خبر و اطلاعات اولیه فیلم جیغ ۷

فهرست ترسناک ترین فیلم های جهان

خبر خوب برای طرفداران ژانر وحشت، فیلم جیغ Scream 7 برای بازگشت مهیا می‌شود. اوایل سال جاری، فیلم جیغ ۶، با نام Scream VI، با بازی جنا اورتگا مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و یک موفقیت تجاری بسیار خوب به‌دست آورد. همچنین موفق شد در سایت راتن تومیتوز امتیاز قابل ۹۱% تماشاگران را نصیب خود کند و ۱۶۸.۸ میلیون دلار نیز در باکس آفیس به‌دست آورد.

اگرچه نویسندگان، کارگردان‌ها و چهره‌های ارواح در طول سال‌های تولید فیلم جیغ تغییر کرده‌اند، اما پروسه تولید قسمت‌های جدید این اثر از جریان بازنمانده و اکنون قسمت هفتم این فیلم ترسناک در دست ساخت است.

 

کارگردان فیلم جیغ ۷ چه کسی خواهد بود؟

در آگوست ۲۰۲۳، اعلام شد که فیلم جیغ ۷ با کارگردانی کریستوفر لاندون، کارگردان فیلم روز مرگ مبارک Happy Death Day، در حال تولید است.

لاندون، که آثارش همچنین شامل فیلم‌های عجیب و غریب Freaky و فعالیت فرا طبیعی: نشانه گذاری شده‌ها Paranormal Activity: The Marked Ones می‌شود، جای مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت را خواهد گرفت، تیمی که با نام Radio Silence شناخته می‌شود و پس از درگذشت وس کریون، این فرنچایز را احیا کرد.

همه چیز درباره شکل‌گیری فرانچایز جیغ

زمان پخش فیلم فیلم جیغ ۷

فیلم Scream 7 مراحل اولیه تولیدش را طی می‌کند، بنابراین هنوز تاریخ اکرانی ندارد؛ اما ممکن است به دلیل اعتصابات مداوم هالیوود مدتی منتظر باشیم. به محض انتشار هر خبر تازه‌ای این مطلب بروزرسانی می‌شود.

 

بازیگران Scream 7 چه کسانی خواهند بود؟

با توجه به اعتصاب بازیگران، ما هنوز نشنیده‌ایم که چه کسانی در گروه بازیگران Scream 7 حضور خواهند داشت؛ اما با توجه به اینکه همه بازیگران قبلی در طول داستان توانستند از خشم Ghostface جان سالم به در ببرند، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چهار ستاره اصلی فیلم ششم بازگردند. این چهار ستاره عبارت می‌‌شوند از:

  • ملیسا باررا در نقش سم کارپنتر
  • جنا اورتگا در نقش تارا کارپنتر
  • جاسمین ساوی براون در نقش میندی میکس مارتین
  • میسون گودینگ در نقش چاد میکس-مارتین

دانلود دوبله فیلم جیغ Scream 7 از فیلیمو

همچنین بسیار محتمل است که کورتنی کاکس را در نقش گیل وترز ببینیم. ستاره سریال فرندز Friends که در تمام فیلم‌های Scream در این فرانچایز ظاهر شده و از حوادث فیلم ششم جان سالم به برده است.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. اهورا می‌نویسد

    گشتن وترسناکی

  2. Parsa می‌نویسد

    فیلمه خویه عاشقشم

  3. Parsa می‌نویسد

    منتظر میمونیم

filimo the north pole