تریلر فیلم دوک با حضور جیم برودبنت و هلن میرن | دزد هنر!

در تریلر فیلم دوک جیم برودبنت را می‌بینیم که در نقش اصلی این اثر حاضرشده و هلن میلر نیز نقش همسر او را ایفا می‌کند. این اثر ماجرای اولین و تنها سرقت از گالری ملی لندن را به‌نمایش می‌گذارد.

تریلر فیلم دوک (The Duke) جیم برودبنت را به‌عنوان مردی از طبقه کارگر نشان می‌دهد که یک تابلوی نقاشی نفیس را از گالری ملی لندن به سرقت می‌برد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


بهترین سریال جاسوسی و امنیتی تاریخ تلویزیون


فیلم دوک ماجرای واقعی سرقت تابلوی دوک ولینگتون اثر فرانسیسکو گویا از گالری ملی لندن است؛ این سرقت اولین و تنها سرقت از این گالری بوده. در تریلر فیلم دوک جیم برودبنت را می‌بینیم که در نقش اصلی این اثر حاضرشده و هلن میلر نیز نقش همسر او را ایفا می‌کند.
خلاصه ماجرای فیلم دوک از این قرار است که کامپتون بانتون (برودبنت)، راننده تاکسی ۶۰ ساله، در سال ۱۹۶۱ پرتره دوک ولینگتون را از گالری ملی به سرقت می‌برد، او در ازای بازگرداندن تابلو از دولت می‌خواهد تا سرمایه‌گذاری بیشتری برای مراقبت از سالخوردگان انجام دهد.
حضور این زوج در کنار هم تماشای فیلم دوک را جذاب‌تر می‌کند.

راجر میشل کارگردان این اثر است و ریچارد بین و کلیو کولمن فیلم‌نامه دوک را نوشته‌اند. فیون وایتهد، آنا مکسول مارتین و متیو گود نیز در گروه بازیگران این فیلم حضور دارند.
فیلم دوک در تاریخ ۳ سپتامبر امسال (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) در سینماهای انگلیس اکران می‌شود.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil