ماجراجویی در قاره‌ای گرم و عجیب و شگفت‌انگیز

خبرهای اولیه انیمیشن تعطیلات آفریقایی من

انیمیشن تعطیلات آفریقایی من به کارگردانی پیتر لپنیوتیس و کیم ته یونگ تهیه شده و لورن کامرون، پیتر لپنیوتیس و مایکل شوارتز نویسندگان فیلمنامه آن هستند. تعطیلات آفریقای من به کودکان با هر پیشینه‌ای تنوع و غنای آفریقا را آموزش می‌دهد و آنها را تشویق می‌کند که روزی خودشان به قاره‌ای بروند که شبیه به قاره‌های دیگر نیست.

بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

خلاصه داستان انیمیشن تعطیلات آفریقایی من

داستان انیمیشن تعطیلات آفریقایی من My African Vacation از این قرار است؛ آرینزه ۵ ساله و خواهر بزرگترش چتا بی‌صبرانه منتظر پایان مدرسه هستند. مامان و بابا به آنها گفته‌اند که امسال به آفریقا می‌روند. آرینزه و چتا هرگز آفریقا را ندیده‌اند، اما با گوش دادن به صحبت‌های والدینشان درباره شگفتی‌های این قاره بزرگ شده‌اند. با شروع از کنیا، خانواده آرینزه به ده کشور آفریقایی سفر می‌کنند و نشان می‌دهند که مناظر و فرهنگ آفریقا چقدر پر جنب و جوش و متنوع است. آنها می‌توانند سافاری بروند، با شگفتی به آبشار ویکتوریا و کوه کلیمانجارو نگاه کنند و شگفتی‌های معماری و تاریخی این قاره را کشف کنند.

با این حال زمانی که آنها به دیدار پدربزرگشان در روستای خود در نیجریه می‌روند، بهترین بخش تعطیلات به پایان می‌رسد. در آنجا، ارتباط خانواده با آفریقا قوی‌ترین می‌شود. هم آرینزه و هم چتا غرور جدیدی در ریشه‌های خود پیدا می‌کنند و درک بهتری از جایی که از آن آمده‌اند، پیدا می‌کنند.

 

زمان پخش انیمیشن My African Vacation

انیمیشن تعطیلات آفریقایی من برای انتشار در ۱۳ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۲ آذر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است.

 

درباره کتاب تعطیلات آفریقایی من

کتاب تعطیلات آفریقایی من، توسط اوزی اوکارو نوشته شده و در آپریل ۲۰۱۶ منتشر شده است. این کتاب برای گروه سنی کودکان تا ۹ سال تالیف شده و ۴۰ صفحه دارد که توسط اوکارو نقاشی شده است. تا امروز این کتاب تنها به یک زبان (انگلیسی) نوشته شده و ترجمه‌های دیگری از آن در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود پس از انتشار انیمیشن تعطیلات آفریقایی من، جایگاه رفیع‌تری در میان کتاب‌های کودکان در سطح جهان پیدا کند.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole