اثری تماشایی برای طرفداران استاپ موشن

خبر و اطلاعات انیمیشن جنگل وحشی

انیمیشن جنگل وحشی یک فیلم در ژانر ماجراجویی است که به‌صورت استاپ موشن تهیه شده است. این انیمیشن آمریکایی به کارگردانی تراویس نایت و نویسندگی کریس باتلر نوشته شده که بر اساس رمانی به همین نام اثر کالین ملوی و تصویرگری همسرش کارسون الیس ساخته شده است. انیمیشن  Wildwood توسط لایکا تولید شده و ششمین انیمیشن استاپ موشن او به‌حساب می‌آید.

فهرست بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان انیمیشن جنگل وحشی

ماجرای انیمیشن جنگل وحشی Wildwood از این قرار است که پرو مک‌کیل و دوستش کرتیس مهلبرگ به سمت جنگلی مخفی و جادویی کشیده می‌شوند. در این جنگل اتفاق‌های هولناکی روی می‌دهد. برادر مک کیل توسط کلاغ‌هایی به رهبری الکساندرا ربوده شده و آن‌ها باید پیش از اینکه بردارش گرفتار چنگال ساوث وود شود، نجاتش دهند. ساوث وود یک فرماندار تبعیدی است که قصد دارد برادر کوچک مک کیل را برای جنگل قربانی کند.

 

زمان پخش انیمیشن Wildwood

انیمیشن جنگل وحشی برای اکران در ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. به محض انتشار خبرهای جدید این مطلب بروزرسانی می‌شود.

 

صداپیشگان انیمیشن جنگل وحشی

  • پیتون الیزابت لی (پرو مک کیل)
  • جیکوب ترمبلی (کورتیس مهلبرگ)
  • کری مولیگان (الکساندرا)
  • ماهرشالا علی (برندن)
  • اوکوافینا (خانم مک کیل)
  • آنجلا باست (ایفیگنیا)

فهرست بهترین استاپ موشن های تاریخ سینما

درباره انیمیشن جنگل وحشی

مراحل تولید و ایده‌پردازی‌ها برای انیمیشن جنگل وحشی از سپتامبر ۲۰۱۱ آغاز شد، اگرچه مراحل تکمیل پروژه به‌صورت رسمی اعلام نشد و هیچ بازتاب خبری از این تولید منتشر نشد. در سپتامبر ۲۰۲۱، زمانی که لایکا فیلم استاپ موشن بعدی خود را با کارگردانی نایت معرفی کرد، تولید انیمیشن Wildwood به طور رسمی آغاز شد، او همچنین با ساتنر و باتلر در نوشتن فیلمنامه همکاری کرد. به همین روال مراحل تولید کم کم تکمیل شد و قرارداد بسیاری از صداپیشگان در آگوست ۲۰۲۲ امضا شد. تولید انیمیشن استاپ موشن در استودیوی لایکا در خارج از پورتلند، اورگان، با همکاری کالب دشانل به عنوان فیلمبردار انجام شد.

داریو ماریانلی (برنده اسکار) تنظیم موسیقی این فیلم را برعهده داشته است. او خالق موسیقی فیلم‌های مهمی از جمله غرور و تعصب، برادران گریم The Brothers Grimm و آناکارنینا  بوده.

 

پوستر انیمیشن Wildwood

پوستر انیمیشن Wildwood

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole