جایگزینی برای سریال ارباب حلقه‌ها

فصل دوم سریال چرخ زمان چطور سریالی است؟

سریال چرخ زمان The Wheel of Time بر اساس مجموعه رمانی به همین نام به نویسندگی رابرت جوردن ساخته شده و سونی پیکچرز و آمازون استودیو تولید کنندگان آن هستند.

سریال چرخ زمان The Wheel of Time بر اساس مجموعه رمانی به همین نام به نویسندگی رابرت جوردن تهیه شده است. این سریال جدید در ژانر حماسی-فانتزی قرار می‌گیرد و برای اولین‌بار در ۲۰۲۱ منتشر شد و بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. به این ترتیب طرفداران مشتاق در انتظاری طولانی برای تماشای قسمت بعدی بودند که خبر خوب برای آن‌ها این است که فقط چند روز تا زمان پخش سریال چرخ زمان باقی مانده.

می‌شود به‌راحتی این ادعا را داشت که سریال جدید خارجی چرخ زمان یکی از بهترین نمایش‌های Prime Video است و برای پر کردن جای خالی ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت The Rings of Power جایگزین شایسته‌ای است.

فهرست بهترین سریال های خارجی

خلاصه داستان سریال چرخ زمان

ماجرای سریال دوبله چرخ زمان از این قرار است که یک پسر مزرعه‌دار فروتن، رند الثور (جوشا استرادوسکی)، متوجه می‌شود که اژدها متولد شده است. این درک از خود واقعی برابر می‌شود با آگاهی از اینکه او قرار است خطری در تاریخ بشریت باشد و یا اینکه نجات دهنده آن. به این ترتیب ارتشی از جادوگران قدرتمند که برای محافظت از او در برابر تاریکی مهیا شده‌اند، حاضر می‌شوند که قدرتش را به سمت پویایی و سازندگی هدایت کنند اما این تلاش در اوج ناامیدی انجام می‌شود. چرخ زمان می‌چرخد ​​و آخرین نبرد نزدیک می‌شود. اگرچه رند فکر می‌کرد که تاریکی را نابود کرده، اما در حقیقت شر در کمین است.

دانلود دوبله سریال چرخ زمان

زمان پخش سریال چرخ زمان

فصل دوم The Wheel of Time در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور ۱۴۰۲) از Prime Video پخش می‌شود. استودیو آمازون تاریخ عرضه فصل دوم را در اواسط ماه مه اعلام کرد.

دنیل هانی در سریال چرخ زمان

بازیگران سریال چرخ زمان

  • روزاموند پایک در نقش مویرین دامودرد
  • دنیل هنی در نقش لن ماندراگوران
  • جاشا استرادوسکی در نقش رند الثور
  • زوئه رابینز در نقش نینائو المرا
  • مادلین مدن در نقش اگونه الور
  • مارکوس رادرفورد در نقش پرین آیبارا
  • دونال فین در نقش مت کوتون

خبرگزاری ددلاین ادعا می‌کند که گای رابرتز (هانا)، آرناس فداراویسیوس (آخرین پادشاهی) و گرگ چیلینگیریان (کشف جادوگران) نقش‌های مکمل را بازی خواهند کرد. گزارش شده که رابرتز نقش اونو نومستا، سرباز یک چشمی را بازی می‌کند که قبل از مرگ آگلمار در پایان فصل اول در خدمت لرد آگلمار بود. فداراویسیوس نقش ماسما، یکی دیگر از متهم‌های سابق آگلمار را بازی خواهد کرد. در نهایت، چیلینگیریان اینگتار شینووا، جنگجویی از سرزمین‌های جنگ زده را بازی خواهد کرد.

دانلود سریال چرخ زمان از فیلیمو

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole