سریال دیگری از کمپانی مارول

اطلاعات اولیه مینی سریال اکو

فاز پنجم دنیای سینمایی مارول با سریال اکو همراه است. این سریال ماجرایی سراسر اکشن و ماجراجویی را به‌تصویر می‌کشد و اولین سریال فاز پنجم مارول محسوب می‌شود.

بررسی دنیای سینمایی مارول و ۶ فاز آن

خلاصه داستان مینی سریال اکو

داستان اصلی سریال اکو دوباره به مایا لوپز می‌پردازدو چالش‌های او را در مسیری که پیش گرفته مورد بررسی قرار می‌دهد. مایا سعی دارد با ریشه‌های هویتی‌اش ارتباط برقرار کند ضمن اینکه باید بتواند همزمان در زندگی مجرمانه‌اش نیز پیشروی کند. او باید جانشین کینگ پین شود.

 

زمان پخش مینی سریال Echo

اولین قسمت مینی سریال اکو ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰ دی ۱۴۰۳) منتشر می‌شود.

 

بازیگران سریال

  • آلاکوا کاکس (اکو)
  • وینسنت دونوفریو (ویلسون فیسک)
  • زان مک کلارن (ویلیام لوپز)
  • چارلی کاکس (مت مورداک)
  • دیوری جیکوبز (جولی)

درباره اکو اولین مینی سریال مارول در ۲۰۲۴

سریال Echo اولین مجموعه تلویزیونی فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است. سیدنی فریلند و کاتریونا مک کنزی کارگردان‌های این اثر هستند. این سریال ۵ قسمت دارد و در ژانر اکشن-ماجراجویی قرار می‌گیرد. اکو یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کمیک‌های مارول‌کمیکس بوده که اولین‌بار ۱۹۹۹ به جهان معرفی شد. دیوید مک و جو کوئسادا خالقان این شخصیت هستند. نام کامل اکو، مایا لوپز است، او آکروبات‌باز و بالرینی ماهر ازت که به ورز‌های رزمی تسلط کامل دارد و متعلق به گروه انتقام جویان جدید هند است.

تولید مینی سریال اکو برای یک فصل برنامه‌ریزی شده؛ اما این امکان وجود دارد که اگر با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود شاهد تولید فصل‌های دیگری هم از آن باشیم. با توجه به داستان اکشن و ماجراجویانه این سریال، می‌شود پتانسیل ادامه‌دار شدن را به‌وضوح در آن دید.

نکته مهم درباره نقش اصلی مینی سریال اکو این است که نقش مایا لوپز را الاکوآ کاکس بازی می‌کند که مانند کاراکتر مایا، ناشنوا و لال است. او بصورت مادرزادی ناشنواست و متولد یک منطقه سرخپوستی در ویسکانسین آمریکاست. بازی در نقش اکو اولین تجربه هنرپیشگی الاکوآست. جرمی رنر و هیلی استاینفلد (بازیگران مینی سریال اکو) برای بهتر ارتباط گرفتن با الاکوآ، زبان اشاره یاد گرفتند.

 

پوستر مینی سریال اکو

پوستر سریال اکو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole