در ستایش حفظ حیات حیوانات

خبر و اطلاعات انیمیشن بالا در ابرها

انیمیشن بالا در ابرها در ستایش حفظ حیات حیوانات و محیط زندگی آن‌ها تهیه شده است.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

انیمیشن بالا در ابرها High in the Clouds به کارگردانی تیموتی رکارت تهیه شده است. بالا در ابرها یک رمان ماجراجویی کودکانه است که توسط موزیسین/ترانه‌سرا، پل مک کارتنی و فیلیپ آرداگ نوشته شده است. مک کارتنی و دانبار پیش از این به‌عنوان نویسنده/تهیه‌کننده و انیماتور در انیمیشن روپرت و آواز قورباغه در سال ۱۹۸۴ با یکدیگر همکاری کرده‌اند، و بلند در ابرها برای چندین سال توسط این دو نفر فیلم‌نامه‌نویسی و طراحی شده است. قسمت اول این انیمیشن در ۲۰۰۵ منتشر شد و حالا منتظر قسمت دوم آن هستیم.

انیمیشن بالا در ابرها محصولی از کشور آمریکاست و در ژانر کمدی-ماجراجویانه قرار می‌گیرد. این اثر بیشتر مناسب کودکان است اما این ویژگی را دارد که همه علاقه‌مندان به انیمیشن را سرگرم کند. موضوع کلی این انیمیشن حفظ طبیعت و اجازه دادن به حیوانات برای زندگی آزاد در زیستگاه طبیعی خودشان است. انیمیشن بالا در ابرها را می‌شود به عنوان داستانی در مورد خطرات نظام سرمایه داری کنترل نشده توصیف کرد.

تماشای این انیمیشن الهام‌بخش برای تمام کودکان توصیه می‌شود.

معرفی بهترین انیمیشن های آموزشی برای کودک و نوجوان

خلاصه داستان انیمیشن بالا در ابرها

ماجرای انیمیشن بالا در ابرها از این قرار است که انسان‌ها برای توسعه دنیای خود به جنگل آسیب جدی می‌رسانند و خانه حیوانات را از بین می‌برند. در این میان یک سنجاب به نام ویرال باقی می‌ماند که هم خانه و مادرش را از دست داده است. ویرال آخرین جمله‌های مادرش را به‌یاد می‌آورد و به کمک دوستانش سعی می‌کند یک خانه جدید و مخفی برای حیوانات پیدا کند. او در مسیر این هدف با دشواری‌های زیادی روبه‌رو می‌شود اما از حرکت دست نمی‌کشد. در این راه ویرال جنگ، شادی، پیروزی و صلح را تجربه می‌کند.

 

زمان انتشار انیمیشن بالا در ابرها

این انیمیشن برای اکران در ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده اما هنوز تاریخ دقیق‌تری برای انتشار آن اعلام نشده است. به محض انتشار اخبار جدید این مطلب آپدیت می‌شود.

دانلود دوبله انیمیشن بالا در ابرها از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole