گربه نارنجی شکمو با ماجراهای جدیدش در راه است

گارفیلد ۲۰۲۴ به شما سلام می‌کند!

The Garfield Movie سوم خرداد ۱۴۰۳ در سینماهاست

انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴ با ماجراهای جدید این گربه نارنجی و شکمو بازمی‌گردد. مارک دیندال کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد. اینجا خبرهای اولیه درباره این کارتون جذاب را جمع می‌کنیم که تا خود فیلم به دستمان برسد.

بهترین انیمیشن و کارتون های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

انیمیشن گارفیلد Garfield 2024 مثل همیشه درباره گربه شکمو و نارنجی رنگی است که از اول هفته‌ها (دوشنبه) متنفر است، عاشق لازانیاهای پر پنیر  است و دست از سر لجبازی با صاحبش برنمی‌دارد. اما او در این قسمت مجبور می‌شود از محیط خانگی پا بیرون بگذارد و یک ماجراجویی را آغاز کند. گارفیلد و دوست سگش اودی پس از ملاقات غیرمنتظره‌ای که با پدر گمشده‌اش (ویک) داشته‌اند، مجبور می‌شوند از زندگی خوشبخت خود دست بکشند و همراه ویک یک داستان سرقت خنده‌دار را دنبال کنند….

انیمیشن محبوب گارفیلد ۲۰۲۴ Garfield که سومین فیلم سینمایی گارفیلد محسوب می‌شود به کارگردانی مارک دیندال تولید شده است؛ اولین آنها گارفیلد (۲۰۰۴) و گارفیلد: دم دو بچه گربه (۲۰۰۶) بودند، اما این، اولین فیلم سینمایی گارفیلد است که برخلاف دو فیلم قبلی که لایو اکشن بودند، کاملا انیمیشنی است.

 

زمان پخش انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

بعد از چندبار تغییر در برنامه‌های پخش و زمان اکران، مشخص شد که انیمیشن گارفیلد جدید در ۳۰ می ۲۰۲۴ یعنی ۳ خرداد ۱۴۰۳ به سینماها می‌آید. این انیمیشن محصولی از کلمبیا پیکچرز است و توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز پخش می‌شود. به محض پخش جهانی این فیلم در پلتفرم‌ها و استریمرهای فیلم و سریال، با دوبله همزمان و با کیفیت در فیلیمو ببینید.

دانلود و تماشای آنلاین انیمیشن گارفیلد 2024 فیلم گارفیلد 3

صداپیشگان انیمیشن Garfield 2024

  • کریس پرت (صداپیشه نقش گارفیلد؛ نکته جالبی اینکه کریس پرت در واقع ۲ روز پس از تولید اولین کتاب گارفیلد به‌دنیا می‌آید و حالا همه این کاراکتر را با صدای او می‌شناسند!)
  • ساموئل ال. جکسون (صداپیشه نقش ویک، پدر گارفیلد)
  • هاروی گیلن (صداپیشه نقش اُدی)
  • نیکلاس هولت (صداپیشه نقش جان، صاحب گارفیلد)
  • هانا وادینگهام (صداپیشه نقش جینکس)
  • برت گلدشتاین (صداپیشه نقش رولند)
  • سسیلی استرانگ (صداپیشه نقش مارژ)
  • اسنوپ داگ (صداپیشه نقش یک گربه!)

 

تاریخچه شخصیت گارفیلد

انیمیشن گارفیلد که بر اساس کمیک استریپ گارفیلد نوشته جیم دیویس خلق شده برای اولین‌بار در ۱۹۷۸ به جهان معرفی شد. این کاراکتر که متعلق به یک گربه نارنجی رنگ تپل است، به‌سرعت در جهان معروف و محبوب شد. چیزی طول نکشید که لباس، اسباب‌بازی، کتاب و بازی‌های ویدیویی گارفیلد تولید شدند و کم کم نوبت به سریال‌ها و فیلم‌های گارفیلد رسید که از سال ۱۹۹۴ با سریال گارفیلد و دوستان آغاز شد. در میان فیلم‌های تولید شده با عنوان گارفیلد، ضمن موفقیتی که شامل همه آن‌ها شد، برخی برنده جایزه‌های بزرگی شدند. فیلم گارفیلد در شهر (۱۹۸۳)، گارفیلد خشن (۱۹۸۴)، ماجراهای هالووینی گارفیلد (۱۹۸۵)، بچه‌ها و بولدار‌های گارفیلد (۱۹۸۹) برنده جایزه‌های بزرگی شده‌اند.

 

پوستر انیمیشن گارفیلد ۲۰۲۴

پوستر انیمیشن گارفیلد 2024 فیلم گارفیلد 3پوستر انیمیشن گارفیلد 2024 فیلم گارفیلد 3پوستر انیمیشن گارفیلد 2024 فیلم گارفیلد 3پوستر انیمیشن گارفیلد 2024 فیلم گارفیلد 3

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole