نگاهی به قسمت دوازدهم سریال گناه فرشته

جدایی مهتاب از حامد

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت دوازدهم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت دوازدهم سریال گناه فرشته پس لرزه‌های اتفاقاتی بود که در هفته‌های قبل رخ داد و زخم چرکین رابطه مهتاب و حامد با تصمیم هر دو مبنی بر جدایی سر باز کرد. با هم نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین اتفاق‌های قسمت دوازدهم سریال گناه فرشته.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

جدایی مهتاب از حامد در قسمت دوازدهم گناه فرشته

بالاخره کشمکش‌های میان حامد و مهتاب بر سر پرونده قتل عشیری و ایستادن آن دو روبروی هم در قامت دو رقیب باعث شد بسیاری از حرمت‌های زندگی مشترک از بین برود و چاره‌ای جز جدایی برای هر دو وجود نداشته باشد و همه چیز قسمت دوازدهم گناه فرشته به بن‌بست برسد. اگرچه مهتاب سعی کرد با پا درمیانی عماد از پرونده خارج شود اما وقتی حرمت‌هایی از جمله ارتباط‌های گذشته مهتاب و نوید حرفش به میان آمد دیگر هیچ چیز سر جایش باقی نماند تا حامد و مهتاب تصمیم به جدایی بگیرند.

نوید عشیری شمشیر را از رو بسته

نوید عشیری با آنکه سعی می‌کند در ظاهر طوری رفتار کند که یعنی می‌خواهد با حامد صلح کند و اصلا قصد تقابل با حامد را ندارد و حتی در گفت‌وگویش با مشفق هم اعتراف کرد که مرگ مادر حامد و قاتل بودن پدرش را قبول دارد اما نوید حرفش این است که حامد از ماجرای فرشته کنار بکشد تا او هم فارغ از دعواهای گذشته به زندگی‌اش سر و سامان دهد. اما اصل ماجرا این است که نوید چشم طمع به زندگی حامد دارد و در تلاش است تا روزهای جدایی مهتاب و حامد را به چشم خود ببیند تا باز هم بتواند به وصال عشق قدیمی برسد.

آیا حامد عاشق فرشته است؟

تا اینجای قصه حس و حالی که فرشته نسبت به حامد داشت برای مخاطب مشخص شد. او بیش از آنکه حامد را منجی و وکیل خودش ببیند عشق او را در دلش کاشت تا دلگرمی روزهای سخت زندان باشد. اما حالا به نظر می‌رسد حامد هم عاشق فرشته است. عشقی که اجازه نمی‌دهد از این ماجرا کناره‌گیری کند و هر روز بیشتر به آن دچار می‌شود. حامد آنقدر نسبت به فرشته و تنهایی و بی‌کسی او احساس ترحم و محبت می‌کند که عشق نازلی را نیز نمی‌بیند و او را همچون خواهر کوچک خودش که شر و شیطان و جستجو‌گر و کنجکاو است می‌داند غافل از اینکه نازلی عاشق و دلباخته حامد است و هر کاری هم می‌کند برای آرامش او است.

چرا همه چیز زیر سر عماد است؟

شاید سکانس پایانی قسمت دوازدهم سریال گناه فرشته یک غافلگیری بزرگ برای مخاطبانی است که گمان می‌کردند تنها کسی که روبروی عماد ایستاده است نوید عشیری است. اما نوید هم دست به سینه روبروی عماد ایستاده و به او می‌گوید که هر زمان دستور بدهد نامه رضایت فرشته را امضا می‌کند. واقعا در شهر و اتمسفر گناه فرشته چه خبر است؟ چرا همه چیز به عماد تهرانی ختم می‌شود؟ عماد قصد دارد با فرزندش چکار کند؟ شاید پاسخ همه این پرسش‌ها را در قسمت‌های آینده پیدا کنیم.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. ن می‌نویسد

    شهاب حسینی بی نظیر و اسطوره هست و خدای بازی‌های متفاوت

fosil