فصل هفتم هم در راه است!

تولید فصل جدید دنیای شگفت انگیز گامبال

انیمیشن دنیای شگفت انگیز گامبال یکی از مجموعه‌های مورد علاقه کودکان است که در ژانر فانتزی قرار می‌گیرد. این انیمیشن با به تصویر کشیدن قصه‌های کوتاه و آموزنده مخاطب خردسال را سرگرم می‌کند و از فصل سوم به بعد ماجرایش عمق بیشتری پیدا می‌کند.

خلاصه داستان دنیای شگفت انگیز گامبال

انیمیشن سریالی دنیای شگفت انگیز گامبال The Amazing World of Gumball حول محور زندگی یک گربه ۱۲ ساله به نام گامبال واترسون و شیطنت‌های مکرر او در شهر خیالی المور آمریکا می‌گذرد. گامبال به همراه برادر خوانده‌اش ماهی قرمز و بهترین دوستش داروین در این شهر می‌چرخد و دست گل به آب می‌دهد. سایر اعضای خانواده گامبال – خواهر روشنفکر او آنایس و پدرش ریچارد که هر دو خرگوش هستند و مادر معتاد به کارش، نیکول هستند که اغلب خود را درگیر سوء استفاده‌های گامبال برای سرگرمی‌هایش می‌بینند. گامبال با خواهر و برادرش به مدرسه می‌رود، جایی که در طول سریال با همکلاسی‌های مختلفش ارتباط برقرار می‌کند که از میان همه آن‌ها پنی فیتزجرالد را از همه بیشتر دوست دارد.

 

فهرست بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

زمان پخش The Amazing World of Gumball

انیمیشن سریالی The Amazing World of Gumball برای اولین بار در تاریخ ۳ مه ۲۰۱۱ پخش شد. فصل هفتم این انیمیشن برای انتشار در ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده و درحال حاضر مراحل تولیدش را می‌گذراند. دنیای شگفت انگیز گامبال در قسمت‌های ۱۱ دقیقه‌ای کوتاه، قصه‌هایش را روایت می‌کند.

 

درباره انیمیشن دنیای شگفت انگیز گامبال

انیمیشن دنیای شگفت‌انگیز گامبال تا فصل ششم توسط میک گریوز و آنتوان پرز کارگردانی شده و بن بوکلت، جیمز لامونت و جان فاستر نویسندگان این اثر هستند.

یکی از ویژگی‌های برجسته این سریال متعلق به فصل سوم آن، باطل The Void است. بعد از المور که تمام اشتباهات جهان در آن وجود دارد. این قسمت شامل ارجاع به جنبه‌های واقعیت و همچنین بعضی معماها و رازهای زندگی می‌شود. راب یک شخصیت فرعی که در فصل یک و دو او را می‌بینیم در فصل سه حضور پیدا می‌کند و عمق خوبی به داستان می‌بخشد. او در این فصل دچار چالش‌هایی شده و فرار می‌کند و پس از آن تبدیل به دشمن و آنتاگونیست اصلی گامبال می‌شود.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole