لیست انیمیشن‌هایی در ژانر ماجراجویی و درام ببینید

انیمیشن هایی برای تعطیلات کریسمس

انیمیشن‌ها تعطیلات کریسمس را برای فرزندان شما جذاب‌تر می‌کنند. به ویژه برای هموطنان مسیحی که علاقه دارند تا در جشن‌هایی که به مناسب میلاد حضرت مسیح برگزار می‌شود برای فرزندان خود محتوایی سرگرم‌کننده و در عین حال آموزنده را به نمایش بگذارند. هر ساله انیمیشن‌های زیادی با موضوعات مربوط به کریسمس و یا با حال و هوای این جشن بزرگ ساخته می‌شوند. انیمیشن‌هایی که عمدتا در ژانر کمدی، خانوادگی و یا درام هستند. در این مطلب به بررسی انیمیشن هایی برای تعطیلات کریسمس ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

فهرست بهترین فیلم‌های کریسمسی

انیمیشن آرتور کریسمس | Arthur Christmas

یک انیمیشن متفاوت برای تعطیلات کریسمس

یکی از جذاب‌ترین انیمیشن هایی که برای تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۳ می‌توانید تماشا کنید، آرتور کریسمس است. این انیمیشن ژانر کمدی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. آرتور کریسمس محصول کشور انگلستان است و در سایت IMDB موفق به کسب نمره ۷.۱ از ۱۰ شده است. اما داستان انیمیشن آرتور کریسمس چیست؟ داستان این انیمیشن درباره پسری جوان است به نام آرتور که با خوشگذرانی و بی خیالی زندگی می‌کند. او در تمام دوران زندگی اش در جشن های کوچک و بزرگ شرکت کرده و لحظات عمر خود را به بهترین شکل رقم زده است.

البته این انیمیشن در حقیقت روایتگر زندگی بابانوئل است که از او به پسرش به ارث رسیده است. این پسر جوان بسیار خوش‌شانس است چرا که اگر بتواند با دختری که در خانواده برای او در نظر گرفته شده است، ازدواج کند، ثروتی نزدیک به ۷۹۰ میلیون دلار به او می‌رسد. این کارتون بسیار جذاب و هیجان انگیز می‌باشد که نباید لذت تماشای آن را در روز کریسمس از دست بدهید.

انیمیشن آرتور کریسمس

انیمیشن دزدان کریسمس | Christmas Thieve

از انیمیشن‌های ژانر ماجراجویی و کمدی

یکی دیگر از انیمیشن‌ هایی که در تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۳ می‌توانید آن را به همراه دوستان و یا خانواده تماشا کنید، انیمیشن دزدان کریسمس است. این اثر جذاب و مهیج به کارگردانی فرانچسکو چینکوئمانی در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. فیلمنامه این انیمیشن توسط ماریو بلینا، آدره فازینی و فردیناندو دلومو نوشته شده است. کارتون دزدان کریسمس در ژانر های مختلف خانوادگی، ماجراجویی و کمدی منتشر شده است. داستان این انیمیشن درباره اتفاقاتی است که موجب می شود دو بچه بازیگوش، کریسمس را به تنهایی بگذرانند و دو دزد را با بابانوئل اشتباه بگیرند.

تماشای آنلاین انیمیشن دزدان کریسمس در فیلیمو

انیمیشن گرینچ | The Grinch

یکی از انیمیشن‌های جذاب برای تماشا در تعطیلات کریسمس

انیمیشن چطور گرینچ کریسمس را دزدید با عنوان دکتر سوس چگونه کریسمس را دزدید هم شناخته می‌شود. این کارتون قدیمی اما نوستالژیک بر اساس یک کتاب داستان کودکانه با همین نام ساخته شده است. گرینچ یکی از بهترین انیمیشن‌هایی است که برای تعطیلات کریسمس می‌توانیم آن را تماشا کنیم. داستان این کارتون در مورد گرینچ، شخصیتی عبوس و بداخلاق، با قلبی دوبرابر کوچکتر از حد نرمال و متنفر از کریسمس است. گرینچ به دنبال این است کریسمس را بدزد تا دیگر هیچکس با آمدن کریسمس خوشحال نباشد.

