داستان زندگی و کودکی ستاره آرژانتینی انیمیت می‌شود!

انیمیشن لیونل مسی در حال تولید است

سریال انیمیشن لیونل مسی در دست تولید قرار گرفته است. این فوتبالیست آرژانتینی برای همکاری با سونی موزیک اینترتیمنت مهیا می‌شود.

داستان انیمیشن لیونل مسی دوران کودکی این فوتبالیست را به نمایش می‌گذارد و چگونگی طی کردن مسیرش تا ستاره شدن را به تصویر می‌کشد. انیمیشن سریالی مسی تصمیم دارد عبور این فوتبالیست آٰرژانتینی را از موانع پیش رویش به مخاطب نشان دهد و کودکان و نوجوانان مخاطب هدفش هستند. پرواضح است که انیمیشنی انگیزشی را در پیش داریم اما اینکه تاثیرش بر اراده آدم‌ها تا چه اندازه قابل بررسی باشد را باید پس از تماشای این انیمیشن مشخص کنیم.

شنیده‌ها حاکی از آن است که موسیقی سریال انیمشن مسی را سونی موزیک اینترتیمنت آهنگسازی می‌کند و این انیمیشن به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد. البته هنوز مشخص نشده که از کدام استریم پخش می‌شود اما مسی همکاری خود را با سونی موزیک اینترتیمنت آغاز کرده است.

مسی در مورد این سریال می‌گوید: «از کودکی همیشه سریال‌های انیمیشنی را دوست داشتم و بچه‌های من طرفداران پر و پا قرص شخصیت‌های انیمیشنی هستند. اینکه بتوانم در یک پروژه انیمیشن شرکت کنم، خوشحالم می‌کند، در واقع این اتفاق برای من آرزویی است که در رحال پیوستن به حقیقت است. مایلم از سونی موزیک برای پیوستن به این پروژه تشکر کنم و امیدواریم که نتیجه آن مورد پسند همه باشد، به خصوص دختران و پسران کودک و نوجوان.»

فرناندو کابرال (معاون اجرایی سونی موزیک اینترتینمنت) گفت: «تولید انیمیشن مسی برای سونی موزیک امتیازی ارزشمند است. اینکه لیونل مسی با همکاری کند تا قدرت‌ها و درس‌های بزرگی که در فوتبال آموخته را در یک انیمیشن به مخاطب آموزش دهد، اتفاق بزرگی برای ما و مخاطب است. مسی یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ است و ما مشتاقیم انیمیشنی تماشایی را با اقتباس از زندگی این ستاره برای مخاطب‌ها در سراسر جهان به نمایش بگذاریم.»

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. امیر می‌نویسد

    اسطوره مسی ❤❤

  2. احسان می‌نویسد

    مسی خوبه ولی کاش رونالدو هم بیاد

  3. احسان می‌نویسد

    خیلی عالی میشه

  4. هادی می‌نویسد

    اگر فیلم داشت بهتر بود

fosil