زک اسنایدر و کارگردانی نسخه جدید شاه آرتور | نمایشی نو از قصه‌ای قدیمی

زک اسنایدر تمایل دارد تا نسخه جدید شاه آرتور را کارگردانی می‌کند؛ او در مصاحبه‌ای این تمایل را اعلام کرد و حالا باید منتظر باشیم تاببینیم این ایده جذاب را به مرحله انجام می‌رساند یا نه؟

زک اسنایدر در مصاحبه‌ تازه‌‌اش، به تمایل خود برای کارگردانی نسخه جدید شاه آرتور (King Arthur) اشاره ‌کرده است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


قصه‌ها و داستان‌های کلاسیک این قابلیت را دارند تا در زمان‌های مختلف از نو بازخوانی شوند. هدف از این بازخوانی‌ها، ارائه‌ برداشت‌های تازه از قصه‌های گفته‌ شده است. چندین پروژه مهم در حال حاضر در مرحله تولید هستند که سراغ این قصه‌ها رفته‌اند.


فیلم لیگ عدالت به کارگردانی زک اسنایدر 


به نظر می‌رسد زک اسنایدر برای پروژه‌ جدید خود یکی از این داستان‌ها را انتخاب کرده است. او در این فکر است که کارگردانی نسخه جدید شاه آتور را به‌عهده گیرد و سری جدیدی از این قصه را تهیه کند.

اسنایدر که هم‌اکنون نسخه‌ جدید و کامل لیگ عدالت را ماه آینده از طریق HBO Max در نوبت پخش دارد، دریکی از مصاحبه‌هایش به ایده‌ تازه‌ خود اشاره ‌کرده است:

اخیراً درباره‌ برخی بازخوانی‌ها فکر کرده‌ام. یکی از آن‌ها ایده‌ بازخوانی وفادارانه از قصه‌های اساطیری مربوط به شاه آرتور است.

البته با توجه به ماهیت پیچیده و پرشاخ و برگ قصه‌های اسطوره‌ای آرتور، انتظار مواجهه با یک اقتباس وفادارانه، کمی دور و سخت به نظر می‌رسد. اما سبک اسنایدر این قابلیت را دارد که در پیوند با داستان‌های قرون‌وسطایی، جذابیت‌های ویژه‌ای به همراه داشته باشد. اکنون باید ببینیم که اسنایدر ایده‌ جذابش یعنی کارگردانی نسخه جدید شاه آرتور را در عمل پیاده خواهد کرد یا خیر.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole