نگاهی به قسمت ششم سریال گناه فرشته

همیشه پای عماد تهرانی در میان است!

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت ششم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت ششم سریال گناه فرشته جمعه ششم بهمن ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد اتفاق‌های متفاوتی بودیم. از لو رفتن شخصیت مانیا تا پشت پرده تمامی اتفاقات که به عماد تهرانی ختم می‌شود. در این یادداشت نگاهی به مهم‌ترین نکات قسمت ششم گناه فرشته داریم که در ادامه می‌خوانید.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

تردیدهای حامد در قسمت ششم گناه فرشته

در قسمت ششم سریال گناه فرشته حامد پس از قتل محمود واعظ روزنامه‌نگاری که روی حرف‌های او برای شهادت در دادگاه حساب کرده بود و سر به نیست شدن رسولی وکیل پیشین فرشته دریافت که با پرونده‌ای پیچیده و خطرناک روبرو است که امکان دارد حتی پای خانواده و دخترش هم به میان بیاید. این شک و تردید در ادامه دادن این موضوع اما باعث شد به تمامی اهدافش به دیده تشویش و تردید نگاه کند. اما همین تردید از سوی دیگر انگیزه‌های او را برای پیدا کردن متهمان اصلی و سرنخ‌هایی که به فسادهای کلان اقتصادی می‌رسد بیشتر کرده است. او حالا بیش از هر زمان دیگری به کمک و راهنمایی‌های فرشته نیاز دارد. اینکه اساسا فرشته از چه زمانی وارد خانواده عشیری شد و امیر عشیری از چه زمانی او و پدرش را می‌شناخت و چرا او را به عنوان خدمتکار خانه‌اش استخدام کرد.

بالاخره مانیا در قسمت ششم سریال گناه فرشته پیدا شد

بعد از پیگیری‌های مستمر مشفق برای یافتن سرنخی از مانیا پس از آنکه فروزان همسر عشیری را با نام بردن از مانیا تحریک کرد، او را تعقیب کرده تا به خانه‌ای برسد که فروزان به آن خانه رفته و زنی که در آن خانه زندگی می‌کند را تهدید کرد. مشفق وقتی وارد آن خانه قدیمی و فقیرانه شد با زنی روبرو شد که فرزندی کوچک را سرپرستی می‌کرد و از راه فروش سبزی مخارج خانه‌اش را تامین می‌کرد. این زن فردی به اسم مانیا را نمی‌شناخت اما به مشفق گفت فروزان آمده و او را به خاطر خواهر شوهرش شیرین اسفندی شماتت کند. شیرین و برادرش جهان از افرادی هستند که توسط عماد پدر حامد برای ماموریت‌هایی گماشته شدند اما جهان به خاطر قتل یک نفر در زندان است و حالا همسر او و فرزندش بدون سرپرست مشغول زندگی هستند. وقتی همسر جهان عکس شیرین را به مشفق نشان داد جرقه مهمی در داستان زده شد. شیرین یا همان مانیا منشی دفتر وکالت حامد است. دختری که تا امروز در نزدیک حامد قرار داشت و در واقع جاسوسی دو جانبه می‌کرد.

سرنخ‌های مهمی که در دستان مانیا است

مانیا یا همان شیرین اسفندی همان دختری است که سرنخ‌های بسیاری در دستان اوست. حامد حالا با پیدا شدن مانیا می‌تواند به اسنادی دسترسی پیدا کند که نشان می‌دهد قتل عشیری توسط فرشته انجام نشده است. اما اینکه این موضوع را چطور اثبات کند یکی از کارهای سختی است که پیش روی او قرار دارد. مانیا اسنادی را با خودش حمل می‌کند که عشیری در روزهای آخر به او داد و به خاطر علاقه و رابطه‌ای که میان آن دو بود عشیری به او قول داده بود تا اموالی را به نامش بزند که در روز آخر کشته می‌شود.

حالا مانیا بدون آنکه بتواند نفعی از این ارتباط بگیرد درمانده و وحشت زده از اتفاقات تصمیم دارد تا اطلاعاتی را که دارد به حامد بفروشد تا هم زندگی‌اش را تامین کند و هم جانش در امان باشد. مانیا یکی از آخرین نفراتی است که در لحظه مرگ عشیری بالای سر او رفته است و قبل از آنکه پلیس سر برسد او عشیری و فرشته را غرق در خون یافته است. او با عکس گرفتن از این صحنه یک سند مهم را برای بی‌گناهی فرشته دارد و اگر دادگاه بداند در لحظه قتل عشیری فرشته نیز بیهوش بوده می‌توان امیدوار بود تا فرشته از اتهام اصلی تبرئه شود.

ترس‌ها و تشویش‌های حامد در مقابل مانیا

حامد برای آنکه مانیا را مانند محمود واعظ در لحظه آخر از دست ندهد و افراد پشت پرده او را همانند روزنامه‌نگار قدیمی به قتل نرسانند در خانه مشفق پنهان می‌کند تا روز دادگاه بتواند با شهادت او تمامی اتفاقات پرونده را برگرداند. اما نکته مهم دیگری که وجود دارد مدارک اقتصادی‌ای است که دست مانیا مانده است. این مدارک بسیار پیچیده است و خبر از یک شبکه بزرگ پول شویی و پولسازی می‌دهد که رشته دراز آن احتمالا به افراد مهم‌تری می‌رسد. همین موضوع باعث شد تا حامد این اسناد را با جمیلی موکل خودش که در دادگاه اقتصادی متهم به فساد اقتصادی است نشان دهد تا از او راهنمایی بگیرد. همین موضوع باعث شد تا جمیلی به حامد بگوید موضوع این اسناد و واگذاری‌ها بسیار پیچیده‌تر از آن است که فردی چون مانیا پشت پرده آن باشد و حالا باید به دنبال مهره‌های مهم‌تری گشت.

عماد تهرانی شخصیت مرموز سریال گناه فرشته

عماد تهرانی شخصیت پیچیده و مرموز داستان سریال گناه فرشته است. فردی که به ظاهر هیچ‌کاره است اما تمامی اتفاقات و افراد به نحوی به او مربوط می‌شوند. از مانیا و جهان گرفته تا جمیلی که دست به سینه روبروی او می‌ایستند. این رفتارها و رفت و آمدها به خانه عماد باعث می‌شود شک و شبهه نسبت به این پرونده پیچیده بیشتر شود. آیا عماد تهرانی فرد اصلی پشت پرده اتفاقات است؟ آیا او مهره‌های این بازی پیچیده را حرکت می‌دهد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها باید منتظر قسمت‌های آینده این سریال مهیج باشیم.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole