یک موفقیت دیگر برای سریال نیما جاویدی

آکتور برنده جایزه بهترین فیلمنامه درامای سئول شد

سریال آکتور که تاکنون در ۳ جشنواره، حضور بین‌المللی را تجربه کرده، در هجدهمین دوره جایزه جهانی درامای سئول در ۳ رشته نامزد شد و موفق شد در بخش فیلمنامه جایزه ره به دست آورد.

سریال آکتور باز هم افتخار دیگری برای سریال‌سازی ایرانی کسب کرد و ابتدا در ۳ رشته جایزه درامای سئول کاندیدا شد و حالا خبر رسید که موفق شده جایزه بهترین فیلمنامه را برای نیما جاویدی به ارمغان آورد! کارگردان خوش‌آتیه سینمای ایران با سریال آکتور به این جایزه بین‌المللی و مهم دست یافت تا افتخار دیگری برای نمایش خانگی به دست آید.

جالب است بدانید از بین ۳۴۴ اثر ارسالی از ۴۴ کشور به این آکادمی، تنها ۲۴ سریال در ۳۰ رشته کاندیدا شده‌اند که از بین سریال‌های ایرانی ارسال شده، آکتور تنها سریالی است که نامزد شد و نماینده رسمی کشورمان نام گرفت؛ این اثر افتخارآفرین در ۳ رشته بهترین سریال، نیما جاویدی برای بهترین فیلمنامه و نوید محمدزاده برای بهترین بازیگر مرد با نمایندگان دیگر کشورها برای دریافت جایزه رقابت کرد.

نکته مهم اینکه آکتور توانسته در کره‌جنوبی که قطب تولید سریال آسیاست، به این موفقیت دست پیدا کرد و با سریال‌هایی از کشورهای بلژیک، فرانسه، نروژ، هلند، چین و کشور میزبان رقابت کرد.

 

ویدئوی لحظه دریافت جایزه سریال آکتور توسط نیما جاویدی

 

آکتور در جایزه درامای سئول کاندیدا شد

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5 نظر
  1. افصل می‌نویسد

    😩💔👀👍😏😉سلام تشکر باشه فیلم قسمت

  2. عرفان می‌نویسد

    ولی ترکیه بعد از آمریکا بیشترین صادرات محصولات تلویزیونی رو داره.

  3. عرفان می‌نویسد

    عالیه.
    فقط چه سریال های دیگه‌ای ارسال شدند که قبول نشدند؟؟؟
    و اینکه ترکیه باید بگیم قطب صنعت سریال آسیاست نه کره‌جنوبی.

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      سلام
      راستش حرفه‌ای نیست بگیم. ولی دو سریال مهم سال گذشته نمایش خانگی همراه آکتور حضور داشتند که کاندیدا نشدند. نه اینکه بد باشند. چون جشنواره نیست که پذیرفته شدنش مهم باشه، جایزه است و تعداد کنی کمی کاندیدا میشن.

    2. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      هم ترکیه و هم کره قطب تولید سریال هستند. البته کره نویافته‌تره.

fosil