تماشای آنلاین انیمیشن گرینچ از فیلیمو

انیمیشن کلاوس | Klaus

از پرطرفدارترین انیمیشن‌های کریسمسی

تعطیلات کریسمس ۲۰۲۳ چه انیمیشن هایی از سال‌های اخیر ببینیم؟ یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین انیمیشن های کریسمسی انیمیشن کلاوس است. این انیمیشن انگلیسی زبان اسپانیایی، اولین تجربه سرجیو پابلوز در امر کارگردانی بود. این انیمیشن در سال ۲۰۱۹ توسط شبکه نتفلیکس منتشر و با نظرات مثبتی از سوی بینندگان و مخاطبین مواجه شد.

انیمیشن کلاوس از بهترین کارتون های کریسمس است و افتخاراتی چون ۷ جایزه آنی، جایزه بفتا بهترین انیمیشن و همچنین نامزدی اسکار در بخش بهترین انیمیشن را دارد. داستان انیمیشن در مورد جاسپر، یک پستچی تنبل و لوس است که به یک جزیره دورافتاده منتقل می‌شود. او در آنجا با کلاوس، پیرمرد عروسک‌ساز آشنا می‌شود. و بدین ترتیب با زندگینامه سنتا کلاوس یا همان بابانوئل آشنا می‌شویم.

تماشای آنلاین انیمیشن کلاوس در فیلیموانیمیشن کابوس پیش از کریسمس | The Nightmare Before Christmas

برای تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۳ اگر به تماشای انیمیشن هایی با ژانر موزیکال علاقه دارید، پیشنهاد ما به شما انیمیشن کابوس پیش از کریسمس است. کارگردان این انیمیشن، هنری سلیک بوده و نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن بر عهده تیم برتون می‌باشد. این انیمیشن که با تکنیک استاپ‌موشن ساخته شده، درباره شهری به نام «شهر هالووین» و پادشاه آن است. پادشاه که از شوخی‌های ترسناک مخصوص شب هالووین خسته شده، با شهری به نام «شهر کریسمس» آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد تا این تعطیلات را جشن بگیرد. این فیلم  در واقع اولین انیمیشنی بود که موفق شد برای جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه نامزد شود.

تماشای آنلاین انیمیشن کابوس پیش از کریسمس در فیلیمو

آرزوی کریسمس آنجلا | Angela’s Christmas Wish

آرزوی کریسمس آنجلا قطعا جزو انیمیشن هایی است که باید برای تعطیلات کریسمس سال ۲۰۲۳ تماشا کنید. این انیمیشن ایرلندی که محصول سال ۲۰۲۰ می‌باشد درباره دختری به نام آنجلا است که برای روز کریسمس آرزو می‌کند تا خانواده‌اش برای یک بار دیگر دور هم جمع شوند. به ویژه پدر آنجلا که برای یک ماموریت کاری به کشور استرالیا سفر کرده است.

تماشای آنلاین انیمیشن آرزوی کریسمس آنجلا

انیمیشن قطار سریع‌السیر قطبی | The Polar Express

اگر برای تعطیلات کریسمس ۲۰۲۳ می‌خواهید به سراغ انیمیشن هایی با داستانی جذاب بروید پیشنهاد ما قطار سریع السیر قطبی است. این انیمیشن بر اساس کتابی به نوشته کریس فن السبورگ ساخته شده است. داستان این انیمیشن هم درباره پسری است که در شب تعطیلات کریسمس قطاری مرموزی را بیرون از خانه می‌بیند و سپس با آن راهی سفری هیجان‌انگیز می‌شود.

تماشای آنلاین قطار قطبی در فیلیمو

انیمیشن داستان‌های میکی در کریسمس | Mickeys Magical Christmas

بسیاری از کودکان و نوجوانان علاقه دارند تا چند کارتون را پشت سر هم تماشا کنند. اما به جای این کار می‌توان به سراغ انیمیشنی متفاوت رفت. اگر به تماشای انیمیشن هایی در سبک آنتولوژی برای کریسمس ۲۰۲۳ علاقه دارید، داستان‌های میکی در کریسمس بهترین گزینه است.

یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های دیزنی میکی موش است که مخاطبان خاطرات فراوانی با او دارند. انیمیشن داستان‌های میکی از کارتون های کریسمسی مشهور است که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و صاحب جوایز فراوانی هم شد. میکی در کریسمس یک دنباله دیگر هم دارد. این اثر به سبک آنتولوژی ساخته شده و سه داستان از شخصیت‌های کارتونی دیزنی را روایت می‌کند.

