دل بی تاب به روایت پردیس پورعابدینی

برنامه دل بی تاب با حضور هنرمندان و کارشناسان مذهبی، تلاش دارد تا ابعاد واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یارانش را به مخاطب معرفی کند.

برنامه دل بی تاب ویژه روزهای عزاداری دهه اول محرم آماده پخش شد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


دل بی تاب به کارگردانی امیرحسین آرسین و تهیه‌کنندگی احمد اسم‌رام ویژه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) در ماه محرم آماده پخش از فیلیمو شد.
هنرمندان و کارشناسان مذهبی حاضر در این برنامه پردیس پور عابدینی، حامد عسکری، صابر خراسانی، احسان عبدی‌پور و محمدحسین رجبی دوانی هستند.
پردیس پورعابدینی، بازیگر جوان سریال آقازاده، که با حضور در این اثر به دنیای بازیگری معرفی شد، با حضور در دل بی تاب روایتگر مقتل امام حسین (ع) است.
همچنین فاطمه عبادی، برگزیده دور نخست برنامه عصر جدید، با حضور در دل بی تاب تصویرسازی با شن را همراه با متون خوانده‌شده انجام می‌دهد.
دل بی‌تاب، شامل بخش‌هایی از جمله روخوانی مقتل، شعر و سخنرانی است که تلاش می‌کند ابعاد واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) و یارانش را به مخاطب معرفی کند.
ساختار این برنامه از سادگی و صمیمیت هیئت‌های مذهبی و حسینیه‌ها بهره می‌برد تا فضایی آشنا برای مخاطب شکل بگیرد. دل بی‌تاب در ۱۰ قسمت در دهه اول محرم از فیلیمو پخش می‌شود.

برنامه دل بی‌تاب

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil