ویژه‌‌برنامه محرمی فیلیمو مشخص شد

ملاقات با حسین در محرم ۱۴۰۲

ویژه برنامه ملاقات با حسین(ع) به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدامین پرواس و محمدجواد اسدی تهیه شده و به مدت ۱۵ روز از فیلیمو پخش می‌شود.

ویژه برنامه ملاقات با حسین (ع) به مناسبت ماه محرم از فیلیمو پخش خواهد شد. آنها که برنامه مشهور با حسین حرف بزن را به یاد دارند، می‌دانند که در هر قسمت چهره‌های متنوع فرهنگی اجتماعی سیاسی و ورزشی، در موقعیتی قرار می‌گیرند که امام حسین صحبت و درددل کنند تا درباره تجربه‌ها و احساس و دیدگاه شخصی‌شان از شخصیت حسین‌بن‌علی و واقعه کربلا سخن بگویند.

در این مهمانی آدم‌های متفاوت با دیدگاه‌های متنوع برای بیان احساس خود نسبت به امام حسین شرکت می‌کنند، بعضی از این مهمان‌ها ایرانی و بعضی نیز خارجی هستند. این گفت‌وگوها اعتقاد قلبی افراد مسلمان و غیرمسلمان درباره محرم و امام حسین را به نمایش می‌گذارد. ویژگی منحصر به‌فرد این برنامه این است که مجری ندارد و برنامه توسط مهمان‌ها هدایت می‌شود. تهیه‌کنندگان ویژه برنامه ملاقات با حسین (ع) تجربه‌ای ۸ ساله برای تهیه ویژه برنامه‌های محرمی دارند و پیش از این با حسین (ع) حرف بزن را تولید و پخش کرده‌اند.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه ملاقات با حسین بر عهده محمدامین پرواس و محمدجواد اسدی است و قرار است در ایام محرم و از ۲۷ تیر ۱۴۰۲ به مدت ۱۵ روز ساعت ۲۰ از فیلیمو پخش شود.

دل بی تاب به روایت پردیس پورعابدینی

تماشای برنامه ملاقات با حسین در فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil