تریلر فیلم هالووین می کشد منتشر شد | ادامه انتقامی وحشیانه

در تریلر فیلم هالووین می کشد شاهد آتشی هستیم که توسط لوری و خانواده‌اش برپا شده تا مایکل مایرز را برای همیشه از بین ببرد. اما مایکل از میان زبانه‌های آتش زنده بیرون می‌آید و این‌بار نفرتش صدچندان شده…

تریلر فیلم هالووین می کشد  (Halloween Kills) منتشر شد. دیوید گوردون گرین، نویسنده و کارگردان فیلم هالووین (Halloween) در سال ۲۰۱۸ شاهد موفقیت چشم‌گیر اثرش در گیشه بود؛ همین دلیل کافی بود تا این اثر را با دو عنوان هالووین می‌کشد و هالووین به‌پایان می‌رسد (Halloween Ends) ادامه دهد. برای تماشای تریلر هالووین می کشد با فیلیمو شات همراه باشید.


در تریلر فیلم هالووین می کشد شاهد خانه‌ای هستیم که توسط شعله‌های آتش در برگرفته شده؛ این آتش توسط لوری و خانواده‌اش برپا شده تا مایکل مایرز را برای همیشه از بین ببرد. اما مایکل از میان زبانه‌های آتش زنده بیرون می‌آید و این بار نفرتش صدچندان شده و تمایلش به انتقام، بیش‌از‌پیش! مایرز با جنونی وصف‌نشدنی به‌جان آتش‌نشان‌هایی می‌افتد که برای مهار کردن آتش آمده‌اند؛ اما هدف اصلی مایرز، کشتن لوری است. ‌

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز، چارلز سایفرز در نقش کلانتر لی براکت، نانسی استفنس در نقش ماریون چمبرز و آنتونی مایکل هال در نقش تامی، در گروه بازیگران این فیلم حضور دارند.

گرین فیلمنامه این اثر را با همراهی دنی مک براید و اسکات تیمز نوشته است.

هالووین می کشد در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر ۱۴۰۰) وارد سینماها می‌شود و هالووین به پایان می‌رسد در ۱۴ اکتبر سال آینده (۲۲ مهر ۱۴۷۰۱) اکران خواهد شد.


۴۶ فیلم برتر ژانر وحشت

 

منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil