نوستالژی محبوب بازمی‌گردد

زمان پخش انیمیشن موفاسا: شیرشاه مشخص شد

انیمیشن موفاسا: شیرشاه اینبار با قصه‌ای تماشایی و در سبک لایواکشن بازمی‌گردد. دیزنی چندین بازسازی لایو اکشن از داستان‌های دوست داشتنی ساخته که به خوبی فیلم‌های اصلی نشده‌اند؛ اما موفاسا: شیر شاه جدید می‌تواند نشان دهد که آنها بالاخره می‌توانند آنطور که شایسته است یک انیمیشن نوستالژی را بازآفرینی کنند.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان انیمیشن موفاسا: شیرشاه

از آنجایی که انیمیشن موفاسا: شیرشاه Mufasa: The Lion King بازسازی همان قصه قدیمی انیمیشن دوبعدی شیرشاه است، در نتیجه با همان قصه نوستالژیک و محبوب روبه‌رو خواهیم بود. ماجرا در جنگل‌های آفریقا جریان دارد و سیمبا که تازگی صاحب فرزند شده درگیر چالش‌هایی برای جانشینی پسرش به‌عنوان سلطان جنگل می‌شود. در این ماجرا همانطور که انتظار می‌رود موفاسا، اسکار، پومبا، تیمون و رافیکی به‌عنوان پررنگ‌ترین شخصیت‌های قصه حضور دارند.

 

زمان پخش انیمیشن Mufasa: The Lion King

انیمیشن موفاسا: شیرشاه برای انتشار در ۵ جولای ۲۰۲۴ (۴ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن توسط والت دیزنی پیکچرز منتشر می‌شود.

 

درباره انیمیشن موفاسا: شیرشاه

انیمیشن موفاسا: شیرشاه Mufasa: The Lion King به کارگردانی بری جنکینز (کارگردان برنده جایزه  اسکار) تهیه شده است. والت دیزنی پیکچرز تولیدکننده این اثر و جف نیثنسن نویسنده آن است. این انیمیشن در سبک لایواکشن تولید شده و انتظار می‌رود که این نسخه جدید از نظر جلوه‌های بصری بسیار باکیفیت‌تر از نسخه‌های قبلی خودش باشد زیرا دیزنی زمان زیادی برای اصلاح تصاویر و اضافه کردن جزییات به این انیمیشن صرف کرده است. انیمیشن موفاسا: شیرشاه در ژانر درام-موزیکال قرار می‌گیرد و تولید آن از سپتامبر ۲۰۲۰ کلید خورده است.

 

صداپیشگان انیمیشن موفاسا: شیرشاه

  • آرون پیر (موفاسا)
  • کلوین هریسون جونیور (اسکار)
  • ست روگن (پومبا)
  • بیلی آیچنر (تیمون)
  • جان کانی (رافیکی)

 

موسیقی انیمیشن Mufasa: The Lion King

در ژوئن ۲۰۲۲، نیکلاس بریتل پس از همکاری قبلی با جنکینز در پروژه‌های مختلف، به عنوان آهنگساز موسیقی متن فیلم استخدام شد. در سپتامبر ۲۰۲۲، اعلام شد که هانس زیمر و فارل ویلیامز برای تنظیم موسیقی به این پروژه اضافه خواهند شد.

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole