حضور شارلیز ترون و کری واشینگتن در تیم بازیگران فیلم مدرسه ای برای خوبها و بد‌ها

کری واشینگتن در نقش پروفسور داوی و شارلیز ترون در نقش خانم لاسو در تیم بازیگران مدرسه ای برای خوب ها و بد‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.

در ماه می سال گذشته، خبری مبنی برساخت فیلم جدیدی به نام مدرسه ای برای خوبها و بد‌ها (با عنوان اصلی The School For Good And Evil) به کارگردانی پال فیگ منتشر شد که اقتباسی از یک رمان پرطرفدار است؛ تیم بازیگران فیلم مدرسه ‌ای برای خوبها و بد‌ها در حال تکمیل است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم جدید، اقتباسی از روی رمان معروف سومان چینیانی با عنوان مدرسه ای برای خوبها و بدهاست. چندی پیش، طی انتشار خبری دیگر، مشخص‌شده که شارلیز ترون و کری واشینگتن نیز به تیم بازیگران مدرسه ای برای خوبها و بد‌ها پیوسته‌اند.


نام کری واشینگتن در لیست بهترین بازیگر زن نقش اول مینی سریال در امی ۲۰۲۰


سوفیا آن کاروسو و سوفیا وایلی نیز درتیم بازیگران مدرسه ‌ای برای خوب‌ها و بد‌ها نقش دو شخصیت اصلی را ایفا خواهند کرد.

داستان رمان ازاین‌قرار است: سوفی و آگاتا دوستان قدیمی و صمیمی یکدیگر هستند. ماجرا از جایی شروع می‌شود که آن‌ها از مدرسه خود اخراج می‌شوند. مدرسه‌ای عجیب که محل پرورش قهرمان‌های مثبت و منفی داستان‌های تخیلی است. با توجه به گرایش‌های اخلاقی آن‌ها، مدرسه تصمیم می‌گیرد سوفی را به‌عنوان یک شخصیت مثبت و قهرمان و از طرف دیگر آگاتا را به‌عنوان یک شخصیت بد هدایت کند و پرورش دهد. آن‌ها پس‌ازآنکه از سرنوشتی که مدرسه برایشان تعیین کرده باخبر می‌شوند، رابطه دوستی‌شان را در معرض خطر بزرگی می‌بینند و د رصدد رفع آن برمی‌آیند. 

در تیم بازیگران فیلم مدرسه ‌ای برای خوبها و بد‌ها ، کری واشینگتن در نقش پروفسور داوی، مسئول و مدیر بخش خوب‌ها و شارلیز ترون نیز در نقش خانم لاسو، مسئول و مدیر بخش بد‌ها، حضور دارند و بازی خواهند کرد.

فیلم مدرسه‌ای برای خوب‌ها و بدها به قلم دیوید مگی و لورا سولون با اقتباس از رمانی به همین نام ساخته می‌شود و در حال حاضر در مرحله فیلم‌برداری در ایرلند شمالی است. کمپانی نتفلیکس وظیفه توزیع آن را به عهده گرفته و به‌احتمال زیاد این فیلم در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.


منبع: EmpireOnlin

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. Sara می‌نویسد

    زمان انتشار دقیقش مشخص نیست؟؟؟

  2. باران می‌نویسد

    ببخشید خب فیلم خوب های بد های خوب کی منتشر مبشه؟

filimo the north pole