تماشای دوبله همزمان با عرضه جهانی فقط از فیلیمو

خبر و اطلاعات اولیه فیلم راهبه ۲

فیلم راهبه ۲ با دوبله همزمان با عرضه جهانی از فیلیمو قابل تماشاست. این فیلم در ادامه راهبه (۲۰۱۸) تهیه شده و مایکل چاوز کارگردانی آن را برعهده داشته است.

فهرست ترسناک ترین فیلم های جهان

خلاصه داستان فیلم راهبه ۲

ماجرای فیلم راهبه ۲ The Nun II در ادامه راهبه یک (منتشر شده در سال ۲۰۱۸) جریان دارد و ماجرای پنج سال بعدتر از اتفاق‌های قسمت اول را دنبال می‌کند. در این قصه شاهد جریان فیلم در فرانسه ۱۹۵۶ هستیم. والاک نابود نشده و بر شخصیت‌های مذهبی در سراسر اروپا حکومت می‌کند. در حالی‌که کشیش‌ها قربانی قتل‌های شیطانی وحشتناک، از آتش زدن گرفته تا دار زدن و غیره می‌شوند، ایرنه و دبرا به یک مدرسه شبانه‌روزی فرانسوی می‌روند تا انگیزه والاک و چگونگی بازگرداندن او را به جهنم بیابند.

 

نگاهی به The Nun II

فیلم راهبه ۲ به کارگردانی مایکل چاوز تهیه شده است. این فیلم در ژانر ترسناک قرار می‌گیرد و ادامه‌ای بر فیلم راهبه (۲۰۱۸) است. ایان گلدبرگ، ریچارد نینج و آکلا کوپر نویسندگان این اثر هستند و آن را به‌عنوان دنباله‌ای از فرانچایز فیلم سینمایی احضار The Conjuring Universe ادامه داده‌اند. کمپانی برادران وارنر توزیع این فیلم را برعهده داشته است.

بعضی منتقدان بر این باور هستند که این دنباله به سرنوشت راهبه (۲۰۱۸) دچار می‌شود و فیلمی تاثیرگذار در ژانر وحشت نخواهد بود. والاک به عنوان راهبه شیطانی، هسته اصلی تلاش‌های این اثر برای وحشتناک شدن است. والاک (با بازی دوباره بانی آرونز) در هر مرحله می‌تواند مورد توجه قرار بگیرد، از ضربات قهرمان سنتی گرفته تا اجرای وحشتناک CGI که ​​با فرکانس خسته کننده رخ می‌دهد. او به جای یک هیجان عمدی تبدیل به یک ملاقات مورد انتظار می‌شود و چیزی که قرار است مبهوت شود فقط آهی را برمی‌انگیزد.

دوبله فیلم راهبه ۲

بازیگران فیلم راهبه ۲

  • استورم رید (خواهر دبرا)
  • تایسا فارمیگا (خواهر ایرنه)
  • آنا پاپلول (کیت)
  • کاتلین رز داونی (سوفی)
  • بانی آرونز (راهبه)
  • یوناس بلوکه (موریس)

 

زمان پخش فیلم The Nun II

فیلم The Nun II در ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ منتشر شده و می‌توانید این فیلم را با دوبله اختصاصی از فیلیمو تماشا کنید. تماشای این فیلم تجربه ۱۱۰ دقیقه وحشت نفسگیر است.

دوبله فیلم راهبه ۲

دوبله همزمان با عرضه جهانی فیلم راهبه ۲

فیلم The Nun II با دوبله اختصاصی همزمان با عرضه جهانی از فیلیمو قابل تماشاست. مدیر دوبلاژ این فیلم علیرضا باشکندی و آزیتا یاراحمدی، ندا پوریان، نغمه عزیزی، سارا گرجی، میشا جلالی، آقای ژرژ پطرس، علی همت مومیوند، ابوالفضل شاه‌بهرامی، امیربهرام کاویانپور، حسین سرآبادانی، علیرضا اوحدی، محمدرضا فصیحی‌نیا، مهیار مهرتاش، علی جلیلی باله، مهدیار زمانی‌فر و علیرضا محسنی صداپیشگان این فیلم هستند.

 

تیزر و پوستر فیلم The Nun II

پوستر فیلم The Nun II

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole