منتظر تماشای یک وسترن هیجان انگیز باشید

تیم بازیگران فیلم ترینیتی نحس مشخص شدند

فیلم ترینیتی نحس یک ماجرای وسترن را در لوکیشنی بکر با نقش‌آفرینی بازیگرانی حرفه‌ای به نگاه تماشاگر تقدیم می‌کند.

فهرستی از بهترین فیلم های سینمایی ژانر وسترن

خلاصه داستان فیلم ترینیتی نحس

طبق گزارش اختصاصی ددلاین، فیلم ترینیتی نحس Unholy Trinity به رازهای تاریک، گنج‌های دفن شده و قتل خونین می‌پردازد. ددلاین می‌گوید: «فیلم در پس زمینه آشفته مونتانای دهه ۱۸۷۰ می‌گذرد. این ماجرا در لحظاتی قبل از اعدام آیزاک برادوی اتفاق می‌افتد، زیرا او به پسرش، هنری (لسارد)، کاری غیرممکن می‌دهد؛ این کار قتل مردی است که او را متهم به جنایتی کرده که آیزاک هرگز مرتکب نشده. هنری که قصد دارد به قول خود عمل کند، به شهر دورافتاده ترینیتی سفر می‌کند، جایی که رویدادهای غیرمنتظره‌ای در انتظارش هستند تا او را در به دام بیاندازند و او را بین گابریل داو (برازنان)، کلانتری جدید شهر و شخصیتی مرموز به نام سنت کریستوفر گرفتار کند.

 

بازیگران فیلم ترینیتی نحس

  • پیرس برازنان
  • ساموئل ال جکسون
  • براندون لسارد

 

درباره فیلم ترینیتی نحس

فیلم ترینیتی نحس به کارگردانی ریچارد گری در دست تولید قرار گرفته و لی زکریا نویسنده فیلمنامه این اثر است. ریچارد گری پیش از این به دلیل طراحی فضای بازی‌های ویدیویی سه‌بعدی شناخته شده بود و معروف‌ترین بازی‌های او  شاید فضای Nukem 3D و SiN باشد. در طول پروسه تولید فضای بازی Duke Nukem 3D، او از پوزیشن خود در ۳D Realms استعفا داد تا شرکتی را تسیس کند که به ریچیال انترتینمنت تبدیل شد. ریچارد گری در حال حاضر به‌عنوان کارگردان نیز فردی مطرح است. برخی فیلم‌های او عبارت می‌شوند از قتل در یلواستون سیتی، رابرت بروس و پسری به نام سیلبوت (تهیه‌کننده) که اغلب در ژانر درام قرار می‌گیرند.

ریچارد گری کارگردان فیلم Unholy Trinity به ددلاین گفت: «فیلم ترینیتی یک داستان گیراست که با استعدادهای استثنایی درحال تولید است. بدون شک این یک داستان جذاب است و ما احساس خوشبختی می‌کنیم که بتوانیم یک وسترن حماسی بسازیم. دره بهشت، مونتانا، یک مکان دیدنی و پس زمینه ایده آل برای این داستان خاص است.»

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole