خودت را همانطور که هستی بپذیر

تاریخ انتشار انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت

انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت، بر اساس کتابی با همین نام به نویسندگی جسی سیما، تهیه شده است. در این سریال که توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید می‌شود، ما از شخصیت اصلی یعنی کلپ می‌آموزیم، که یاد می‌گیرد خودش را همان‌طور که هست در آغوش بگیرد و بپذیرد.

انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت Not Quite Narwhal یک اثر آموزنده برای کودکان است. این انیمیشن رویاهای کودکانه را ادامه می‌دهد. همه ما در کودکی گاهی بابت آن قسمت شگفت‌انگیزی که در ما هست و وجه تمایزمان از دیگران می‌شود، خاطراتی داریم. در انیمیشن نهنگ تک شاخ متفاوت، شخصیت بامزه‌ای به نام کلپ، با همین دیدگاه وارد قصه می‌شود و سرانجام به باوری متفاوت و بسیار آموزنده می‌رسد.

بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت بر اساس کتابی با همین نام نوشته شده است. این کتاب که توسط جسی سیما نوشته شده بود، بابت پرداختن به شخصیت کلپ و بررسی وجه تمایزهایش از دیگران، مورد توجه قرار گرفت. کلپ در این قصه مسیری را طی می‌کند که ضمن عبور از آن یاد می‌گیرد خودش را همانطور که هست در آغوش بگیرد و بپذیرد. کلپ عاشق خانواده ناروال خود است، اما خودش متفاوت از این خانواده دوست‌داشتنی است.

انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت یک تیم نویسندگی/تهیه کننده با تجربه را گرد هم آورده است. این تیم شامل سارا کاتین به‌عنوان تهیه‌کننده (نویسنده فانتزی نانسی و بچه رئیس: بازگشت به کسب و کار)، ناکیا تروور شومان (پرتزل و توله سگ ها، بچه رئیس: بازگشت به کسب و کار) است.) و برایان کی رابرتز (اژدها: نجات سواران، VeggieTales in the House). تهیه کنندگان سریال همگی از طرفداران کلپ و کتاب اصلی هستند.

 

خلاصه داستان انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت

کلپ کنجکاو و بازیگوش است. او همیشه بر این باور بوده که مانند بقیه اعضای خانواده‌اش در زیر دریا یک ناروال است، تا روزی که شگفت‌انگیزترین کشفش را انجام می‌دهد. او متوجه می‌شود که در واقع یک تکشاخ است. کلپ به جای انتخاب یکی از هویت‌هایش، در میان دو هویت که یکی ناروال و دیگری اسب شاخدار بودن است، یاد می‌گیرد که چگونه با هر دو هویتش زندگی کند. این تصمیم کلپ باعث می‌شود تا بتواند هم در خشکی و هم در اقیانوس تجربه حیات را زیست کند.

 

تاریخ انتشار انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت

انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت در تاریخ ۱۹ ماه جون ۲۰۲۳ (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) منتشر شده است و به زودی می‌توانید از فیلیمو ببینید.

تماشای آنلاین سریال نهنگ تک شاخ متفاوت

صداپیشگان انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت

  • نوین کار
  • اسکارلت کیت فرگوسن
  • ساشا نایت
  • میکایا چن
  • متیو یانگ کینگ
  • رایان اندرسون لوپز
  • لوسی لو
  • برندلین چیا
  • کوین دان
  • بید پری

 

پوستر انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت

پوستر انیمیشن سریالی نهنگ تک شاخ متفاوت

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole