برای دومین بار؛ بچه‌ها ولاگ ساختند جایزه گرفتند!

معرفی برندگان جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه

با حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز و ۹۷ هزار رای مردمی

دومین دوره «جشنواره ولاگ» فیلیمو مدرسه ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم برگزار شد، بیش از ۵۰۰ دانش‌آمور در آن شرکت کردند و با آرای بیش از ۹۷ هزار نفری مردمی، برندگانش مشخص شد.

دومین دوره جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه، ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا نهم که با هدف ترویج و تشویق بیشتر دانش‌آموزان به درس خواندن برگزار شده بود با بیشتر از ۵۰۰ ولاگ ارسالی، به پایان رسید. در بخش آراء مردمی این رویداد نیز ۹۷ هزار و ۴۳۱ رأی توسط مردم به ویدیوهای بارگذاری شده، اختصاص پیدا کرد.

برگزیدگان و شرکت‌کنندگان دومین دوره جشنواره ولاگ‏‏، از شمال تا جنوب کشور را شامل می‌شدند؛ اسامی این برگزیدگان نیز به این شرح است:

  • علی ایمانی از گرگان؛ جایزه نفر اول انتخاب داوران
  • ابوالفضل حسن زاده از تهران؛ جایزه نفر اول آراء مردمی
  • نیما فنی‌اصل از بوشهر؛ جایزه بهترین اجرا
  • فرید بیات از تهران؛ جایزه خلاقیت

در این دوره به برترین ولاگ سال در ۲ بخش انتخاب داوران و رأی مردمی، به هر کدام ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق گرفت و به بهترین اجرا و خلاقانه‌ترین ولاگ هم در هر بخش ۵ میلیون تومان اختصاص پیدا کرد.

میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه در خصوص آثار راه یافته به دومین دوره جشنواره ولاگ، بیان کرد: امسال تعداد شرکت‌‌کنندگان دو برابر دوره قبل بود و تعداد بینندگان و افرادی که رأی خود را ثبت کردند هم سه برابر شده بود. جریانی که نشان‌دهنده پیوند تکنولوژی با زندگی نسل امروز است و لزوم همراهی بیشتر با این نسل است.

سطح کیفی ولاگ‌های ارسالی هم موضوع دیگری بود که حیدری با اشاره به آن گفت: در بین بیش از ۵۰۰ ولاگ شرکت داده شده در جشنواره، شاید تعداد خیلی کم و انگشت‌شماری از آن‌ها دارای کیفیت مناسب نبودند و بقیه آثار از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داشتند. به گفته مدیر اجرایی فیلیمو مدرسه، حضور خود فرد در ویدیو به همراه اجرای خوب و خلاق، داشتن سناریو و داستان در ویدیوها، کادربندی درست، کیفیت بالای ضبط صدا و تدوین با سلیقه و همچنین طراحی کاور مناسب از ملاک‌هایی بودند که در داوری‌ها مورد توجه قرار گرفتند.

خبر قدیمی

جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه (مدرسه کمک آموزشی)  تا ۱۵ اسفندماه پذیرای آثار شرکت‌کنندگان است.

بر این اساس دانش‌‎آموزان پایه اول تا نهم می‌توانند از یک روز درس خواندن خود با فیلیمومدرسه در قالب اِسکول ولاگ (ویدیو درس خواندن)، از خود فیلم گرفته و با انتشار آن در صفحه مربوط به مسابقه در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/vlog1402 در این جشنواره شرکت کنند و برنده جوایز ویژه این رویداد شوند.

 

جایزه های جشنواره ولاگ فیلیمومدرسه

بعد از آن در ۲۰ اسفند و بر اساس رأی داوران به برترین ولاگ سال، ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد، همچنین به بهترین اجرا و خلاقانه‌ترین ولاگ هم در هر بخش ۵ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از آپلود ویدیوها، با ارسال لینک آن به بقیه دوستان خود، در بخش آراء مردمی هم حاضر شوند و شانس‌شان را برای دریافت جایزه ۲۰ میلیون تومانی نفر اول رأی مردمی هم بیازمایند.

ملاک داوری انتخاب برترین ولاگ فیلیمو مدرسه

  1. حضور خود فرد در ویدیو
  2. اجرای خوب و خلاق
  3. داشتن سناریو و داستان در ویدیوها
  4. کادربندی درست، کیفیت بالای ضبط صدا و تدوین با سلیقه
  5. کیفیت ۱۰۸۰ ویدیو و طراحی کاور مناسب

از ملاک‌هایی هستند که در داوری‌های جشنواره ولاگ فیلیمو مدرسه مورد توجه قرار می‌گیرند.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8 نظر
  1. ستایش می‌نویسد

    چرا پس نتایج اعلام نمیشه

  2. علی می‌نویسد

    کی برندگان رو اعلام می کنید

  3. علی می‌نویسد

    پس کی برندگان رو اعلام می کنید

  4. نرجس می‌نویسد

    چطوری ویدیو بزارم

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      روی صفحه ولاگ که در متن نوشتیم کلیک کنید، صفحه باز شد، دکمه بارگذاری ویدئو به رنگ قرمز رو می‌بینید، روی اون بزنید. و ویدئو رو بارگذاری کنید.

  5. صدرا می‌نویسد

    چطوری ویدیو بزارم

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      صفحه ولاگ باز شد، دکمه بارگذاری ویدئو رو بزنید.

  6. صدرا می‌نویسد

    عالی

filimo the north pole