دانلود انیمیشن کریسمس جادویی میکی ماوس در فیلیمو

رادولف | Rudolph

از انیمیشن هایی قدیمی برای تعطیلات کریسمس

اگر به انیمیشن هایی قدیمی برای تعطیلات کریسمس ۲۰۲۳ علاقه دارید به سراغ این کارتون بروید. این انیمیشن محصول سال ۱۹۶۴ است و ژانر آن ماجراجویی، کمدی و فانتزی می‌باشد. رادولف گوزنی شمالی با دماغی قرمز رنگ است که به دلیل صدای پاهایش از سرزمین خود طرد شده است. او بعد از آشنایی با  بابانوئل به پیشنهاد او برای جابه‌جایی و تحویل کادوهای کودکان در شب کریسمس فکر می‌کند. بابانوئل استعداد رادولف را کشف می‌کند و تصمیم می‌گیرد از آن استفاده کند.

انیمیشن رادولف

اولاف | Olaf Presents

از انیمیشن هایی مناسب برای تعطیلات کریسمس

در انیمیشن اولاف تقدیم می‌کند یا Olaf Presents  خواهید دید که اولاف در کانون توجه قرار می‌گیرد و از یک آدم‌ برفی معمولی به یک شومن تبدیل می‌شود و همزمان نقش تهیه‌کننده، بازیگر و مجری را در ارائه پنج انیمیشن جذاب دیزنی (پری دریایی کوچولو، موانا، شیرشاه، علاءالدین و گیسوکمند) به عهده می‌گیرد. اکنون اولاف استعدادهای فراوان خود را نشان داده و نقش‌های نمادینی مانند پری دریایی، جینی، شیرشاه و غیره را ایفا می‌کند و آرندل را با داستان‌های کوتاه و لذت‌بخش خود سرگرم می‌کند.

تماشای آنلاین انیمیشن اولاف در فیلیمو

انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس | Shaun the Sheep : The Flight Before Christmas

اگر از طرفداران انیمیشن هایی در ژانر ماجراجویی برای تماشا در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۳ هستید توصیه می‌کنیم این قسمت از بره ناقلا را از دست ندهید. بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس محصول سال ۲۰۲۱ است و داستان آن چند روز پیش از شروع کریسمس جریان دارد. در روزهای قبل از کریسمس، همه چیز در مزرعه‌ به هم می‌ریزد چرا که تعدادی از گوسفندان گم شده‌اند و بره ناقلا نگران است که آنها را برای تهیه پشم و تهیه جوراب کریسمس دزدیده باشند. بره ناقلا تلاش می‌کند تا قبل از اینکه اتفاق بدی بیوفتد گوسفندها را نجات دهد و برای جشن‌ کریسمس آن‌ها را به خانه بازگرداند.

دانلود انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس در فیلیموانیمیشن ظهور نگهبانان | Rise of the Guardians

از انیمیشن هایی سرگرم‌کننده در تعطیلات کریسمس

جک فراست در برکه‌ای یخ زده بیدار می‌شود اما چیزی از گذشته به یاد نمی‌آورد. او متوجه می شود که کسی نمی تواند او را ببیند یا صدای او را بشنود‌. سیصد سال بعد، جک، حین تحویل دادن کادوهای کریسمس بچه‌ها متوجه می شود که کسی به حضور و وجود او اعتقادی ندارد و این مسئله او را بسیار ناراحت می‌کند. در قطب شمال، مردی به نیکلاس سنت نورث هشدار می دهد که “پیچ بلک” با کابوس‌های خود کودکان را اذیت می‌کند. به جک فراست گفته می شود که به عنوان نگهبان زمین انتخاب شده است.

انیمیشن ظهور نگهبانان

انیمیشن‌های کریسمسی بهانه‌‌ای برای بودن در کنار خانواده هستند

معمولا انیمیشن‌ هایی که برای تعطیلات کریسمس ۲۰۲۳ نمایش داده می‌شوند حال و هوایی شاد، رنگارنگ، هیجان‌انگیز و منحصر به فرد دارند و می‌توانند محتوایی پیچیده را به زبانی ساده و به شکل کارتون به نمایش بگذارند. به همین دلیل این سبک از فیلم جذابیت خاصی داشته و مخاطبان زیادی دارد. البته لازم به ذکر است که بگوییم مخاطبان این ژانر دوست‌داشتنی تنها کودکان و نوجوانان نیستند، بلکه بسیاری از جوانان و بزرگسالان نیز طرفدار این سبک از فیلم هستند.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil