تریلر سریال فالکون و سرباز زمستان پس از انتظاری طولانی منتشر شد!

تریلر سریال فالکون و سرباز زمستان منتشر شد این مجموعه در سری جدید خود لحظات بسیار خوبی را توام با هیجان فراوان برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

تریلر سریال فالکون و سرباز زمستان (با عنوان اصلی The Falcon And The Winter Soldier) منتشر شد؛ این مجموعه که محصول مارول و دیزنی پلاس است ظاهرا در چهار قسمت ابتدایی خود با انتقاداتی روبه‌رو بوده و نسبت به سری قبلی، ضعیف ظاهر شده است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


تریلر منتشر شده از سریال فالکون و سرباز زمستان اتفاقات پیش رو را نشان می‌دهد؛ ماجراهایی که در این تریلر به‌نمایش درمی‌آیند همگی اتفاق‌هایی هستند که کم‌وبیش انتظارشان را داشتیم؛ اگر هنوز قسمت ۴ را ندیده‌اید ممکن است مطالعه ادامه مطلب ماجرای این قسمت را برای شما فاش کند.

سام ویلسون (بابازی آنتونی مکی) و باکی بارنز (با بازی سباستین استن) با جان واکر (با بازی ویات راسل) مواجه می‌شوند که پس از اینکه رفیقش لمار هوسکین (با بازی کله بنت) توسط یکی از فلگ اسمشرها کشته شد، با تمام خشم خود یکی از آنها را با سپر کاپیتان آمریکا به قتل رساند. مطمئناً اکنون قهرمانان ما به دنبال پس گرفتن سپر خواهند بود. مشکل این است که واکر اکنون با سرباز قدرتمند، سرم درگیر است…

با این تفاسیر در میان آثار مارول، سریال فالکون و سرباز زمستان بعد از وانداویژن (با عنوان اصلی WandaVision) قرار می‌گیرد. اما هنوز هم لحظات بسیار خوبی را توام با هیجان فراوان برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole