بین‌المللی خود به عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره جهانی سرین کمپ آلمان حضور داشت و موفق به کسب جایزه و افتخاری دیگر شد.

سریال آکتور که به عنوان تنها نماینده ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره بین‌المللی سرین کمپ آلمان حضور داشت، توانست دیپلم افتخار بخش مسابقه این جشنواره را به خود اختصاص دهد. این اولین بار است که در جشنواره سرین کمپ در کنار جایزه اصلی، دیپلم افتخار هم به سریال دیگری تعلق می‌گیرد؛ جایزه‌ای که دومین موفقیت بین‎‌المللی «آکتور» در دومین حضور جهانی این سریال محسوب می‌شود.

همه چیز درباره سریال آکتور

در خبر رسمی که توسط وب‌سایت این جشنواره منتشر شده، آمده است: «نیما جاویدی، خالق آکتور سریالی جذاب و خیره‌کننده درباره دو بازیگر بیکار و آس و پاس ساخته که دنیا را تبدیل به صحنه نمایش خود می‌کنند».

سریال «آکتور» که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است، در بخش مسابقه اصلی این جشنواره با محصولات کمپانی‌های بزرگی چون وارنر برادرز دیسکاوری و آمازون استودیوز و… به رقابت پرداخت که جایزه اصلی بخش مسابقه را سریال «I’m A Virgo» از پلتفرم Prime آمریکا کسب کرد.

کسب جایزه بزرگ جشنواره سریزمانیای فرانسه هم از دیگر افتخاراتی است که «آکتور» پیش از این به دست آورده بود. علاوه بر اینیها این اثر در بخش سریال جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا که از معتبرترین جشنواره‌های اروپایی و منطقه اروپای شرقی است به نمایش درمی‌آید. گفتنی است که نهمین دوره جشنواره بین المللی سرین کمپ (Seriencamp) که بزرگترین جشنواره سریال در غرب اروپا است از ۱۳ تا ۱۷ ژوئن در شهر کلن برگزار شد.

دانلود یا تماشای آنلاین سریال آکتور با بازی نوید محمدزاده

سریال نیما جاویدی در رقابت با نمایندگان برادران وارنر و آمازون

سومین حضور جهانی سریال آکتور

نهمین دوره جشنواره جهانی سرین کمپ Seriencamp که بزرگترین جشنواره سریال در کشور آلمان است از ۱۳ تا ۱۷ ژوئن در شهر کلن برگزار می‌شود.

در بخش مسابقه اصلی این جشنواره قرار است سریال آکتور در رقابت با محصولات کمپانی های بزرگی چون وارنر برادرز دیسکاوری و آمازون استودیوز و در کنار سریال‌های موفقی از کشورهای آمریکا، نروژ، اسپانیا، مکزیک و قزاقستان به نمایش دربیاید.

آکتور علاوه بر این رویداد، به تازگی قرار است در بخش سریال جشنواره بین‌المللی ترانسیلوانیا که یکی از بزرگترین و معتبرترین جشنواره‌های اروپایی و منطقه اروپای شرقی است هم به نمایش دربیاید. پیش از این هم این سریال ایرانی نمایش خانگی، در جشنواره سریزمانیای فرانسه که معتبرترین جشنواره سریال اروپاست، موفق به دریافت جایزه بزرگ جشنواره شده بود.

قسمت آخر آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی پنج‌شنبه ۱۸ خرداد از فیلیمو پخش شد.

آکتور در رقابت با نمایندگان وارنر برادرز دیسکاوری و آمازون استودیوز

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. علی می‌نویسد

    درود بر نوید محمد زاده،احمد مهران فر،هستی مهدوی،و نیما جاویدی عزیز.مبارک باشه انشاالله

fosil