همه نکات جذاب قسمت سوم سریال میدان سرخ

چه کسی طلاها را برداشت؟

ماجراهای سریال میدان سرخ قسمت به قسمت جالب‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و مخاطب بیشتری را با خود همراه می‌کند. قسمت سوم که جمعه گذشته منتشر شد، پر از معما و رازهایی بود که باید متنظر حل شدنشان باشیم. به نظر می‌رسد گم شدن طلاها بزرگترین معمای این سریال تا اینجای کار باشد. به نظر شما کدام یک از آن ۳ رفیق (پاپ، عبد، تورج) در گم شدن طلاها نقش دارد؟

معرفی کاراکترهای جدید یکی از نکات جذاب سریال میدان سرخ است که تقریبا در هر قسمت اتفاق می‌افتد. این بار با کاراکتر ساعد با بازی امیرحسین آرمان و افرا با بازی بهدخت ولیان آشنا شدیم و کمی بیشتر از ابعاد زندگی پاپ سر درآوردیم. حالا می‌توان حدس زد که پاپ حتما رازی دارد که فاش شدن آن راز کمک زیادی به شفاف شدن رابطه این سه نفر خواهد کرد. وجود یک راز و برملا شدن آن در بزنگاه داستان، همیشه سریال‌ها را تماشایی‌تر می‌کند. ما هم منتظریم ببینیم راز پاپ کی عیان می‌شود.

همه چیز درباره میدان سرخ

علی مصفا در سریال میدان سرخ

یکی از هیجان‌انگیزترین لحظه‌های قسمت سوم سریال میدان سرخ، لحظه باز شدن گاو صندوق و دیدن جای خالی طلاها بود. این اتفاق همان‌قدر که برای پاپ و عبد و تورج غیرمنتظره بود برای تماشاگر هم غافلگیرکننده بود. اتفاقی که باعث شد سریال به مسیر تازه‌ای هدایت شود.

این گره تازه، خط اصلی داستان را تغییر داد و تقابل و درگیری بین این تیم ۳ نفره را با گروچف وارد مرحله جدی‌تر و خطرناک‌تری کرد. چالش اصلی این ۳ یار قدیمی (پاپ، تورج، عبد) تازه شروع شده و باید ببینیم برای نجات جان اعضای خانواده‌شان و پیدا کردن طلاها چه تصمیمی می‌گیرند.

رضا یزدانی در سریال میدان سرخ

نمایش بارداری سیمین با بازی لیندا کیانی هم در این قسمت برای تماشاگر به پایان رسید و کمی از ماجراهای پشت پرده و نقشه‌هایی را که سیمین دور از چشم تورج برای بچه‌دار شدن کشیده بود دیدیم. باید ببینیم وقتی تورج بفهمد ماجرا به آن شکلی که فکر می‌کرده نبوده و سیمین قرار نیست بچه‌ای به دنیا بیاورد، چه عکس‌العملی خواهد داشت و آیا دزدیده شدن سیمین به دست افراد گروچف به زودتر برملا شدن این راز کمک می‌کند؟

اتفاق خوبی که در قسمت سوم سریال میدان سرخ افتاده نظم پیدا کردن و سر و شکل دادن به خط اصلی داستان و همه داستان‌های فرعی است. این قسمت را می‌توان به عنوان قسمتی که تا اینجای کار یک جمع‌بندی کلی از همه داستان‌های اصلی و فرعی ارائه داده یاد کرد. اتفاقات این قسمت در واقع هم به داستان‌ها و هم به ذهن تماشاگر نظم داد و کاراکترها را با چالش‌های جدیدی روبه رو کرد. حالا منتظریم ببینیم کاراکترها با تصمیماتشان داستان را به چه سمتی می‌برند.

بنر میدان سرخ

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole